Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er vel sjeldent et annet program trenger 100% CPU kraft.

9425181[/snapback]

Spørs litt åssen CPU du har da :D

9425209[/snapback]

Stemmer nok. Men hvis xp bare reserverer "litt" cpu kraft til de andre programmene er vel ikke innvirkningen så stor.

Lenke til kommentar
Da har man en p4 3,0GHz til som folder... :D

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Den på jobb... Hysj. :p

edit:

Status per nå:

- en Core™ Duo T2400 med to klienter

- to P4 3,0 GHz med hver sin klient

- en X2 5600+ med to klienter

og snart også et X1950 XT som skal folde på 5600-maskina

9417540[/snapback]

Å kjøre 2 på P4 er ikke å annbefale? Har selv en p4 3.2 som kun kjører en, den bruker over 48Timer på:

Project: 2425 (Run 21, Clone 41, Gen 1)

Assembly optimizations on if available.

Entering M.D.

Protein: p2425_Ribo_Na_aux

Er en 500 poeng workunit. Denne maskinen har kjørt "kun"323 workunit siden 17.7.04.

Lenke til kommentar
Å kjøre 2 på P4 er ikke å annbefale? Har selv en p4 3.2 som kun kjører en, den bruker over 48Timer på:

Project: 2425 (Run 21, Clone 41, Gen 1)

Assembly optimizations on if available.

Entering M.D.

Protein: p2425_Ribo_Na_aux

Er en 500 poeng workunit. Denne maskinen har kjørt "kun"323 workunit siden 17.7.04.

9425760[/snapback]

Skal jeg la være å legge inn F@H på disse maskinene bare fordi de er tregere enn de andre? Har jeg tilgang på dem så kan jeg jo like gjerne legge in F@H. Selv om de ikke er av de raskeste så er det bedre enn å la være...
Lenke til kommentar

Ser bare ut som om den ikke får kontakt med resultatserveren og dermed ikke får lastet opp ferdig arbeid. Pinget den og den ser ut til å være oppe. Hvis du titter i logen så vil du se at mens den arbeider så vil den gjevnlig sjekke om den har noe arbeid i køen som er ferdig og forsøke å sende de. Så lenge du ikke går over fristen før du får levert de er det jo ikke noe problen. Følg litt med på logen din og hvis du får veldig mange pakker som ligger ferdige i køen så har du et problem.

Lenke til kommentar
Ser bare ut som om den ikke får kontakt med resultatserveren og dermed ikke får lastet opp ferdig arbeid. Pinget den og den ser ut til å være oppe. Hvis du titter i logen så vil du se at mens den arbeider så vil den gjevnlig sjekke om den har noe arbeid i køen som er ferdig og forsøke å sende de. Så lenge du ikke går over fristen før du får levert de er det jo ikke noe problen. Følg litt med på logen din og hvis du får veldig mange pakker som ligger ferdige i køen så har du et problem.

9433549[/snapback]

Men som eg restarter maskina, eller prosessen, blir den da ikkje sendt? eller kordan er det funker?

Eg installerte fah i går, så den har kun 1 i kø'en.

Eg installerte den smp klienten, sida eg har ein quadcore cpu, valgte også at den kunne laste ned (eller var det opp) større pakker. Den bruker ca 1 dag på 1 sånn pakke, i allefall den første.

Lenke til kommentar

Det er ikke noe problem å restarte maskina eller prosessen så lenge du lukker den ned på en kontrolert måte (ctrl+c i vinduet ikke bare lukk det). Ferdige pakker blir liggende i workkatalogen helt til de blir send eller til du kommer over 10 usendte pakker. Men kommer du over 10 usendte pakker er jo smp gått over frist uansett. Når du starter prosessen på nytt vil den sjekke om det ligger ferdige pakker i work og eventuelt prøve å sende dem.

Lenke til kommentar

hmmm, hadde vore greit om man kunne bare restarte uten å tenkte over den, men pytt sann...

Driver å stabilitetstester pc'n litt... så langt går det bra, men det blir varmt av å ha 4 kjerner i full drift.

Den vil enda ikkje sende pakkene mine...

ip 171.64.122.76:8080 og 171.64.65.64:8080 og 171.64.122.76:8080

Lenke til kommentar

når du kjører prosessen manuelt så vil man ikke få en kontrolert avsluttning av prosessen. Dette kan gå bra men det kan også føre til at man ikke klarer å oppta beregningene der man sluttet. Hvis man kjører den som en service vil den avsluttes korrekt når man avslutter/restarter windows. Man kan få det samme problemet om man får en strømstans eller maskinen henger seg så man må bruke restartknappen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...