skripis Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 (endret) Ja så foldingen til angst-mannen over her er kanskje tiere på regninga. Da må han først flytte utstyret fra garasjetaket og inn i huset. Men da snakker vi mindre utgifter til oppvarming ettersom termostatene vil regulere varmen og jamne ut "tapet" fra folding. Dette er den perfekte årstiden for F@H Har benkeplass til 6 som vi bruker til LAN for eldre noen ganger i uka. Når vi ikke dreper hverandre i BF4 og skriker så hele nabolaget hører oss, så står 3 av maskinene på loftet og fyrer for kråkene. Tror ikke jeg skal tenke tanken en gang å rigge til plass til 6 maskiner i stua for å kunne sitte og game... Men hjelper ikke hvis en må bygge ut huset Pga mangel på plass 225m2 plass burde holde til ett par maskiner Her i huset er det over minst 10 pcer... 8 stasjonære, i tillegg til ymse laptoper. Det har ikke blitt feilregistrert ved avlesing fra strømmåler? Byttet om to tall? Mulig noe av regningen er etterslep pga. dårlig avlesning i høst. Men har snakket med e-verket, de syntes dette ble ekstremt og skal sjekke måleren. Endret 5. januar 2017 av skripis Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Håper du ikke slutter å folde, selv om den rekningen var meget høy. Min var 28xx, men er med internett, tlf. 480kr for 50/50 og tlf 140. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Hehe, jeg hadde en stipulert avlesning i oktober som var på viddene (dog ikke SÅ mye). Men jeg var nærvøs for å vise den til resten av kollektivet Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Er det noen her som har forsket på om vi får lavere PPD med 376.48 driveren, eller om det bare er projektene nå om dagen som gir mindre ppd? Jeg har ca 400K PPD lavere i døgnet, men jeg har foldet like mye som jeg pleier. (med unntak av at Nacl var av noen dager før det igjen). Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Er det noen her som har forsket på om vi får lavere PPD med 376.48 driveren, eller om det bare er projektene nå om dagen som gir mindre ppd? Jeg har ca 400K PPD lavere i døgnet, men jeg har foldet like mye som jeg pleier. (med unntak av at Nacl var av noen dager før det igjen). På den ene maskinen min så folder jeg med gammel driver og den andre maskinen min er nyeste driver. Elendig PDD på begge maskiner virker det som. Iallefall Nå er ikkje akkurat jeg referanse i folding da, da jeg bare bretter avogtil.. Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Er det noen her som har forsket på om vi får lavere PPD med 376.48 driveren, eller om det bare er projektene nå om dagen som gir mindre ppd? Jeg har ca 400K PPD lavere i døgnet, men jeg har foldet like mye som jeg pleier. (med unntak av at Nacl var av noen dager før det igjen). Ingen forskning men hadde en liten anelse. Testet den ikke så lenge så ingen gunstig målestokk. Avbrøt flere WU's pga at den ikke klarte å komme opp i like mange ppd som med 373.06. Da var det prat om at den såvidt klarte over 500 ppd med ett 1070. Kanskje det var en tilfeldighet, men anså det som litt merkelig. Gikk tilbake til 373.06. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Er stats nede? Ikke registrert noe poeng i dag. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Med et nyt 1070 i hus har jeg tatt opp folding igjen, men jeg har litt problemer. Jeg får ofte "failed" på GPUen. Hva kan det komme av? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Med et nyt 1070 i hus har jeg tatt opp folding igjen, men jeg har litt problemer. Jeg får ofte "failed" på GPUen. Hva kan det komme av? Lagt inn nyeste driver? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Ja, alt er på stell. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Ja, alt er på stell. Kjørt ddu først også? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Ja, alt er på stell. Helt nyeste driver ligger ikke på nVidia sin side. Du trenger 376.48 driveren. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Ja, alt er på stell. Det er vel derfor det ikke funker. Er ikke lenge siden jeg kjøpte et 1070 selv om måtte installere en eldre driver da folding ikke fungerer med de aller nyeste driverne. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Alle sjekker vel her hver gang? http://www.guru3d.com Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Ja, alt er på stell. Helt nyeste driver ligger ikke på nVidia sin side. Du trenger 376.48 driveren. Aha, så logisk. Da skal prøve den. Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Sliter med Kernel power 41 (63) på foldepcen... Restarter seg selv alt fra en til flere ganger daglig =/ Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Sliter med Kernel power 41 (63) på foldepcen... Restarter seg selv alt fra en til flere ganger daglig =/ Overklokk som ikke er stabil kanskje. Lenke til kommentar
oivindwold Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Hvordan sletter jeg jobber nå igjen ? Har hengt seg opp i ultraslow etter at jeg oppdaterte driverne til skjermkortene. Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Sliter med Kernel power 41 (63) på foldepcen... Restarter seg selv alt fra en til flere ganger daglig =/ Overklokk som ikke er stabil kanskje. Tvilsomt. Men reduserte til 4.1 på cpu for sikkerhetsskyld. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 (endret) Kanskje man kan vurdere EVGA igjen nå da : EVGA is refreshing the top-end of its air-cooled GeForce GTX 1080 and GTX 1070 lineup with its new iCX cooling solution. Apparently, the company has redesigned the PCBs of its top-tier GTX 1080 and GTX 1070 cards from the ground up, in response to the recent VRM overheating issues. It also deployed a powerful new cooling solution just to be sure (and possibly to differentiate them from the older cards cooled by the ACX coolers). Bilder og sånt her. Gode nyheter Kjetil? Endret 7. januar 2017 av Betroz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå