oldboy Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Ja den gir: Whea uncorrectable error. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 http://www.tomshardware.co.uk/forum/id-2807057/whea-uncorrectable-error.html Den har jeg aldri sett inn mine år som data mekker, så kan ikke hjelpe deg med den, sorry Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Ja den gir: Whea uncorrectable error. Ustabil overklokk tipper jeg. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Greia er at jeg har ikke overclokket noe. Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Høye temperaturer? Jeg har fått samme feil i forbindelse med overklokk. Kan være du finner mer info hvis du høyreklikker på min datamaskin / denne pcen. Velg "behandle", se på hendelsesliste/logg. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Jeg sliter med D1 en gang hver tredje dag eller deromkring. Noen som har sett den BSOD'en? Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Greia er at jeg har ikke overclokket noe. 980 det var snakk om? Har du sjekket temperatur? Nå vet jeg ikke om de klokker seg selv ned automatisk, men det kunne vært en idé å blåst kjøleribbe fri for støv, eventuelt skiftet kjølepasta? Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Hverken cpu eller gpu er overklokket? Aldri opplevd at gpu krasj fører til den feilen. Kun cpu feil. Finn fram hendelsesloggen og se hvilke detaljer den gir. Det hjelper veldig mye. Greia er at jeg har ikke overclokket noe. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Testet idag 382,53 nvidia driver på folding. 378.78 og p 3200 er 2.06 TPF 382.53 er 2.25. Dere som bare folder, kjør 378.78. Mere ppd for laget. 3 Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 11. juni 2017 Del Skrevet 11. juni 2017 Skal oppdatere ikveld og prøve. Håper deb gir meg boost hadtighet på 1060. (1519vs1924k) Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 (endret) Finnes det noen verdi i å folde på 570? I guess no? (for storfoldere, mener jeg). Glemte å sende mail til Komplett om å be om kreditering fremfor nytt kort på det siste 280X jeg eier... akk, ja. Edit: de sender meg et kort som ikke er på lager på nesten en måned? https://www.komplett.no/product/918267/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/pci-express/msi-radeon-rx-570-4gb-gaming-x# Endret 13. juni 2017 av knopflerbruce Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Alle gpuer gjør nytten for forskningen. Er wu som er viktig, ikke ppd. Har ikke testet min 750Ti hva de klarer. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Skal vi ta den diskusjonen igjen? Om en NaCl-WU var like mye verdt som en typisk GPU-WU ville de vært verdt det samme hva poeng angår, også. NaCl er en lightweight-sak som først og fremst er ment å bli brukt av de som ikke har spesielt kraftig maskinvare. Det synes jo helt åpenbart at Stanford nedprioriterer CPU-folding når klienten ikke greier levere jobb til maskinene jeg eier, enten fordi de ikke lager WU som støtter nok tråder (SMP) - eller at hele klienten tryner bare den ser mer enn 48 tråder i systemet (NaCl). Det er som om klienten skulle gått bananas av et 1080ti fordi den har for mange shaders. Ser ut til at komplett ikke har sendt kortet, og vl jeg skal vente til midten av juli med å motta det. Spørs om jeg sender dem en mail og prøver å få oppgradert et 1080 jeg regner med å få for 980ti. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Om en NaCl-WU var like mye verdt som en typisk GPU-WU ville de vært verdt det samme hva poeng angår, også. Nei nei. WU er mer verdt, på samme måte som hundre tikroninger er bedre enn fem tusenlapper fordi hundre er mer enn fem. Det blir jo flere penger! 3 Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 (not this again...) Hakk i plata 1 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Skal vi ta den diskusjonen igjen? Om en NaCl-WU var like mye verdt som en typisk GPU-WU ville de vært verdt det samme hva poeng angår, også. NaCl er en lightweight-sak som først og fremst er ment å bli brukt av de som ikke har spesielt kraftig maskinvare. Det synes jo helt åpenbart at Stanford nedprioriterer CPU-folding når klienten ikke greier levere jobb til maskinene jeg eier, enten fordi de ikke lager WU som støtter nok tråder (SMP) - eller at hele klienten tryner bare den ser mer enn 48 tråder i systemet (NaCl). Det er som om klienten skulle gått bananas av et 1080ti fordi den har for mange shaders. Ser ut til at komplett ikke har sendt kortet, og vl jeg skal vente til midten av juli med å motta det. Spørs om jeg sender dem en mail og prøver å få oppgradert et 1080 jeg regner med å få for 980ti. Var ikke nacl jeg tok om nå da, men men Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Om en NaCl-WU var like mye verdt som en typisk GPU-WU ville de vært verdt det samme hva poeng angår, også. Nei nei. WU er mer verdt, på samme måte som hundre tikroninger er bedre enn fem tusenlapper fordi hundre er mer enn fem. Det blir jo flere penger! Hvorfor sluttet de med big wu om ppd er viktigst for forskningen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå