Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Anbefalte innlegg

slik jeg forsto posten så hadde han funnet ut at du måtte skrive inn den brukeren som står i []. Ikke med maskinnavn/bruker. Jeg reagerte bare på at i den første posten din står det /? etter maskinnavnet.

Og bare for å verifisere; det er XP du kjører på ikke Vista?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
slik jeg forsto posten så hadde han funnet ut at du måtte skrive inn den brukeren som står i []. Ikke med maskinnavn/bruker. Jeg reagerte bare på at i den første posten din står det /? etter maskinnavnet.

Og bare for å verifisere; det er XP du kjører på ikke Vista?

9341408[/snapback]

Jepp det er XP med avlast antivirus. Har også Vista på samme maskin(dualboot) men har kun prøvd å starte SMP i XP.

I forhold til det som skal skrives inn så har jeg vel prøvd alle varianter utenom den med opphøyd o istedet for ø i brukernavnet. Har ikke funnet ut hvordan jeg fremkaller det tegnet når en er i comando vinduet.

Skulle dessuten tro at det er brukernavn på xp kontoen som skal brukes, ikke hele navnet mitt. Men slik det sto skrevet i den posten du henviste til, så forsto jeg det som om at det skulle skrives helt likt det som er innenfor klammene med maskinnavn/hele navnet mitt.

Lenke til kommentar

Du skal skrive det inn AKKURAT som du gjør når du logge rinn på PC'n

Brukernavnet mitt er Tordenflesk, derfor skriver jeg inn Tordenflesk. Ikke Tørdenflesk, ikke Tµrdenflesk men Tordenflesk.

Passordet samme regla.

Hvordan har du klart å lage bruker med "svensk" Ø, uten å kunne gjøre det nå?

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar

Oppdagelse:

Opprettet en ny konto men navnet FAH og admin rettigheter. Logget på og innstalerte SMP uten problemer.

Problemet med BRG kontoen er antakelig at jeg har endret kontonavnet til BRG istedet for hele navnet som Windows opprinnelig opprettet. Så når jeg skulle innstalere SMP forventet den hele navnet som brukernavn. Med den forbarska ø'en som jeg ikke fikk til.

Nå må jeg finne ut en måte til å få programmene mine til å vises/kjøre under FAH, slik at jeg kan bruke denne kontoen.

Edit: Asciikode for opphøyd o er [Alt]248, så nå får jeg logget på den vanlige kontoen.

Endret av brg
Lenke til kommentar

flåtte greier. Microsofts fantastiske regestry-system slår til igjenn. Leste en annen post på fah-forumet hvor det var en som "forklarte" hvordan han hadde løst dette ved å skrive inn det som ble presentert som username identification. Skjønte ikke bæret når jeg leste den men nå skjønner jeg faktisk hva han mente.

Egentlig litt rart at du skal taste inn brukernavnet når det bare er ett brukernavn som den godkjenner. Da hadde det jo vært bedre at den klart og tydelig forteller deg hvilken bruker du må verifisere passordet til.

Lenke til kommentar
Du skal skrive det inn AKKURAT som du gjør når du logge rinn på PC'n

Brukernavnet mitt er Tordenflesk, derfor skriver jeg inn Tordenflesk. Ikke Tørdenflesk, ikke Tµrdenflesk men Tordenflesk.

Passordet samme regla.

Hvordan har du klart å lage bruker med "svensk" Ø, uten å kunne gjøre det nå?

9345421[/snapback]

Noen ganger betyr en rar ø null. man skiller mellom O og null ved å sette strek over nullen, og siden man ikke har ø er ikke det noe problem.

Lenke til kommentar

Det morsomme er at det er kun i comandu vindu at ø ikke virker. Man må bruke speialtegnet som jeg nevte tidligere istedet for ø.

Når jeg skulle logge denne på som service må navnet skrives med vanlig ø ettersom det er i normal windows modus.

Tusen takk :thumbup: til de som hjalp med videre mot løsningen på dette lille problemet. Uten siden Xell viste til og Tordenfelsk sin klargjøring av brukernavnet hadde jeg ikke klart å løse denne på egenhånd.

Første jobb på 1760 poeng straks klar til levering.

Gleder meg til å se ytelseforskellen når jeg får inn Q6600 prosessoren i morgen kveld.

Lenke til kommentar

Jau.. Bedre sent enn aldri. I'm in.

Menneh.. Ja. Gadd ikke tråle hele tråden for et mulig svar.. så.. Jeg valgte å kjøre fila som administrator (vista x64), og trykka inn brukernavn, teamnr, og vips så flippa den i gang. Har ikke hatt omstart eller noe. Kan jeg bare lukke vinduet og så kjører greia i bakgrunnen da? :hmm:

Edit: Nei.. Kunne ikke lukke ledetekst vinduet. Da forsvant prosessen... Får prøve en omstart og se hva som foreskjer.. weeeeeeeeeeee :ph34r:

Edit2: Nei.. Starter ikke automatisk nei.. Grønn.... Jaja. Får sstarte driten igjen og la det stå til i morra.. kanskje noen har sett mitt hjelpeløse forsøk til da, og kommet med en god ide :sleep:

Endret av Zopilote
Lenke til kommentar

Jeg har prøvd å kjøre både SMP og Console i Vista 32 som service, med pålogging med brukernavn og passord og alt ser bra ut, men det blir bare tull. Prosessen går men FahMon registrer ingen framgang hverken i mappa programmet ligger i eller i virutal store som servicen tydeligvis oppretter.

Lenke til kommentar
Jeg har prøvd å kjøre både SMP og Console i Vista 32 som service, med pålogging med brukernavn og passord og alt ser bra ut,  men det blir bare tull. Prosessen går men FahMon registrer ingen framgang hverken i mappa programmet ligger i eller i virutal store som servicen tydeligvis oppretter.
Du har satt opp service'n til å logge inn med ditt brukernavn og passord?

[And now for something completely different]

http://folding.extremeoverclocking.com/gra....php?s=&u=91109

Ikke ille oppgang det der. Ser heller ikke ut til at jeg kan bli kvitt 1760-WUer heller :thumbup: . SMP har jaggu blitt mye bedre enn sist jeg prøvde den.

Lenke til kommentar
Hvis du starter den manuelt så må den desverre stå åpen. Eneste måten å få den til å gå i bakgrunnen er å installere den som service.

Hvilken versjon er det du kjører? Vanlig eller SMP?

9354653[/snapback]

Det er Console 5.04. Menmen.. Får vel bare la det gå.. Maskinen står nå på døgnet rundt uansett. Og om det ligger ett vindu ekstra på oppgavelinjen, overlever jeg nok det.

Lenke til kommentar

Du har satt opp service'n til å logge inn med ditt brukernavn og passord?

[And now for something completely different]

http://folding.extremeoverclocking.com/gra....php?s=&u=91109

Ikke ille oppgang det der. Ser heller ikke ut til at jeg kan bli kvitt 1760-WUer heller :thumbup: . SMP har jaggu blitt mye bedre enn sist jeg prøvde den.

9355586[/snapback]

Ja, brukernavn og passord lagt inn og godtatt i servicen.

SMPen har gått bra i noen uker, men nå har jeg fått fire 1148-WUer som alle stopper på 10 %. SMPen lasta ned ny kjerne nå, så da går det forhåpentlig bedre.

PS3en fikk FAH-versjon 1.2 i forrige uke, og får nå fra 300 -340 poeng per WU, som gir 940 - 980 ppd mot ca 860 ppd med versjon 1.1. Der har alt gått på skinner fra første dag.

Grafen du lenket til over ser ikke like pen ut i dag.

Lenke til kommentar

Huks at det er beta. Service er offisielt ikke støttet enda.

En kjip ting med SPMen er at ved enkelte feil har den en tendens til å starte på akkurat samme WU igjenn. Altså ikke bare samme antall poeng men det er samme generasjon og run. Dette er gjort for å finne wuene med feil (alle wuene har også en betaperiode og i praksis er alle SMP wuene beta). Altså skille mellom core-feil og WU feil. Har du rapportert inn feilen? eventuelt sjekket om andre har rapportert noe liknende?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...