MrHorgen Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Hehe, jepp sant. Men når du folder må du ha tålmodighet, Hva venter du på? En liten vannbro foe å koble blokkene sammen. Og ppd er høy fordi dagene med 0 poeng er utafor tiden det brukes for å regne ut ppd, mens dagen med 190mill fortsatt er innafor. Bør rettes oppi morgen tror jeg Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Nei, vi har fått de dagene med 0. Noe som ikke stemmer. Jeg har nå ca 50mill til nå denne uken, det er ikke 12mill ppd. Er det billigere med slik du og andre gjør med vannkjøling, er det ikke billigere å kjøpe dette: https://www.komplett.no/product/898858/datautstyr/skjermkort/pci-express/evga-geforce-gtx-1080-ftw-hybrid-gaming# Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Nei, vi har fått de dagene med 0. Noe som ikke stemmer. Jeg har nå ca 50mill til nå denne uken, det er ikke 12mill ppd. Er det billigere med slik du og andre gjør med vannkjøling, er det ikke billigere å kjøpe dette: https://www.komplett.no/product/898858/datautstyr/skjermkort/pci-express/evga-geforce-gtx-1080-ftw-hybrid-gaming# Jeg må da ha en eller annen unnskyldning for å skaffet dette gedigne kabinettet, LD Cooling V-8. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Nei, vi har fått de dagene med 0. Noe som ikke stemmer. Jeg har nå ca 50mill til nå denne uken, det er ikke 12mill ppd. Er det billigere med slik du og andre gjør med vannkjøling, er det ikke billigere å kjøpe dette: https://www.komplett.no/product/898858/datautstyr/skjermkort/pci-express/evga-geforce-gtx-1080-ftw-hybrid-gaming# Jeg må da ha en eller annen unnskyldning for å skaffet dette gedigne kabinettet, LD Cooling V-8. Godt valg! Jeg har både vanlig og reverse. Skulle jeg velge en av de, så ville jeg valgt reverse. Lenke til kommentar
mna Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 (endret) Det er langt fra stille det hybrid kortet da det er en radialvifte som kjøler vrm å vram. Stillere en acx ja men vert bedre med 2x120 rad å helblokk. Edit. Eller custom loop da seff... Endret 18. november 2016 av mna Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Ehehe, vrm og vram bruker da ikke mye strøm i forhold til gpu, så nei den vil du ikke høre, men radiator viften vil du kanskje høre. Custom loop er dyrere og er ikke vedlikehold fritt. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Man kan jo fint bygge maskiner med null bevegelige deler, men da blir ytelsen deretter også. Men det hadde jo vært deilig med en PC som ikke lager en lyd da Lenke til kommentar
War Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Prøvde det, fikk CW i fanless psu 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 http://www.guru3d.com/news-story/download-geforce-375-95-hotfix-driver.html Lenken sier sitt hot fix-nvidia Funker det tru Lenke til kommentar
mna Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Ehehe, vrm og vram bruker da ikke mye strøm i forhold til gpu, så nei den vil du ikke høre, men radiator viften vil du kanskje høre. Custom loop er dyrere og er ikke vedlikehold fritt. Har 980ti hybrid selv å det er den små viften til vrm å vram som høres best i hele maskina. Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 (endret) Nei, vi har fått de dagene med 0. Noe som ikke stemmer. Jeg har nå ca 50mill til nå denne uken, det er ikke 12mill ppd. Er det billigere med slik du og andre gjør med vannkjøling, er det ikke billigere å kjøpe dette: https://www.komplett.no/product/898858/datautstyr/skjermkort/pci-express/evga-geforce-gtx-1080-ftw-hybrid-gaming# Jeg må da ha en eller annen unnskyldning for å skaffet dette gedigne kabinettet, LD Cooling V-8. Godt valg! Jeg har både vanlig og reverse. Skulle jeg velge en av de, så ville jeg valgt reverse. Tenkte å skaffe V7 for kabinett til sekundær foldepc den dagen jeg oppgraderer fra 980ti Edit: og posten er treige. Får ikke pakken før tidligst mandag ser det ut som. En posten småpakke som var sendt onsdag. Endret 18. november 2016 av MrHorgen Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Prøvde det, fikk CW i fanless psu CW? Coil Whine? Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Det er langt fra stille det hybrid kortet da det er en radialvifte som kjøler vrm å vram. Stillere en acx ja men vert bedre med 2x120 rad å helblokk. Edit. Eller custom loop da seff... Jeg har det EVGA Hybrid skjermkortet. Det er musestille og holder seg godt kjølig. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Ehehe, vrm og vram bruker da ikke mye strøm i forhold til gpu, så nei den vil du ikke høre, men radiator viften vil du kanskje høre. Custom loop er dyrere og er ikke vedlikehold fritt. Har 980ti hybrid selv å det er den små viften til vrm å vram som høres best i hele maskina. Okay, jeg har ikke. Men er forskjell på 250w 980Ti og 1080 180w Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Tviler på at jeg hadde valgt vannkjøling hvis jeg ikke valgte over gtx1070 idag. Kortene idag har jo gedigne kjølere Lenke til kommentar
War Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Har lukket vann rett på kortet bare på gpu. Hører bare vann som renner og kortene er 5X C Men det ene kortet har CW, så bråker mer en hele pcen tilsammen. Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Da er ExtremeOverclocking_Stats tilbake i "rute". Det har som tidligere nevnt i tråden sammenheng med snitt som regnes ut fra de 7 siste dager. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Ja, men likte bedre de andre tallene Nesten 100mill ppd Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Ja, men likte bedre de andre tallene Nesten 100mill ppd vi er vel ca der hvis de 20 øverste øker med en mill ppd hver Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Ja, men likte bedre de andre tallene Nesten 100mill ppd vi er vel ca der hvis de 20 øverste øker med en mill ppd hver Jepp, eller de andre øker med 25K hver. 25000x163 aktive nå, hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå