MrHorgen Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Andre som har produksjonsproblemer?Er det ppd du tenker på så er det normalt på c21 v 0018 og nyeste driver fra nvidia. Blir kanskje fikset fra 0019. Så på stat siden. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 (endret) Jepp. Laget har samme problem. 02.01.17 69,411,967 6,675 2x1080 på siste driver, håper det funker like bra som på 368.39(den var solid som ett fjell) Online time 5 uker og 4 dager og noen timer, hehe. Endret 2. februar 2017 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Det er så utrolig. Snø i Norge og trafikkproblemer med engang. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Mulig det genereres så mange tempfiler ved NaCl at SSD'ene rett og slett fylles etter hvert, og så tryner NaCl inntil noe forårsaker endel filer til å slettes. Må være noe sånt. Driver og sletter litt ting og tang, så får vi se om det går glattere fremover Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 (endret) https://sporing.posten.no/sporing.html?q=xxx ...så var det å se om jeg HK til disse liggende. Forbasket at Gigabyte X99 ikke støtter V4 ES. Endret 2. februar 2017 av knopflerbruce Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 https://sporing.posten.no/sporing.html?q=EA254588537CN ...så var det å se om jeg HK til disse liggende. Forbasket at Gigabyte X99 ikke støtter V4 ES. Kanskje mitt Asrock x99 ws 10GB virker med v4 es? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 https://sporing.posten.no/sporing.html?q=EA254588537CN ...så var det å se om jeg HK til disse liggende. Forbasket at Gigabyte X99 ikke støtter V4 ES. Tips, fjern linken. Her så får jeg hentet pakken hos posten uten ID eller noe slikt. Bare slik at ingen andre henter pakken din. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Hjelper ikke om du siterer den De skal virke i x99 ASRock, ja... Gigabyte og ASUS som sliter. Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Mulig det genereres så mange tempfiler ved NaCl at SSD'ene rett og slett fylles etter hvert, og så tryner NaCl inntil noe forårsaker endel filer til å slettes. Må være noe sånt. Driver og sletter litt ting og tang, så får vi se om det går glattere fremover Jeg har problemer med GPU i det siste, ikke NaCl. Lenke til kommentar
Fast_Eddie Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Har hatt problemer siste uka med 1080'n, WU'ene feiler når jeg overklokker kortet manuelt i Afterburner, funker normalt igjen så fort jeg nullstiller overklokken, Har bare maksa Temp/power Limit og satt core voltage på +50% nå. Noen som har vært borti det før? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Mulig det genereres så mange tempfiler ved NaCl at SSD'ene rett og slett fylles etter hvert, og så tryner NaCl inntil noe forårsaker endel filer til å slettes. Må være noe sånt. Driver og sletter litt ting og tang, så får vi se om det går glattere fremover Jeg har problemer med GPU i det siste, ikke NaCl. Regnet med det, men i tilfelle noen andre har lignende NaCl-problemer så er det altså en temp-mappe som fort blir ganske stor. Vet ikke hvorfor den ikke greier slette gamle work units etter hvert. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Ifølge CPUz har jeg nå greid å undervolte to Xeoner sparte hele 40W, hehe. Får se om jegf får gjort noe med maskin #2 i morgen. Måtte disabled en sak som heter "lock chipset", får satse på at det er en del av ASRock-kortenes funksjoner også. Lenke til kommentar
Ahreisier-a Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Har hatt problemer siste uka med 1080'n, WU'ene feiler når jeg overklokker kortet manuelt i Afterburner, funker normalt igjen så fort jeg nullstiller overklokken, Har bare maksa Temp/power Limit og satt core voltage på +50% nå. Noen som har vært borti det før? Mitt Asus 1080 strix feiler hvis jeg rører power limit. Kan ikke sette den til 105 en gang uten at den dropper WU'er. Når sjelden eller aldri power limit under folding uansett(ligger som oftest på 75-95%). Slik sett er det ikke noe stort problem, men det tok litt tid å finne ut av. Kjører i dag på +30% core voltage og +130mhz (ligger på 2075mhz på kjernen). Kjører dønn stabilt på 2150mhz i fahbench, men det er tydeligvis begrensinger i enkelte WU som gjør at de feiler. Har ikke orket å prøve å finne ut av hvilke det er. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Da var CPUene i hus. Begge har samme stepping og hastighet, men kineseren markerte den ene med feil frekvens luringen. Det viste seg å være retail-stepping, også - lov å håpe på at de funker i gigabyte x99. Testes ut litt senere. 76 kjerner/152 tråder til NaCl burde holde for en stund. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 (endret) Syns du tar unødige risk med å ikke vite om de funker eller ikke, men ikke missforstå meg, vil gjerne ha mere wu og ppd til laget. Jeg slite litt med ny nvida driver og c21 0018. Kun 4 kort i gang, kjører og win update(5960x har 6 uker, 14timer online time) Ja win 10 hehe. Har ikke kjørt så lenge på nacl på 3700, må restarte, ellers blir ssd (250) full. Endret 3. februar 2017 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Problemet er isåfall at jeg kjøpte hovedkortet, men det ble gjort lenge før jeg tenkte på NaCl - tanken den gangen var å kjøre to GPUer på det, men så endret jo ting seg. Skal visstnok ha en 12-kjerners V3 i USA, som forhåpentligvis sendes sørover snart Den burde være midt i blinken. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 14 kjerner på 2GHz, hele maskinen trekker under 110W fra veggen mens den kjører NaCl. 1 Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Hva betalte du for den godsaken? Og jeg kommer til å gå offline med hovedriggen for ikveld og fram til i morgenkveld tenker jeg. Skal bytte en rad og flytte litt på stuff i riggen. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 200 USD var prisen, så det var en god deal. Sannsynligvis det beste kompromisset mellom innkjøpspris, effektforbruk og ytelse. Osolert sett vil en 22/24core ES i et desktop-kort være å foretrekke, men da koster det fort $1000 og opp for en CPU. 1 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 (endret) Takker bruce mann, liker det jeg ser PS: Jeg er spent på om 378.49 er like stabil som 368.39 var, alle er klare med nye driver + win update. Planen er at alle er oppe i morgen(5 gpu nå). Men alle skal kjøre nacl. 10 nacl og 12 gpu. Endret 4. februar 2017 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå