srbz Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Loggen ser fin ut, og stemmer også overens med at du har fullført 3 WU den 21.5.2017 ifølge EOC sine stats. Hva som har skjedd de foregående dagene er vanskelig å si noe om. Kanskje du ikke hadde lagt inn brukernavn i klienten? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Jeg mener betimelig jeg så navnet mitt der da jeg åpnet den i går. Skal sjekke når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
mer-hw Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 (endret) Jeg har noen ganger opplevd at klienten henger, dvs at den ikke laster ned ny WU i perioder. Det har hendt her og med mindre man holder et øye med den så merker man ikke at maskinen ikke jobber. Hadde vi sett loggen fra 18-21 mai så hadde det vært lettere å feilsøke. Edit: Loggene finner du her: c:\ProgramData\FAHClient\logs Endret 22. mai 2017 av mer-hw Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Hmmm, Da så det ut som at 970-kortet tok kvelden, tålte visst ikke foldinga. Får bare masse artifacts over hele skjermen uansett hva jeg gjør. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Det er noe som skjer, er verre når viftene tar kveld. Har hatt ett msi 1080 som bare døde, men var i juli. Ingen vifte som har streiket til nå På 970/980 var det viftene som streiket. Liker ikke høy rpm =100% Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 (endret) Jo. 980-kortet jeg fikk av deg funker forsåvidt fint enda. Måtte sette det over i HTPC'n der 970-kortet sto for å få et fungerende bilde,og folder ikke akkurat for øyeblikket p.g.a støyen det lager, men når jeg får erstatta 970-kortet så kommer alt tilbake opp igjen. Får sette i gang 1070-kortet i hovedmaskina (som jeg helst ikke har villet risikere enda) i mellomtida, det bråker nesten ikke i det hele tatt. Endret 24. mai 2017 av Smirnoff Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Reklamer og få kreditering, og kjøp 1070 med et lite mellomlegg. Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Ingen av mine kort har død av folding... gjør jeg noe galt? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Ingen av mine kort har død av folding... gjør jeg noe galt? Nei, hehe. Du har ikke mange og ikke foldet siden 04 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Sjeldent jeg har htt kort som dør i betydningen totally FUBAR'd, men dør viftene sender jeg dem selvsagt inn med god samvittighet. Så får komplett, norek eller andre vurdere omd e gidder kjøpe en replacement fan på ebay og selge det til en eller annen via demovareavdelingen. Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Nei, hehe. Du har ikke mange og ikke foldet siden 04 Nei. Fast siden Des 2015 tror jeg. Og en periode før det i 2012 eller 2013. Sjeldent jeg har htt kort som dør i betydningen totally FUBAR'd, men dør viftene sender jeg dem selvsagt inn med god samvittighet. Så får komplett, norek eller andre vurdere omd e gidder kjøpe en replacement fan på ebay og selge det til en eller annen via demovareavdelingen. Har noen av kortene under vann så da er døde vifter uaktuelt. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 Er dere med meg på nye wu rekord i juni Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 Er dere med meg på nye wu rekord i juni Heller September når det er kaldere igjen. Folder nesten bare om natta jeg når sommer varmen er her, som nå. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 Du må nok over på vann, slipper det problemet Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 Er dere med meg på nye wu rekord i juni Heller September når det er kaldere igjen. Folder nesten bare om natta jeg når sommer varmen er her, som nå. Hehe. Når det blir for varmt går alle gpu av. Nacl bruker mindre strøm enn gpuene mine/dine/osv. Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 Er dere med meg på nye wu rekord i juni Jeg flytter i juni og har litt ferie. Det blir redusert bidrag fra meg. PPD blir nok på 650-750K om dagen. WU lavere enn normalt, langt unner halvparten hvis NaCl pcen finner på å oppdatere seg selv. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 Da skuer du av oppdateringene. Har selv win update på off. Jeg bestemmer når jeg vil kjøre win update, ikke win 10. Samme som win 7, jeg styrer oppdateringene. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 Du må nok over på vann, slipper det problemet En pc som trekker 700w på full muring produserer mindre varme når den er kjølt ned av vann enn når den blåser med vifter? Hva gjør at 700w er mindre enn 700w? 3 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 26. mai 2017 Del Skrevet 26. mai 2017 Selvfølgelig, hadde han sittet med vannkjøling system så ville han nok kunne folde over natten før maskinen oppnår høye temps til motsetning av luft. Men så var jo posten min litt non-serious med tanke på at jeg la til en smiley på slutten. 1 Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 26. mai 2017 Del Skrevet 26. mai 2017 Selvfølgelig, hadde han sittet med vannkjøling system så ville han nok kunne folde over natten før maskinen oppnår høye temps til motsetning av luft. Men så var jo posten min litt non-serious med tanke på at jeg la til en smiley på slutten. Tror du misforstod ting her. Kjølinga mi er god nok. Det er bare at all varmen som kommer fra mine 3 maskiner varmer opp stua mi her. 25 grader romtemp går greit, men når den nærmer seg 30 blir det for varmt spør du meg. Så derfor folder jeg mindre om sommeren. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå