Betroz Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Er jo bare å avinstallere driveren, og kjør en DDU før du legger inn 372.90. Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Helt høl i huet at det nyeste driverne ikke fungerer. Nvidia eller fah som må fikse det? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Er nvidia, ikke fah som er problemet. Men en annen sak, skrudde av blokkeringen på disse wuene: 10478/11416/10494/9704/9208/13133. Vil se om de er blitt bedre. Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Ok. Har vibrasjonsulyd i PCen... Tror pumpa ikke sitter bra nok. Eller noe annet... Kan legge hånda på pcen så forsvinner det 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Nedgraderte isted og nå ser det ut som det kjører som det skal, selv med maks belastning. Da jeg brukte GPU'en i prosessoren hang maskinen til dels ganske bra når jeg kjørte med maks belastning under bruk. Nå merker jeg ikke noe fra eller til i det hele tatt. Er det mulig å se noen historisk graf slik at jeg kan se hvor mye mer jeg bidrar med det nye skjermkortet? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Har vibrasjonsulyd i PCen... Tror pumpa ikke sitter bra nok. Eller noe annet... Kan legge hånda på pcen så forsvinner det Det betyr bare at hjertet i maskina jobber hardt for forskninga det Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Har vibrasjonsulyd i PCen... Tror pumpa ikke sitter bra nok. Eller noe annet... Kan legge hånda på pcen så forsvinner det Det betyr bare at hjertet i maskina jobber hardt for forskninga det Haha. Nja. Må gjøre noe justeringer nede ved pumpa. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Ok. Har vibrasjonsulyd i PCen... Tror pumpa ikke sitter bra nok. Eller noe annet... Kan legge hånda på pcen så forsvinner det Det hadde jeg også, skrudde av oc og stille. Kjører bare 3000 nå på x99 systemet mitt. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Det hadde jeg også, skrudde av oc og stille. Kjører bare 3000 nå på x99 systemet mitt. Hva med en bedre CPU kjøler, som Noctua D15? Lenke til kommentar
mna Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Tror jeg har en d15 liggende om det kan være av int. Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Ok. Har vibrasjonsulyd i PCen... Tror pumpa ikke sitter bra nok. Eller noe annet... Kan legge hånda på pcen så forsvinner det Det hadde jeg også, skrudde av oc og stille. Kjører bare 3000 nå på x99 systemet mitt. Den forsvinner hvis jeg presser fingern mot bunnen på den. Eller legga hånda på toppen. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Det hadde jeg også, skrudde av oc og stille. Kjører bare 3000 nå på x99 systemet mitt. Hva med en bedre CPU kjøler, som Noctua D15? Tja er den bedre enn vann kjølingen jeg har nå? Ligger på 43-46c på 3000, på 3700 var tempen ca 50-53c. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Tja er den bedre enn vann kjølingen jeg har nå? Ligger på 43-46c på 3000, på 3700 var tempen ca 50-53c. Nei, men har du stilt ned hastigheten på vannpumpa og viftene da? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Nei, kjører auto. Men kaldere på rommet nå enn det var i sommer/høst. Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Tja er den bedre enn vann kjølingen jeg har nå? Ligger på 43-46c på 3000, på 3700 var tempen ca 50-53c. Nei, men har du stilt ned hastigheten på vannpumpa og viftene da? Man rører omttent ikke pumpehastighet Lenke til kommentar
War Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Nedgraderte isted og nå ser det ut som det kjører som det skal, selv med maks belastning. Da jeg brukte GPU'en i prosessoren hang maskinen til dels ganske bra når jeg kjørte med maks belastning under bruk. Nå merker jeg ikke noe fra eller til i det hele tatt. Er det mulig å se noen historisk graf slik at jeg kan se hvor mye mer jeg bidrar med det nye skjermkortet? Ja http://folding.extremeoverclocking.com/user_summary.php?s=&u=630442 Må se på time nå, kan de på dag imorgen Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Ja http://folding.extremeoverclocking.com/user_summary.php?s=&u=630442 Må se på time nå, kan de på dag imorgen Takk. Kan se ut som jeg har tatt like mange poeng på et døgn nå som jeg tok på en uke før. Ligger ann til en kraftig forbedring med andre ord. Nesten litt fristet til å skaffe skjermkort #2 for å øke ytteligere. På vårparten får jeg forhåpentlig satt opp en maskin med Hyper-V 2016 i bunn. Med et eller to skjermkort i den med en dedikert maskin som har direkte tilgang til hardwaren i skjermkorten(e) så begynner vi å snakke. Lenke til kommentar
War Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 (endret) Det er bare 1 WU (jobb) levert der og en jobb er x timer ikke 24, så når det har foldet i 24 timer ser du dagspoengene, oppdateres siste gang ca 07 om morgenen. ( hver 3 time 8 ganger) Mitt 1070 som står alene stock leverer va 600.000 poeng pr dag Leverer nok i underkant av det du gjorde på 2 mnd før hver dag. Regner med at du har "passkey" Endret 2. desember 2016 av War Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Det er bare 1 WU (jobb) levert der og en jobb er x timer ikke 24, så når det har foldet i 24 timer ser du dagspoengene, oppdateres siste gang ca 07 om morgenen. ( hver 3 time 8 ganger) Mitt 1070 som står alene stock leverer va 600.000 poeng pr dag Leverer nok i underkant av det du gjorde på 2 mnd før hver dag. Regner med at du har "passkey" Ja, har passkey. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå