Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nedgraderte isted og nå ser det ut som det kjører som det skal, selv med maks belastning. Da jeg brukte GPU'en i prosessoren hang maskinen til dels ganske bra når jeg kjørte med maks belastning under bruk. Nå merker jeg ikke noe fra eller til i det hele tatt. Er det mulig å se noen historisk graf slik at jeg kan se hvor mye mer jeg bidrar med det nye skjermkortet?

Lenke til kommentar

Ok.

Har vibrasjonsulyd i PCen... Tror pumpa ikke sitter bra nok. Eller noe annet... Kan legge hånda på pcen så forsvinner det

Det hadde jeg også, skrudde av oc og stille. Kjører bare 3000 nå på x99 systemet mitt.
Den forsvinner hvis jeg presser fingern mot bunnen på den. Eller legga hånda på toppen.
Lenke til kommentar

Nedgraderte isted og nå ser det ut som det kjører som det skal, selv med maks belastning. Da jeg brukte GPU'en i prosessoren hang maskinen til dels ganske bra når jeg kjørte med maks belastning under bruk. Nå merker jeg ikke noe fra eller til i det hele tatt. Er det mulig å se noen historisk graf slik at jeg kan se hvor mye mer jeg bidrar med det nye skjermkortet?

Ja 

http://folding.extremeoverclocking.com/user_summary.php?s=&u=630442

Må se på time nå, kan de på dag imorgen

Lenke til kommentar

Ja 

http://folding.extremeoverclocking.com/user_summary.php?s=&u=630442

Må se på time nå, kan de på dag imorgen

Takk. Kan se ut som jeg har tatt like mange poeng på et døgn nå som jeg tok på en uke før. Ligger ann til en kraftig forbedring med andre ord. :w00t:

Nesten litt fristet til å skaffe skjermkort #2 for å øke ytteligere. På vårparten får jeg forhåpentlig satt opp en maskin med Hyper-V 2016 i bunn. Med et eller to skjermkort i den med en dedikert maskin som har direkte tilgang til hardwaren i skjermkorten(e) så begynner vi å snakke. 

Lenke til kommentar

Det er bare 1 WU (jobb) levert der og en jobb er x timer ikke 24, så når det har foldet i 24 timer ser du dagspoengene, oppdateres siste gang ca 07 om morgenen. ( hver 3 time 8 ganger) Mitt 1070 som står alene stock leverer va 600.000 poeng pr dag 

Leverer nok i underkant av det du gjorde på 2 mnd før hver dag. 

Regner med at du har "passkey" 

Endret av War
Lenke til kommentar

Det er bare 1 WU (jobb) levert der og en jobb er x timer ikke 24, så når det har foldet i 24 timer ser du dagspoengene, oppdateres siste gang ca 07 om morgenen. ( hver 3 time 8 ganger) Mitt 1070 som står alene stock leverer va 600.000 poeng pr dag 

Leverer nok i underkant av det du gjorde på 2 mnd før hver dag. 

Regner med at du har "passkey" 

Ja, har passkey.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...