Kjetil Lura Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Joda han kan om han vil, men han kjefter på rusher som ikke har mye ppd. Men han folder stabilt med det han har. https://folding.extremeoverclocking.com/user_summary.php?s=&u=94122 Har ikke kjørt win update siden 11,8,17 så bør gjøre det snart. Kom en store oppdatering i går? Kjørt i 7 uker uten restart, så er på tide med en. 1 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 rått, ikke sett det før nå Nye farger. Var vel 1 ppd som var rød før pcer nede for service (i går ), settes opp nå Viste ikke du var så "grønn" Nizzen Edit: Omformulert, Nizzen? Det er to forskjellige folk. Møtt dem begge IRL Lenke til kommentar
War Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 (endret) Jobber så mye vett, falt litt ut av gammel historikk. Stemmer jo at nizzen folder grønt,iallefall på lista Endret 11. oktober 2017 av War Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Kommer en "kjempe" stor oppdatering 17. oktober hvis jeg ikke tar feil. Fall Creators update kalles den visst. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 (endret) Kommer en "kjempe" stor oppdatering 17. oktober hvis jeg ikke tar feil. Fall Creators update kalles den visst. Kom en store den 10,10 også. ca 400Mb. Men nå er mine oppdatert til: win 10, ver 1703, os build 15063.674 http://www.catalog.update.microsoft.com/Search.aspx?q=KB4041676 Endret 12. oktober 2017 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 (endret) Den har jeg også, men Fall Creators Build 16299.15 update er nok på noen GB tenker jeg Endret 12. oktober 2017 av Chavalito Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Jepp, tar vel neste om 2md eller noe slik. Win up is off. Lenke til kommentar
xSotte Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Da var den ene PCen nede for full telling. Kommer ikke inn i Windows så kjører en reinstall. Regner med å være oppe igjen om ikke alt for lenge. Har fått "låne" en helt ny maskin for "testing" til Søndag så kjører NaCL + GPU folding på den. ikke så veldig kraftig, men alt er mer enn ingenting -> AMD 1600 + GTX 1060 Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Da var den ene PCen nede for full telling. Kommer ikke inn i Windows så kjører en reinstall. Regner med å være oppe igjen om ikke alt for lenge. Ja huff har akkurat reinstallert Win10 selv pga hovedkort og CPU bytte. Ikke gjort det siden Win10 ble lansert. Nesten glemt hvor dritt kjedelig det er! Lenke til kommentar
xSotte Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Jeg får det fremdeles ikke til. Jeg har tilbakestilt Windows med sletting av alle filer uten noe forskjell. Formaterte PCen, men kommer ikke inn i Windows. Prøvde så uBuntu over USB uten innstallering, men kommer ikke inn der engang. Skiftet så skjermkort, men PCen "stopper" i Windows loadingskjermen. Det merkelige er at skjermen viser at den får signal da den lyser blått og ikke gult som den skulle vist viste den ikke fikk signal. Jeg kom tidligere inn i Windows under sikkerhetsmodus, men det ser ikke ut til å hjelpe Hovedkortet er gammelt, men CPUen er vel bare ca 2 år gammel. Asus Sabertooth Z77 med Intel 3570K (intel stock kjøler) Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Gå inn i bios først. Så ut etter 5-10 sekunder. Discard changes eller noe sånt. Lenke til kommentar
xSotte Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Meh. Ingenting ser ut til å funke. Har byttet alt utenom strømforsyning, hovedkort og RAM. Har dog byttet på ram brikkene. Det blir nok noe nytt og 2stk 1080Ti kort i ryzen 1700x i mellomtiden. Må bare bytte strømforsyning først. 750 til 1050watt Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 https://www.asus.com/us/Motherboards/SABERTOOTH_Z77/HelpDesk_BIOS/ Siste bios, har du den? Dere som kjører nacl, problemer med at disk gå full. Skru på auto slett- start-setting-system-lagring Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 https://www.asus.com/us/Motherboards/SABERTOOTH_Z77/HelpDesk_BIOS/ Siste bios, har du den? Dere som kjører nacl, problemer med at disk gå full. Skru på auto slett- start-setting-system-lagring Har ikke hatt problemer ennå. Lenke til kommentar
xSotte Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 https://www.asus.com/us/Motherboards/SABERTOOTH_Z77/HelpDesk_BIOS/ Siste bios, har du den? Dere som kjører nacl, problemer med at disk gå full. Skru på auto slett- start-setting-system-lagring Siste BIOS, ja. Oppdaterte for en ukes siden Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 (endret) Maskinen funket før bios oppdateringen? Hva med clear cmos? Endret 14. oktober 2017 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
xSotte Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Maskinen funket før bios oppdateringern? Hva med clear cmos? Jeg fikk tilbake denne PCen fra fetteren min som har hatt den i 1 års tid. Forrige Fredag så skiftet jeg fra GTX 780 til 1080Ti og har foldet 24/7 til i går da maskinen "var på", men fikk ikke skjermbildet og skjermkortet var kjølig. Har brukt jumpers for "clear CMOS", men vist dette skulle hatt noe å si så skulle man ikke kunne innstallere både W10 og Linux uten problemer. Problemet er etter første resett etter installasjonen. Da booter den aldri ferdig Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Ok. Du skrev dette: Det merkelige er at skjermen viser at den får signal da den lyser blått og ikke gult som den skulle vist viste den ikke fikk signal. Da tolket jeg det som du ikke kommer inn i bios. Prøvd dette: http://www.resplendence.com/whocrashed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå