MrHorgen Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Shitt. Må tas med i betraktning når nye kort skal kjøpes. Åssen er msi på demontering av kjøler å garanti? Dårligere enn EVGA Lenke til kommentar
mna Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Ja. Googla litt å fant ut det samme :/ Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Jepp. på mitt defekt msi 980 er det plastikk på ene skruen. PS: Virker kanskje på dere som om jeg hater msi, nope. Har 10 msi kjørende, støyer som fann, hehe. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 mulig vifter gåent på ene msi kortet mitt ? viftene går 90 % ved standard klokk og 83 grader ? andre går som normalt med 73 grader og 65 i fan speed og 1469 mhz Samme problem hadde jeg på 2x980Ti msi, varmt. På 2x980ti evga ble det bare mere støy, så de var kjøligere. I dag kjører jeg ikke slike kort med 2x1080, kun ett i 2 pc. 2037 og 61c, 2062 og 61c ca 2000rpm. det var med bare et kort i en maskin , så ene kortet er defekt , andre ligger på 64 grader vifta på de ene ligger på 90% etter bare 5 minutter forlding mens det andre puttrer av gårde på 65% vifte bruk Tja, klag når den ene viften ikke sviver. Det er tilfelle på 980 kortet mitt. Så sier en gang til med min erfaring. Gpu med 2vifter eller flere er dårlig kombinasjon, om du har 2 st i samme maskin. Velg heller ett veske kjølt + ett luft. Veske øverst luft under. PS har ikke teste den kombinasjonen selv, men vil nå om noen av mine 1080 tar kveld. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 (endret) En av mine gode kamerater som jeg har vært venn med de siste 10 årene, mistet natt til søndag sin mor til kreft. Det går tilsynelatende OK for han, han er borte fra skolen og slikt, selvsagt. Har vært mye med han tidligere, og kjente familien godt, så merker det veldig godt selv. Mine tanker går til han og familien. Endret 7. november 2016 av Snusmumr1kk1 1 Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 NVIDIA Adds Telemetry to Latest Drivers - How To Disable It Håper bare ikke nVidia samler inn personlig info da... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Ikke verre enn de andre, microsoft, google, appel osv. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Ukens PSIU-tilbud på DI: https://www.digitalimpuls.no/pc-komponenter/str%C3%B8mforsyning/atx/fortron/fortron-aurum-platinum-650w-modul%C3%A6r-650-watt-atx12v-23-eps12v-292-127723-p0000082429 Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Ikke verre enn de andre, microsoft, google, appel osv. Fantastisk at vi har AMD Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Ikke verre enn de andre, microsoft, google, appel osv. Fantastisk at vi har AMD Ja for AMD er her for oss, de bryr seg om oss 1 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Tester med smp og gpu. Fra 250w til 295w med smp. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 (endret) Ikke verre enn de andre, microsoft, google, appel osv. Fantastisk at vi har AMD Ja for AMD er her for oss, de bryr seg om oss Ja det gjør de som alle andre bedrifter som vil ha penger i kassen Endret 8. november 2016 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Mr.Crypto Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 (endret) Ser ut som at hovedkortet jeg tenkte å bruke med mine skjermkort er dødt. Anntar da at jeg heller skal legge de ut på finn.no . Beklager at jeg ikke får deltatt med folding ! Endret 8. november 2016 av Mr.Crypto Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 (endret) Hvorfor selge gpu, er hk så gammel at du ikke får nytt? PS: 3 smp i gang, trenger varmen. Lei av å fryse. Varme teppe på foran dataen, lei verket i føttene mine. 31c og ingen smerter. Endret 8. november 2016 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Mr.Crypto Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Hvorfor selge gpu, er hk så gammel at du ikke får nytt? Jeg aner ikke hvor gammelt kortet faktisk er, hvor det er kjøpt eller hvor jeg fikk det ifra til å begynne med, desverre. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Hadde jeg hatt et hk med cpu ram skulle du fått ett. Men har dessverre ingen som er bra på folding. Har bare gamle sokkel 755(tror det var rett) Lenke til kommentar
Mr.Crypto Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Hadde jeg hatt et hk med cpu ram skulle du fått ett. Men har dessverre ingen som er bra på folding. Har bare gamle sokkel 755(tror det var rett) Takker for omtanken, men jeg tror det er bedre at jeg selger kortene til en billig penge og lar noen andre få glede av de. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Hvilken gpu er det du tenker på å selge? Jeg vil heller at du kjører de kortene du har på folding. Lenke til kommentar
Mr.Crypto Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Det er snakk om 2 x gtx 980. Ser ikke ut som at de selger de på komplett lenger, men her er link til ett identisk demo-kort. Klikk her Lenke til kommentar
mna Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 De leverer ca 800k ppd i snitt tilsammen. Ville heller kjøpt et billig hk å fyrt opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå