Christian Thork Skrevet 23. desember 2016 Del Skrevet 23. desember 2016 Kortet har en heatsink over VRMs allerede (som ikke er festet til kjøleren). Så da vil airflow av VRMs være veldig greit. Hva med VRAM? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 23. desember 2016 Del Skrevet 23. desember 2016 VRAM vet jeg ikke noe om, hvorvidt de faktisk trenger kjøling. Men, der har man heldigvis endel alternativer i form av billige kjøleribber som passer Sitter og sikler på å oppgradere et par ting selv om det koster litt, men det kan jo være klokt å vente til januar, i tilfelle det kommer et 1080ti eller lignende da. Ser for meg rush på brukten om mange skal bytte GPU. Om 1080 vanilla da går for under 5000 burde jeg gå ca i 0 økonomisk om alle 900-kortene erstattes, og strømforbruket vil være langt enklere å hanskes med. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. desember 2016 Del Skrevet 23. desember 2016 Fikk svar på rma i dag, bra det. Men fikk penger for 3x980 =15xxx. Jaja, andre gang de roter. 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 23. desember 2016 Del Skrevet 23. desember 2016 VRM delen er iallefall godt kjølt? Trenger vel dog fortsatt en liten vifte over? Så små heatsinks til VRAM, men hvordan feste de? Vil jo kunne ta dem av igjen, så kanke være noe permanete greier. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 23. desember 2016 Del Skrevet 23. desember 2016 Kjør ghetto, og strips en stor vifte over hele greia Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. desember 2016 Del Skrevet 23. desember 2016 Har du prøvd å flytte på viftene, og gjør slik nisse far sier. Men 80/90mm vifte er fra nok. Lenke til kommentar
YøZ78 Skrevet 23. desember 2016 Del Skrevet 23. desember 2016 https://techreport.com/news/31146/geforce-drivers-hotfix-376-48-finally-furnishes-folding-fix Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. desember 2016 Del Skrevet 23. desember 2016 Velkommen til forumet: Men vi vet det, om du går tilbake litt så ser du det selv. hehe. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 23. desember 2016 Del Skrevet 23. desember 2016 Hadde stats bare funka så Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 23. desember 2016 Del Skrevet 23. desember 2016 Hadde stats bare funka så Sikkert tatt juleferie Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. desember 2016 Del Skrevet 23. desember 2016 Helt normalt, er jo lang fri. Men så lenge nacl/smp/gpu laster opp og ned så er det ok. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 23. desember 2016 Del Skrevet 23. desember 2016 Kjøpte en h80i v2 på ebay, så får vi se om det blir noe av dette prosjektet... slang inn et bud på en gammel h70, også. Blir det vellykket skal jeg hvertfall si fra Jeg føler meg ganske trygg på at alle disse AIO-kjølerne med rund base skal gå an å få festet på skjermkort uten HG10-brakett. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. desember 2016 Del Skrevet 23. desember 2016 Kjøpte en h80i v2 på ebay, så får vi se om det blir noe av dette prosjektet... slang inn et bud på en gammel h70, også. Blir det vellykket skal jeg hvertfall si fra Jeg føler meg ganske trygg på at alle disse AIO-kjølerne med rund base skal gå an å få festet på skjermkort uten HG10-brakett. Har du gammelt stuff så ok, CT med nytt kort skjønner jeg ikke han vil gjøre slik han gjør(Men du lærer av da, ja) Jeg tørr ikke 5-7k vokser ikke på mine tre i hagen min. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 23. desember 2016 Del Skrevet 23. desember 2016 Hva tenker du på, Kjetil? Jeg må gjøre noe med 980Ti. Når har jeg demontert 10-15 skjermkort igjennom de siste par årene, så er ikke akkurat noe skummelt. Montert 5-6 vannblokker elns. Grunnet til at jeg byttet kjølepasta på 980 kortet jeg fikk av deg, er fordi sist gang jeg gjorde slikt, sank temperaturen med ca 5'C. Lett verdt 10 mins arbeid, for min del iallefall. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. desember 2016 Del Skrevet 23. desember 2016 Ja det er evga(som ikke er så steile om du mekker på dem, derfor jeg kjøper evga). Men jeg snakket om GI kortet ditt. Du mistet garanti da du prøvde å mekke på den. Skruene på kortet har en hvit klister merke. Min msi har men ikke evga. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 23. desember 2016 Del Skrevet 23. desember 2016 Klistremerket tror jeg ikke norske butikker bryr seg stort om. Min erfaring, hvertfall. Jeg ville som sagt investert i en AIO-kjøler. Den er jo tross alt gjenbrukbar, så innenfor levealderen er det bare en engangsutgift. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 23. desember 2016 Del Skrevet 23. desember 2016 Zotac har ikke klistermerke, ei gigabyte. ASUS og MSI har dog. eVGA har heller ikke nei. Lenke til kommentar
War Skrevet 23. desember 2016 Del Skrevet 23. desember 2016 Netshop sendte meg bilder av skrumerker på en skrue og avslo rma. Forstørret opp 1100 ganger. Viste seg å være merker fra roboten på fabrikken som monterte Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 23. desember 2016 Del Skrevet 23. desember 2016 Netshop sendte meg bilder av skrumerker på en skrue og avslo rma. Forstørret opp 1100 ganger. Viste seg å være merker fra roboten på fabrikken som monterte Hvilket kort, og når var dette? Du har vel droppet å kjøpe fra netshop etter dette? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. desember 2016 Del Skrevet 23. desember 2016 Brusemann. Syns du ikke 1070/80 er dyre nok( samme med 980/Ti med garatil) At vi skal kjøpe ny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå