Gaervern Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 Hardware-teamet mot nye høyder med over 80 000 ppd http://folding.extremeoverclocking.com/tea....php?s=&t=37651 Lenke til kommentar
Xell Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 jupp, holder vi dette tempoet fremover så er det ikke lenge før vi blir røde på team-lista; over 75k avrage PPD. Men det er litt dumt at vi har mistet en del aktive brukere igjenn de siste dagene. Ser veldig ut som om vi har fått med en del flerkjerne-foldere på lasset som strekker poeng, men vi hadde tjent enda mer på å beholde brukere. Når det er sagt så ligger vi ikke så langt under totalsnittet, der kun ca 13% foblir aktive. Jeg har alltid sagt at om man synes PCen blir for varm av å stå å folde er det bedre å sette ned belastningen enn å slutte totalt. Laptoppen min hadde stått med vifta på full guffe hele tiden om jeg ikke hadde satt ned belastningen. Fant ut at 80% er maks av hva jeg gidder å kjøre den på. Bedre enn ingenting. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 Kanskje en idè å legge fram til forumstyret eller annen instans om at en får en "folding" bilde under brukernavnet på forumet så folk kan undre seg på hva det er for noe og huske på å bidra med dette. Ta for eksempel som dette forumet her: http://www.gtfrc.com/forums/showthread.php...threadid=209895 Hvis dere ser under navnet på første posten (meg) så står det en liten folding-logo og "folding" under som tydelig viser at du er medlem av noe slikt og støtter forskninga med å bidra til akkurat dette. Vet selv at jeg glemmer å legge til F@H når jeg formaterer eller andre ting. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 Den ideen har min støtte i hvertfall Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 (endret) +1 til den ideen ja. Det holder visst ikke med signaturen full av propaganda her tydeligvis. Må nok "privilegier" til for å lokke folk til prosjektet. Endret 10. september 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 +1 til den ideen ja.Det holder visst ikke med signaturen full av propaganda her tydeligvis. Må nok "privilegier" til for å lokke folk til prosjektet. 9464649[/snapback] Det er noe jeg også mener. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 Hørtes ut som en grei ide. Jeg er forøvrig en av de som har fallt av lasset litt, formatering + latskap satt en stopp. Skal se om jeg ikke får somla meg til og fikse det igjenn i dag, har gått glipp av mye poeng og WU's. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 Jeg støtter også et lite symbol under navnet. Det virker som om folk ikke leser signaturene til andre uansett, og da er det greit med et lite insentiv, som skiller seg litt ut i tillegg.. Håper dette er noe som kan løses teknisk, og at forumstyret ser poenget med å få opp innsatsen til HW.no sitt offisielle lag! Lenke til kommentar
O.J Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 Støtter det forslaget. Vil ikke kreve så mye teknisk heller. Kanskje et litt større ikon hvis man folder jevnlig og gir mye poeng til laget? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Forslaget til forumstyret og en poll om forslaget. Så klikk og stem og gjerne skriv noen om dette. Endret 10. september 2007 av b-real Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 Støtter det forslaget. Vil ikke kreve så mye teknisk heller. Kanskje et litt større ikon hvis man folder jevnlig og gir mye poeng til laget? 9465258[/snapback] Da vil de som folder med PS3 få et større ikon. Jeg har 12 aktive kjerner men kan ikke måle meg med en 7-åring med PS3. Nei til dette sier jeg. Det får kanskje de som folder med én prosessor til å slutte siden det blir vanskelig å konkurere med usle 180 poeng per WU. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Jeg pleier ikke å se så nøye på alt det rundt brukernavnet, men det kan jo ikke skade. Jeg er også enig med fruktkake. Synes ikke det skal bli en statusting.. Tror det er derfor mange ikke gidder å holde på også. De starter fordi det er en kul internkonkuranse, men føler kanskje at de ikke bidrar med noe også slutter de. Dessuten er det ikke mange som har samme brukernavn på FaH og forumet så hvem skal holde styr på hvor mye en bruker bidrar med i øyeblikket? edit; synd vi ikke har lov til å ha bilde i sigen, ellers kunne disse vært noe. Endret 10. september 2007 av Xell Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 Om man skulle ranket foldere etter PPD og slikt tror jeg det kanskje vil virke mot sin hensikt. Om man derimot hadde det sånn at alle som hadde levert innen de siste 30 dagene, eller mindre, hadde grønn farge(eller annen farge), og de som ikke hadde det fikk en grå farge så ville det vært mer hensiktsmessig. Man kan kanskje registrere dette et sted, slik at man vil få koblet FAH opp mot brukernavn? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 De har jo ett sånnt systen hos Extremeoverclocking.com, går etter farge og 24hr gjennomsnitt... Lenke til kommentar
Xell Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 De henter det jo fra sitt eget statestikksystem. Det er vel ikke nødvendigvis like enkelt å aksessere denne informasjonen utenfra. Jeg vet at de hadde et xml system før, men det tror jeg man må ha spesiell tillatelse for å aksessere. Eneste man kan gjøre som vanlig bruker er å hente ut teamdata eller persondata. Blir litt voldsomt å hente ut data fra alle brukerene på teamet for så å behandle dette statistisk. Og da må man i tillegg ha en metode for å legge til nye brukere i utlesingsskriptet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 ARGH! Faren min har av en eller annen grunn bestemt seg for å tro at F@H gjør maskina treg. Jeg har prøvd å si fra til han at den bare bruker ledige ressurser (så godt som i hvertfall), men så fort han ser F@H-ikonet nede i hjørnet på stuepc'en så lukker han den. I morgen innstallerer jeg den som service i stedet så ser han det ikke! Gidder ikke gjøre det nå siden en wu er nesten ferdig. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Pappa var også litt paranoid på det ikonet. Kjører derfor service på pc'ene hans. Han har fire stykker, synd han bare bruker en om gangen Å kjøre service er jo det absolutt beste mener jeg. Er litt mere "out og sight, out of mind" for deg og andre. Endret 10. september 2007 av O.J Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 Åssen gjør man det med SMP klienten? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 Jeg har postet det en gang på hver av de siste 5(?) sidene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå