MrHorgen Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Extremeoverclocking har (endelig!) oppdatert fargekodene så de følger litt med i tiden hva PPD angår. Også tar vi igjen et lag i antall WU i løpet av søndag. Det er vel siste news Rød har hoppet fra 6K til 2Mill om dagen. Nå jeg jo investere litt for å komme opp på rød igjen. Blir ingen GPU oppgradering før Volta blir lansert. Blir en 1180 eller 2080 på meg når de lanserer dem. 1 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Føler jeg bare må skrive noe for å holde interessen oppe for folding. Noen som har nytt som har skjedd de siste 24 timene? Jepp, Jeg kjører 1 ti og 2 1080 her nå, + mange wu. Lenke til kommentar
xSotte Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 (endret) Jeg er litt ute. Hva er disse fargekodene? Endret 7. oktober 2017 av xSotte Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 (endret) https://folding.extremeoverclocking.com/ Fått i gang FTW kortet ditt, er det raskere og kjøligere en dine sc2 er. Mine sc2 kjører nå 110+ =2037. Endret 7. oktober 2017 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
xSotte Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Extremeoverclocking har (endelig!) oppdatert fargekodene så de følger litt med i tiden hva PPD angår. Også tar vi igjen et lag i antall WU i løpet av søndag. Det er vel siste news Rød har hoppet fra 6K til 2Mill om dagen. Nå jeg jo investere litt for å komme opp på rød igjen. Blir ingen GPU oppgradering før Volta blir lansert. Blir en 1180 eller 2080 på meg når de lanserer dem. Volta blir mest sannsynlig ikke en stor oppgradering over Pascal da Volta blir en "refresh" og ikke ny en ny arkitektur. I tillegg så mangler nVidia konkuranse. Jeg håper for all del at Volta blir en god oppgradering så får se hva det blir og ikke høre på rykter. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Extremeoverclocking har (endelig!) oppdatert fargekodene så de følger litt med i tiden hva PPD angår. Også tar vi igjen et lag i antall WU i løpet av søndag. Det er vel siste news Jepp, men mangler en del på å slå dette laget på wu: poeng: 12,806,632,768: wu: 12,646,964 Lenke til kommentar
xSotte Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Extremeoverclocking har (endelig!) oppdatert fargekodene så de følger litt med i tiden hva PPD angår. Også tar vi igjen et lag i antall WU i løpet av søndag. Det er vel siste news Jepp, men mangler en del på å slå dette laget på wu: poeng: 12,806,632,768: wu: 12,646,964 Hint, halvskatt neste mnd Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Hehe, jepp. Men betaler normal skatt, vil heller ha mere ferie penger. Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Extremeoverclocking har (endelig!) oppdatert fargekodene så de følger litt med i tiden hva PPD angår. Også tar vi igjen et lag i antall WU i løpet av søndag. Det er vel siste news Rød har hoppet fra 6K til 2Mill om dagen. Nå jeg jo investere litt for å komme opp på rød igjen. Blir ingen GPU oppgradering før Volta blir lansert. Blir en 1180 eller 2080 på meg når de lanserer dem. Volta blir mest sannsynlig ikke en stor oppgradering over Pascal da Volta blir en "refresh" og ikke ny en ny arkitektur. I tillegg så mangler nVidia konkuranse. Jeg håper for all del at Volta blir en god oppgradering så får se hva det blir og ikke høre på rykter. Sitter på Maxwell Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Extremeoverclocking har (endelig!) oppdatert fargekodene så de følger litt med i tiden hva PPD angår. Også tar vi igjen et lag i antall WU i løpet av søndag. Det er vel siste news Jepp, men mangler en del på å slå dette laget på wu: poeng: 12,806,632,768: wu: 12,646,964 Sett deg et mål for laget som er realistisk Men jeg tipper vi ligger rimelig bra på poeng/WU (altså et lavt tall) nå i den senere tid. Såvidt jeg kan se ere vi i snitt på 8200 poeng per WU de siste dagene, mens Tekzilla ligger på rundt 15000 poeng per WU, mens Taiwan- Team ligger på 21500 poeng per WU. Med andre ord "tar vi innpå" på den statistikken også. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 har fyrt i gang litt nacl også, så spytter ut en WU hvert syyvende minutt på dagtid! Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Alle monner drar Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Ja fyrte opp min NaCl igjen. Bare en i3 ivy bridge, bedre enn ingenting 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Har 104 tråder på nerderommet. Nok til å strikke en Mariusgenser 1 Lenke til kommentar
mer-hw Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Det som er positivt er at produksjonen fra laget september i år er høyere enn på samme tiden i fjor, og at vi er på tur å komme i vintermodus med stadig høyere produksjon. Jeg venter bare på få tilbake hovedkortet mitt etter en rma så kommer en 1080ti i drift. 1 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 (endret) Supert! Kan være jeg får en nacl til fra USA, får se. Endret 8. oktober 2017 av knopflerbruce Lenke til kommentar
xSotte Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 https://folding.extremeoverclocking.com/ Fått i gang FTW kortet ditt, er det raskere og kjøligere en dine sc2 er. Mine sc2 kjører nå 110+ =2037. Jepp, FTW3 kortet ligger på 1936mhz stock. Hva angår temperatur er litt vanskelig å sammenligne da det er i 2 forskjellige kabinetter med forskjellige WU/GPU usage. I tillegg så er det nok forskjell fra chip til chip. Når det er sagt så ligger FTW3 kortet på 1949mhz og rundt 40% viftehastighet og 67 grader. Jeg kjører alle mine kort på stock settings. Er litt skeptisk til å røre noe pga garanti og stabilitet. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Du kan force settings i vifteprofilen. Den er jo en del av standardinnstillingene, så hvert eneste datapunkt der skal per definisjon være fjellstabilt. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 https://folding.extremeoverclocking.com/ Fått i gang FTW kortet ditt, er det raskere og kjøligere en dine sc2 er. Mine sc2 kjører nå 110+ =2037. Jepp, FTW3 kortet ligger på 1936mhz stock. Hva angår temperatur er litt vanskelig å sammenligne da det er i 2 forskjellige kabinetter med forskjellige WU/GPU usage. I tillegg så er det nok forskjell fra chip til chip. Når det er sagt så ligger FTW3 kortet på 1949mhz og rundt 40% viftehastighet og 67 grader. Jeg kjører alle mine kort på stock settings. Er litt skeptisk til å røre noe pga garanti og stabilitet. Mine ligger på 2037 og 56c og ca 45-50% på viftene. Har 29,4c i stuen min nå. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 https://folding.extremeoverclocking.com/ Fått i gang FTW kortet ditt, er det raskere og kjøligere en dine sc2 er. Mine sc2 kjører nå 110+ =2037. Jepp, FTW3 kortet ligger på 1936mhz stock. Hva angår temperatur er litt vanskelig å sammenligne da det er i 2 forskjellige kabinetter med forskjellige WU/GPU usage. I tillegg så er det nok forskjell fra chip til chip. Når det er sagt så ligger FTW3 kortet på 1949mhz og rundt 40% viftehastighet og 67 grader. Jeg kjører alle mine kort på stock settings. Er litt skeptisk til å røre noe pga garanti og stabilitet. Mine ligger på 2037 og 56c og ca 45-50% på viftene. Har 29,4c i stuen min nå. Hmm stikk i strid med temp resultater fra tester av EVGA FTW3 kortet da det kom ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå