Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig det genereres så mange tempfiler ved NaCl at SSD'ene rett og slett fylles etter hvert, og så tryner NaCl inntil noe forårsaker endel filer til å slettes. Må være noe sånt. Driver og sletter litt ting og tang, så får vi se om det går glattere fremover :)

Jeg har problemer med GPU i det siste, ikke NaCl. 

Lenke til kommentar

Mulig det genereres så mange tempfiler ved NaCl at SSD'ene rett og slett fylles etter hvert, og så tryner NaCl inntil noe forårsaker endel filer til å slettes. Må være noe sånt. Driver og sletter litt ting og tang, så får vi se om det går glattere fremover :)

Jeg har problemer med GPU i det siste, ikke NaCl.

Regnet med det, men i tilfelle noen andre har lignende NaCl-problemer så er det altså en temp-mappe som fort blir ganske stor. Vet ikke hvorfor den ikke greier slette gamle work units etter hvert.

Lenke til kommentar

Har hatt problemer siste uka med 1080'n, WU'ene feiler når jeg overklokker kortet manuelt i Afterburner, funker normalt igjen så fort jeg nullstiller overklokken, Har bare maksa Temp/power Limit og satt core voltage på +50% nå.

Noen som har vært borti det før?

Mitt Asus 1080 strix feiler hvis jeg rører power limit. Kan ikke sette den til 105 en gang uten at den dropper WU'er. Når sjelden eller aldri power limit under folding uansett(ligger som oftest på 75-95%). Slik sett er det ikke noe stort problem, men det tok litt tid å finne ut av. Kjører i dag på +30% core voltage og +130mhz (ligger på 2075mhz på kjernen). Kjører dønn stabilt på 2150mhz i fahbench, men det er tydeligvis begrensinger i enkelte WU som gjør at de feiler. Har ikke orket å prøve å finne ut av hvilke det er.

Lenke til kommentar

Syns du tar unødige risk med å ikke vite om de funker eller ikke, men ikke missforstå meg, vil gjerne ha mere wu og ppd til laget.

Jeg slite litt med ny nvida driver og c21 0018. Kun 4 kort i gang, kjører og win update(5960x har 6 uker, 14timer online time) Ja win 10 hehe.

Har ikke kjørt så lenge på nacl på 3700, må restarte, ellers blir ssd (250) full.

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...