Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

VRAM vet jeg ikke noe om, hvorvidt de faktisk trenger kjøling. Men, der har man heldigvis endel alternativer i form av billige kjøleribber som passer :)

Sitter og sikler på å oppgradere et par ting selv om det koster litt, men det kan jo være klokt å vente til januar, i tilfelle det kommer et 1080ti eller lignende da. Ser for meg rush på brukten om mange skal bytte GPU. Om 1080 vanilla da går for under 5000 burde jeg gå ca i 0 økonomisk om alle 900-kortene erstattes, og strømforbruket vil være langt enklere å hanskes med.

Lenke til kommentar

Kjøpte en h80i v2 på ebay, så får vi se om det blir noe av dette prosjektet... slang inn et bud på en gammel h70, også. Blir det vellykket skal jeg hvertfall si fra :) Jeg føler meg ganske trygg på at alle disse AIO-kjølerne med rund base skal gå an å få festet på skjermkort uten HG10-brakett.

Har du gammelt stuff så ok, CT med nytt kort skjønner jeg ikke han vil gjøre slik han gjør(Men du lærer av da, ja)

Jeg tørr ikke 5-7k vokser ikke på mine tre i hagen min. :tease:

Lenke til kommentar

Hva tenker du på, Kjetil?

Jeg  gjøre noe med 980Ti. Når har jeg demontert 10-15 skjermkort igjennom de siste par årene, så er ikke akkurat noe skummelt. Montert 5-6 vannblokker elns.

Grunnet til at jeg byttet kjølepasta på 980 kortet jeg fikk av deg, er fordi sist gang jeg gjorde slikt, sank temperaturen med ca 5'C. 

Lett verdt 10 mins arbeid, for min del iallefall. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...