Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hehe, poenget er ikke at du og jeg skal gjøre det. Men er viljen på mere wu, er jeg med. En 5960x + 6800 + 3770K. Kjører dem på 37451 nå. 

Vis meg dere vil?

Hvordan positive ting oppnår man ved at du folder for ett annet lag?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken posestive ting oppnår jeg med det :hmm:  Jeg har sakt det før og kan si det en gang til, skal folde på 3 lag, men lite wu og ppd på der jeg er nå. Neste er det andre laget når jeg når 1,243,503,050. Så ser jeg hva som skjer.

PS: Jeg folder, hvilket lag jeg er på har ikke noe å si på forskningen.

Lenke til kommentar

Edit: Inn i helvete som de to lagene på topp har høy PPD. Hvordan er det mulig??

Begge lagene gir brukerne sine rewards for å folde hos dem. Hos Curecoin blir man betalt i form av cryptocurrencies, mens EVGA gir brukerne sine "EVGA bucks" (store credit) som kan brukes i deres egen websjappe for hver mnd man er over en viss poengsum.

edit: Og så har begge lagene betydelig flere brukere enn oss. EVGA har i skrivende stund 760 aktive foldere, Curecoin har 573, og vi har 144. Jeg er rimelig sikker på at ingen andre lag som har 10+ brukere har bedre avg. PPD per bruker enn oss (akkurat nå, that is, men det er endel som er ganske nære).

EVGA sin ordning er forsåvidt endel av grunnen til at jeg helst prioriterer å kjøpe deres produkter. Jeg benytter det ikke selv, ettersom de ikke har norsk webshop (og jeg dermed måtte betalt moms + frakt i dyre dommer, og hadde ikke hatt mulighet til å reklamere), men de bidrar til det gode formål og det støtter jeg gjerne. De shipper vel forsåvidt ikke til Norge heller.

Endret av srbz
Lenke til kommentar

Hehe, poenget er ikke at du og jeg skal gjøre det. Men er viljen på mere wu, er jeg med. En 5960x + 6800 + 3770K. Kjører dem på 37451 nå. 

Vis meg dere vil?

Poenget er at det relativt sett er få som kjører noe nevneverdig på NaCl. Forbauser meg ikke om vi to alene har en ganske bra %-andel av den totale trafikken :p

Edit: plukket med meg sikkert 15kg pakker fra USA. Hvem vet hva som er inni... får ta noen bilder når jeg pakker ut på mandag. Kan fort være et par 2P-kort, husker ikke hva jeg har bestilt.

Endret av knopflerbruce
Lenke til kommentar

Edit: Inn i helvete som de to lagene på topp har høy PPD. Hvordan er det mulig??

Begge lagene gir brukerne sine rewards for å folde hos dem. Hos Curecoin blir man betalt i form av cryptocurrencies, mens EVGA gir brukerne sine "EVGA bucks" (store credit) som kan brukes i deres egen websjappe for hver mnd man er over en viss poengsum.edit: Og så har begge lagene betydelig flere brukere enn oss. EVGA har i skrivende stund 760 aktive foldere, Curecoin har 573, og vi har 144. Jeg er rimelig sikker på at ingen andre lag som har 10+ brukere har bedre avg. PPD per bruker enn oss (akkurat nå, that is, men det er endel som er ganske nære).EVGA sin ordning er forsåvidt endel av grunnen til at jeg helst prioriterer å kjøpe deres produkter. Jeg benytter det ikke selv, ettersom de ikke har norsk webshop (og jeg dermed måtte betalt moms + frakt i dyre dommer, og hadde ikke hatt mulighet til å reklamere), men de bidrar til det gode formål og det støtter jeg gjerne. De shipper vel forsåvidt ikke til Norge heller.
Blodig urettferdig.

Eller er det bare misunnelse som snakker????

Lenke til kommentar

Vi kan også være der om jeg/Dere vil, men det koster. Jeg med min lille inntekt har snart brukt 400k(siden 06) på folding, så kommer ca 2k i strøm i md,

For meg er varmen ett problem nå, verre om en md og 2.

Tenk på war har brukt, må ha sinnssyk inntekt og en grei frue :tease:

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Nettopp det som er poenget, ikke dere som folder wu som jeg vil ha i gang. Er dem som ikke gjør det, hehe.

Min 5960x gjør det samme, det gjør også 6800 + 3770K :hmm:

Brukt over 30k for å kjøre nacl. Fordi jeg syns det er verd det for dette: 

Bryostatin is a marine natural product that shows promising and unique activity against several diseases (most notably, cancer, HIV/AIDS, and Alzheimer's). Its main target, protein kinase C (PKC), is a signaling protein central to many cellular functions. In its active form, PKC binds its ligand and is associated with the membrane, but we currently lack structural information about this complex in its membrane microenvironment. The simulations performed on FAH will help to provide a structure to the PKC-ligand-membrane complex. The structure and dynamics of this complex would allow us to understand bryostatin's binding mode and thus how to modify and tune its structure to improve function or even create new functions as needed for new therapies in the clinic.

Reste er opp til dere om det er verd så mye :hmm:

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Men faen da... Jeg tror folk her har fått med seg poenget ditt, ettersom du har spammet 8 innlegg om nacl, på under 6 timer. For ikke å snakke om at dette tema har vært en gjenganger i sikkert noen år nå. Jeg folder følgende prosjekt i skrivende stund, men det er vel ikke godt nok for deg:

The Src gene was first discovered as responsible for the tumorogenicity of Rous sarcoma virus. This gene is also present in animals, and it is in fact a mutated Src gene that is injected back into the host that causes cancer, not a viral gene. The discovery that cancer was a result of mutated naturally occuring genes and not viral ones was a milestone in cancer research and Harold E. Varmus and J. Michael Bishop were awarded the Nobel Prize in Physiology or Medicine for this and related discoveries of the cellular origin of retroviral oncogenes in 1989.

Since then Src has been found to be over-expressed and/or highly activated in a variety of cancers, most notably linked to metastasis in breast, prostate, and colon cancers. The drug dasatinib of Bristol-Myers Squibb (Sprycel commercially), has been approved for treatment of CML (described more fully in our blog post on Abl kinase), but it was also recently in clinical trials for metastatic prostate cancer due to its affinity for Src kinase.

Endret av srbz
  • Liker 3
Lenke til kommentar

På 0.02% vil det alltid være massive feil i estimatet. Du ser at ETA er 5.0 dager, det stemmer selvsagt ikke. Dessuten er 160 PPD kun for prosjektet du folder på CPU. Nederst til venstre i FAHControl ser du total estimert PPD er 1313. Fremdeles lite, men det er igjen pga at både GPU og CPU er på langt under 1%.

Legg inn passkey slik Sn1ken sier, ellers får du ikke bonus credits.

Forøvrig gir CPU-folding deg langt mindre PPD enn GPU, samtidig som den økte CPU-bruken kan redusere ytelsen noe på GPU. Jeg folder ikke på CPU, ettersom min totale PPD ikke endres nevneverdig av det; om noe har den en tendens til å gå litt ned.

edit: Jeg tror forresten Sn1ken bommet litt med linken sin. Her er riktig link for passkey: http://fah-web.stanford.edu/cgi-bin/getpasskey.py

Brukernavn må være det du bruker i F@H-klienten.

Endret av srbz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...