Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Litt off topic, men nok en gang kommer Microsoft med en Windows oppdatering (Fall Creators) som fjerner deler av nVidia driveren vi trenger til folding! Så må reinstallere den. Men Microsoft er jo sååå snille at dem installerer 4-5 spill, som Candy Crush og andre ting! Andre innstillinger er nullstilt også! Ahhhh hadde det ikke vært fordi jeg trenger Windows til ting, så hadde jeg gått over til Linux permanent! - end rant   :realmad:

Prøvd om dette hjelper: https://www.safer-networking.org/spybot-anti-beacon/

Helper ikke mot det jeg skrev om det Kjetil :)

Okay. Slapp å installere 378,78 på nytt etter den store som kom den 10. Men jeg kan teste jeg om du vil jeg skal gjøre det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det er til NaCl må du over på win 7 for 1950x, det er helt sikkert. Ellers er det 1800x/1700x any day.

ryzen/threadripper suger til folding. 6850k 6core gir mere WU enn 1800x 8 core :p
Jeg har en 1700x @3,5Ghz og ligger på 25.400 PPD i NaCL for øyeblikket.

Mener bærbaren min med 6700 @ 3.1Ghz ligger på rundt 15K

6850k gir 37000pdd NaCL :) Så å kjøpe ryzen for bare folding, fant jeg ut at bare er bortkasta penger. Så mye for "billig" 8 core...
Dummet deg grundig ut der ja :rofl:

Hvordan går det med foldinga di da? Ser ut som om det går treigt...

Kjefter på andre, men er din bedre :rofl:

Ikke klag på andre om du selv er ikke bedre :green:

Lenke til kommentar

Kjefter på andre, men er din bedre :rofl:

Ikke klag på andre om du selv er ikke bedre :green:

Han skrev at jeg dummet meg ut, og da spurte jeg hvordan det gikk med han, siden jeg vet at han har en Ryzen cpu.

Utifra stats, så så det ikkje ut som om han hadde så mange WU per oppdatering. Så ut som om han foldet mest på cpu, men hadde færre WU per oppdatering enn min treige 6950k...  Ikkje så lett for deg å vite, hva det egentlig var snakk om... Akkurat nå, så folder han tydeligvis bare på gpu. Sikkert for å få flere poeng enn meg. Han ligger på plassen bak meg :D

Jeg folder for 2 lag ;)

Jeg og Rusher er jo bestekompisser :)

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...