Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

CT: Hente pakken :tease: Skal bli spennende å se hva kortet klarer på dagens core 21/22 jobber.

Noen som har prøvd nye clienten, er enda i beta :hmm:

Så den har kommet. Er barnevakt idag til to små, men skal se om jeg får ordnet slik at noen andre får hentet.

Monterer den i mors 6700K rig da hennes står uten GPU. Kom på det just. Så dersom jeg får hentet det idag, begynner det å folde fra med idag.  :D

Lenke til kommentar

Har nettopp installert den nye klienten, så jeg får se hvordan den virker. I tillegg har jeg installert siste Nvidia driver, 376.48 for alle 4 GPU'ene.

Edit: Glemte en ting. jeg hadde, som Kjetil nevnte, 376.33 driveren installert for begge 980 Ti kortene, fikk vel ca 5 feiler i løpet av 7 dager. Hadde den også installert for 970 kortene, ingen feil der i løpet av nesten 3 dager. 

Endret av Chavalito
Lenke til kommentar

980ti er i grenseland, du betaler fort godt over tusenlappen i mellomlegg, for noe mindre PPD(?) vs 1070.

Har ett loft på garasjen vi sitter en gjeng og gamer på. Jeg har snekret sammen to "lånepc'er" av gamle deler, derfor 780ti og 680. Kunne selvfølgelig byttet 2x 680 i 1060 e.l.

Kan ikke bytte alle kortene i ett heftig kort, trenger alle 4 maskinene. :)

Lenke til kommentar

"Nvidia has released their new Geforce 376.48 hotfix driver, which fixes issues experienced by Folding@home users and players of Just Cause 3, Battlefield 1 and Wargame: Red Dragon."

https://www.overclock3d.net/news/gpu_displays/nvidia_releases_their_geforce_376_48_hotfix_driver_for_folding_home/1

Dette var jaggu med på tide!

Jeg finner ikke 376.48 driveren på nvidia sine sider. 376.33 er den siste jeg finner. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...