Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

320 WU/update nå. Sannsynligvis øker det noe, mener vi satt på to stykk 2P (en 2x 8c/3.1GHz og en 2x 10c/2.3GHz) som ikke kom med på de siste oppdateringene. Fortsatt gjenstår en 2P 2x 12c/2.5GHz, som er klar, men har bedritne vifter som kanskje blir et problem - må være der når den testes, så den ikke brenner opp, og en 2P 2x 12c/2.3GHz, som har halvdødt HK. Får se om de kommer opp før jeg drar igjen i morgen - det spørs litt når ikke HK spiller på lag.

Liker det jeg ser, prøver du nye wu rekord denne md. Kan hjelpe dere/deg med det.

PS: x1800 trenger vel like mye kjølepasta som 6800k/5960x

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat hentet den nye pcen og skulle til å folde, men har glemt å kjøpe med ny ethernet kabel....

Har 2 kabler men begge er i bruk på de 2 andre maskinene så får se om jeg har noen gode skrotnisse venner

Biltema, clas olson, elkjip, ja listen er lang av butikker som har "internettkabel" :p De fleste av disse butikkene er oppe til 20.00 også. 1 time og 10 minutter igjen ;)

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Jeg har akkurat hentet den nye pcen og skulle til å folde, men har glemt å kjøpe med ny ethernet kabel....

Har 2 kabler men begge er i bruk på de 2 andre maskinene så får se om jeg har noen gode skrotnisse venner

Det har jeg mange av. Men på x1800 sammen mengde kjølepaste som på 6800k/5960x?

Jepp, fått delen til linux maskinen min.

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Biltema, clas olson, elkjip, ja listen er lang av butikker som har "internettkabel" :p De fleste av disse butikkene er oppe til 20.00 også. 1 time og 10 minutter igjen ;)
Er i besøk og det er ca 1 times kjøretid til nærmeste butikk utsalg
Lenke til kommentar

Biltema, clas olson, elkjip, ja listen er lang av butikker som har "internettkabel" :p De fleste av disse butikkene er oppe til 20.00 også. 1 time og 10 minutter igjen ;)

Mange nye hk har jo sånn usynlig internett også

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...