Gå til innhold

Anbefalte innlegg

 

 

Vi ble vel alle glade når -alias- folder litt til.

-Alias- husk denne: chrome://flags/#enable-nacl

Meaning, og hvordan utfører man den?

 

Får du det ikke til, eller var det bare en test :)

 

Det gikk 100% stabilt med chrome & nacl under windows, og det var kun en test! Resultatet var betydelig bedre med ubuntu, men crome er ustabil der og stopper ofte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Vi ble vel alle glade når -alias- folder litt til.

-Alias- husk denne: chrome://flags/#enable-nacl

Meaning, og hvordan utfører man den?

 

Får du det ikke til, eller var det bare en test :)

 

Det gikk 100% stabilt med chrome & nacl under windows, og det var kun en test! Resultatet var betydelig bedre med ubuntu, men crome er ustabil der og stopper ofte.

 

 

Hvordan er det med % CPU-load med NaCl?

Lenke til kommentar

Før måtte jeg starte fedora en gang per 24t for å slipp å se den kjente feil meldingen. Men slipper det nå.

 

Når du først nevner Fedora. Jeg la inn Fedora 25 for noen dager siden, fikk lagt inn nyeste nVidia driver uten for mye problem, selv om Ubuntu er mye enklere her. Problemet kom da jeg skulle legge inn folde programvaren. Jeg fulgte guiden til Stanford, men FAHControl starta ikke, uansett hva jeg gjorde. Endte med å slette Fedora. Kjetil hvordan får du det til da? Jeg er ingen Linux expert, men ingen noob heller.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Vi ble vel alle glade når -alias- folder litt til.

-Alias- husk denne: chrome://flags/#enable-nacl

Meaning, og hvordan utfører man den?

 

Får du det ikke til, eller var det bare en test :)

 

Det gikk 100% stabilt med chrome & nacl under windows, og det var kun en test! Resultatet var betydelig bedre med ubuntu, men crome er ustabil der og stopper ofte.

 

 

Hvordan er det med % CPU-load med NaCl?

 

Omkring 50% på denne serveren! På Asus G74SX ligger den på 100%, så det varierer veldig fra maskin til maskin.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Vi ble vel alle glade når -alias- folder litt til.

-Alias- husk denne: chrome://flags/#enable-nacl

Meaning, og hvordan utfører man den?

 

Får du det ikke til, eller var det bare en test :)

 

Det gikk 100% stabilt med chrome & nacl under windows, og det var kun en test! Resultatet var betydelig bedre med ubuntu, men crome er ustabil der og stopper ofte.

 

 

Hvordan er det med % CPU-load med NaCl?

 

Omkring 50% på denne serveren! På Asus G74SX ligger den på 100%, så det varierer veldig fra maskin til maskin.

 

Enablet nacl og det stiger til 65% på serveren, antall WU pr dag ligger da på 38000 PPD (antall wu 300+) sier estimaten i Chrome. Det varierer litt mellom prosjektene. Jeg husker ikke helt hva den leverte under ubuntu, men det var betydelog bedre mener jeg.

 

Lenke til kommentar

 

Pent, pent :) Det jeg ikke helt forstår er hvordan du greier ¨å få 50% load. Om du kjører windows ikke-server får du vel ikke opp alle trådene? Mener win 7, for eksempel, bare støtter to sokler og ikke fire. Server 2008 R2 støtter 4.

Lenke til kommentar

 

Før måtte jeg starte fedora en gang per 24t for å slipp å se den kjente feil meldingen. Men slipper det nå.

 

Når du først nevner Fedora. Jeg la inn Fedora 25 for noen dager siden, fikk lagt inn nyeste nVidia driver uten for mye problem, selv om Ubuntu er mye enklere her. Problemet kom da jeg skulle legge inn folde programvaren. Jeg fulgte guiden til Stanford, men FAHControl starta ikke, uansett hva jeg gjorde. Endte med å slette Fedora. Kjetil hvordan får du det til da? Jeg er ingen Linux expert, men ingen noob heller.

 

Ingen feilmelding fra fahclient når du starter den?

 

Jeg husker jeg hadde endel problemer med FAHClient på OpenSUSE, men fikk i det minste startet den opp.

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

 

 

Pent, pent :) Det jeg ikke helt forstår er hvordan du greier ¨å få 50% load. Om du kjører windows ikke-server får du vel ikke opp alle trådene? Mener win 7, for eksempel, bare støtter to sokler og ikke fire. Server 2008 R2 støtter 4.

 

Task Manager viser 2 cpu og med cores. I controlpanel, system vises alle 64 cores / tråder, så jeg antar at nacl benytter alle?

Lenke til kommentar

 

 

 

Pent, pent :) Det jeg ikke helt forstår er hvordan du greier ¨å få 50% load. Om du kjører windows ikke-server får du vel ikke opp alle trådene? Mener win 7, for eksempel, bare støtter to sokler og ikke fire. Server 2008 R2 støtter 4.

 

 

Windowsversjonen er Win7 Ultimate 64

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

https://support.microsoft.com/en-gb/help/10737/windows-7-system-requirements

 

"All 32-bit versions of Windows 7 can support up to 32 processor cores, while 64‑bit versions can support up to 256 processor cores."

 

"Commercial servers, workstations, and other high-end PCs may have more than one physical processor. Windows 7 Professional, Enterprise, and Ultimate allow for two physical processors, providing the best performance on these computers."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...