Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du for drepe winupdate da mann. Jeg har gjort det siden win 7 kom ut(du finner svaret i services) :)

Har satt WinUpdate slik at den aldri auto rebooter etter oppdateringer, noe som vi trenger vi som folder. Det å ikke kjøre WinUpdate på flere uker i det hele tatt er ikke smart...er en grunn for at Microsoft gir ut sikkerhetsfixer da :p

Lenke til kommentar

Du for drepe winupdate da mann. Jeg har gjort det siden win 7 kom ut(du finner svaret i services) :)

Har satt WinUpdate slik at den aldri auto rebooter etter oppdateringer, noe som vi trenger vi som folder. Det å ikke kjøre WinUpdate på flere uker i det hele tatt er ikke smart...er en grunn for at Microsoft gir ut sikkerhetsfixer da :p

Ja skjønner at sikkerhet er viktig, men jeg liker å ha det slik.

Last checked: ‎04.‎02.‎2017, ‏‎13:12

Lenke til kommentar

Fikk faktisk et 1060 strix i retur fra komplett for et 970. Det er vel bare å selge det videre, tenker jeg. Dårlig praksis, men whatever - ikke verdt bryderiet med å klage når jeg får nær demoprisen jeg betalte for 970 ved salg. Noe godt foldekort er det vel aldri i livet...

det ligger likt med 970 eller mellom 970 og 980. Har et 1060.
Lenke til kommentar

Fikk 1070 i hus i går, og ettersom dette er i hovedmaskinen går folding litt opp og ned, men si meg: er dette representativt for folding på et GTX 1070?

19aadc17d22c196b27282a835b316bf9.png

Neppe i lengden. Kjørte 3 uker med 2x 1080 og de lå vel for det meste på 1.5-1.6 mill pdd til sammen.

Lenke til kommentar

Heh, never mind. Jeg unpauset foldingen og satt og så på dette noen minutter uten at det endret seg, og tenkte å spørre. Men nå ligger PPD på knapt halvparten. Forsåvidt greit. Om jeg får penger tilbake for 970 har jeg effektivt betalt en tusenlapp for oppgradering til et bedre gaming-kort som også ser ut til å gi meg ca 70% PPD økning (for det ene kortet). Alt i alt kan jeg ikke si meg annet enn fornøyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...