Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, det er faktisk et bevis på at det er mange som har foldet en gang i tiden men som ikke lenger gjør det. Over 90% av gruppas brukere er ikke lenger aktive. Vi har over 1500 inaktive brukere.

Mange gir seg fordi de ikke får ting til å gå stabilt. Ofte gjelder dette maskiner som er overklokket liiiitt for mye. FaH er en veldig fin test på om maskina di er overklokket stabilt eller ikke. Har man overklokket og ikke får FaH til å kjøre stabilt har man 3 muligheter;

1: slutte.

2: klokke ned maskina så den faktisk er stabil selv ved kontinuerlig høy belasning.

3: Sette FaH til å bruke bare 50-80% av cpu slik at den ikke utvikler så mye varme og blir ustabil.

Desverrre velger de fleste 1 istede for 2 eller 3.

Lenke til kommentar

Beklager at det har vært stille fra meg en stund. Jeg har vært på ferier, og har flyttet til trondheim..

Har fyrt opp igjen FAH i alle fall, og er tilbake på rundt 1600PPD. Dette kommer til å stige ganske bra, først når jeg får klokken E6600 fra 3-3,5ghz, men også fordi de jeg bor sammen med "vil redde verden", noe som betyr en PS3, og jeg får se om de andre jeg bor med bruker mitt brukernavn eller får seg egne. Uansett blir det i alle fall minst fire pc'en til på HW.no sitt team! Det er konge!

Skal prøve å rekruttere videre.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...