Gå til innhold

Anbefalte innlegg

 

RMA-mania her, 1x 7950, 2x 970 byebye. Blir vel svartelistet snart.

 

Fyren i kassa må være den største anti-geeken som har sittet i stolen der. Reklamerte på Gigabyte GTX970, han trodde det var et 1GB GTX 970 og klaget sin nød da han ikke fant noe... kan være fordi jeg ordla meg klønete, men likevel :p

Hehe :D

 

God helg!

 

Hehe. Sier ikke mere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

RMA-mania her, 1x 7950, 2x 970 byebye. Blir vel svartelistet snart.

 

Fyren i kassa må være den største anti-geeken som har sittet i stolen der. Reklamerte på Gigabyte GTX970, han trodde det var et 1GB GTX 970 og klaget sin nød da han ikke fant noe... kan være fordi jeg ordla meg klønete, men likevel :p

Hehe :D

 

God helg!

 

Det jeg sa var vel omtrent dette: "Det der er en 970, en Gigabyte". => 1GTX970 1GB edition.

Lenke til kommentar

Hehe. Bedre med luft. Har en med veske, blir ikke flere. Er ikke så mye bedre en luft kjøling med rett kjøler. Billigere er det også :tease:

 

Har en AIO jeg også, og blir ikke flere slike på meg heller. Der som disse AIO yter bedre enn gode luftkjølere som Noctua D15, er når viftene kommer høyt nok opp. Viftene på D15 stopper på 1500 rpm, mens på AIO ofte opp til 2100 rpm, og da yter dem selvsagt bedre - men med mer støy! Så slike som Kraken X62 er mest bling bling egentlig.

Lenke til kommentar

 

Jeg meg selv en halv klapp på skulderen for å ha sneket meg inn topp 150 på overall WU-rankingen. Burde være topp 100 rundt 1 april.

 

Jeg sikter meg inn på topp 20. Ligger nå på 27 plass. Det tok meg "bare" 8 måneder å komme dit.
Akkurat nådd topp 20 hva gjelder poeng. Ppd har falt en del siden to pcer har win10 automatisk styrt inn en oppdatering av nvidia driveren. 376.53 eller noe sånt. Så to gpu kjører baseclock og er dermed 450MHz(gtx 1060) og 300(gtx980ti) i fra ellers vanlige klokkehastigheter. :/
Lenke til kommentar

Jeg meg selv en halv klapp på skulderen for å ha sneket meg inn topp 150 på overall WU-rankingen. Burde være topp 100 rundt 1 april.

Jeg sikter meg inn på topp 20. Ligger nå på 27 plass. Det tok meg "bare" 8 måneder å komme dit.
Akkurat nådd topp 20 hva gjelder poeng. Ppd har falt en del siden to pcer har win10 automatisk styrt inn en oppdatering av nvidia driveren. 376.53 eller noe sånt. Så to gpu kjører baseclock og er dermed 450MHz(gtx 1060) og 300(gtx980ti) i fra ellers vanlige klokkehastigheter. :/

Du ligger på 67 plass for overall WU. Jeg når ikke så veldig mye lenger opp på den rankingen uten å kjøpe inn mer hardware. Kommer nok snart til å begynne å folde på GPU når jeg har klatret litt til.

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

Startet akuratt å folde igjen, etter fire år siden sist :confused: . PPD er visstnok forventet til å være 55742 med GTX 1060 3GB - 1999 MHz/4104MHz (core: +107 / memory clock: +301) :) Har ikke prøvd å finne ut hvor mye jeg kan tyne dette kortet enda, så holder overklokkingen godt innenfor marginene. Kortet ligger stabilt på 60C.

 

WildCard1 fant jeg ut at brukernavnet mitt var etter litt leting i laglisten til hardware.no! Gidder ikke å folde på CPU'en min, da den er en gammel i7. PPD var antatt til å være 1474 på den.

Endret av WildCard_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...