Atle B. Dye Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Hvordan har jeg fått til dette? Har ppd i nettleser på 2 av maskinene, men ikke de 4 andre. De har samme versjon av chrome. Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Hvordan har jeg fått til dette? Har ppd i nettleser på 2 av maskinene, men ikke de 4 andre. De har samme versjon av chrome. Bare en kvalifisert gjetning, men kan det ha sammenheng med stats som er nede? Lenke til kommentar
mna Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Har du lagt inn utvidelse i chrome? Tror ikke jeg fikk ppd estimat uten ihvertfall. Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Har du lagt inn utvidelse i chrome? Tror ikke jeg fikk ppd estimat uten ihvertfall. Det høres mye mer riktig ut mna. Takk for oppklaring. Stat server til F@H har helt sikkert ingen innvirkning på ppd estimat for Chrome når jeg tenker meg om. Har selv sett at Chrome gir anslag på gjennomsnitt av PPD på annen måte enn tidligere den siste tiden, hvis jeg ikke tar helt feil der også Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Nei du trenger ikke utvidelse for å få se ppd, men den må du har på : chrome://flags/#enable-nacl Viser 5min 5960x og 8min 3770k. Så nei har ikke sett noe annet. Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Har bestilt akutt time hos hjernekrymper nå Lenke til kommentar
mna Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Nei du trenger ikke utvidelse for å få se ppd, men den må du har på : chrome://flags/#enable-nacl Viser 5min 5960x og 8min 3770k. Så nei har ikke sett noe annet. Huh. Jeg Har ikke "chrome://flags/#enable-nacl" å får nå opp ppd. Er det random da? Ska sjekke med annen maskin i kveld. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 FIkk strømregning på 2k nå hva i alle dager... lå på 1000 for en mnd siden, og jeg trekker MINDRE fra F@H nå enn da den lå på tusenlappen. Lenke til kommentar
Sementblander Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 FIkk strømregning på 2k nå hva i alle dager... lå på 1000 for en mnd siden, og jeg trekker MINDRE fra F@H nå enn da den lå på tusenlappen. Er ikke du i oslo? Sn1ken var jo i oslo for ikke lenge siden og kjøpte folding stash sjekk rundt om det har dukket opp noen ukjente folderigger Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Brusemann, hørt om prisøkningen Venter selv på en på 3k+ Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Nei du trenger ikke utvidelse for å få se ppd, men den må du har på : chrome://flags/#enable-nacl Viser 5min 5960x og 8min 3770k. Så nei har ikke sett noe annet. Huh. Jeg Har ikke "chrome://flags/#enable-nacl" å får nå opp ppd. Er det random da? Ska sjekke med annen maskin i kveld. Jeg og kjørt uten chrome://flags/#enable-nacl i åresvis, det funket og så ppd. Men med enabled/på bruker mine mindre tid på en wu. Så takker for den du som gjorde meg oppmerksom på det, husker ikke hvem. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Brusemann, hørt om prisøkningen Venter selv på en på 3k+ Joa, men jeg ser det er økning i forbruk i kWh også. Greit, jeg trakk ikke mindre - kom jo på at jeg har satt opp et par WU-maskiner (og tatt ned en 970-folder), og ellers hatt hoved-PCen mer på idle pga div andre ting jeg fikler med. Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Har litt problemer med folding pcen som jeg tror skyldes dårlig hovedkort. For folding med to skjermkort. Bør jeg velge i5 6600 eller i3 6100? Og hvilket chipsett på hovedkort anbefaler dere? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Skal du bruke den til kun folding? Om så er klarer nok 6100 2gpu. Skal du bruke maskinen ville jeg valgt 6600 eller raskere. Chipsett er z170(mitt valg) Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 (endret) Kun til folding ja. Har et kortslutningsproblem av noe slag. Tar jeg på minijack kontakten forran på kabinettet så får jeg støt. nå har jeg i5 3570K kjørende på 4.2... Endret 10. november 2016 av MrHorgen Lenke til kommentar
Kid_ Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Stats System Down Temporarily November 9, 2016 by Carlos Hernández · We’re experiencing some technical issues with one of our client-side servers (fah-web.stanford.edu). Stanford IT is working hard to get things working again, but in the meantime individual and team points data might not be accessible (however all work units should receive credit). We’ll post an update as soon as things are up and running again. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Bruker du mye skylle middel i vaske maskinen? Jeg får det(støt). Bare ett forslag. Hadde du hatt kortslutting ville maskinen skrudd seg av. Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Bruker du mye skylle middel i vaske maskinen? Jeg får det(støt). Bare ett forslag. Hadde du hatt kortslutting ville maskinen skrudd seg av. Ja jo bruker noe. Fikk det aldri før jeg delidda CPU... Og jeg klarte på en eller annen måte å knekke tre pins i hovedkortet når jeg fjernet CPUen. De er fikset på en slik hjemmesnekker metode. Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Finn noen gode prosjekter med høy PPD på 980ti. 1 Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Mange av 92xx prosjektene pleier å gi meg elendig ppd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå