Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går det ann å få oppskriften på NACL chrome cpu folding i første post? Tenker da med "triks" for å få enda flere poeng med chromeinstillinger.

chrome://flags/#enable-nacl.         -> hvilken skal enables..... etc...

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Jeg har 2 stk gtx 980 liggende etter at jeg oppgraderte nå sist. Hvordan er det å folde på disse med en gammel prosessor, type eldre dual-core i3 ? Kanskje jeg skal spinne opp en boks å folde. :)

Hvor gammel i3? Eldre enn SB og det vil nok gå utover PPD. SB og nyere og PPD bør ikke være langt unna maks for begge korta. 

PS: Mulighet for at jeg er helt på jordet. Sn1ken og war vet bedre. 

Lenke til kommentar

Går det ann å få oppskriften på NACL chrome cpu folding i første post? Tenker da med "triks" for å få enda flere poeng med chromeinstillinger.

Skjønner jeg deg rett så gjør du følgende: chrome://flags/#enable-nacl - skru på om den er av. Husk restart av nettleser.

Lenke til kommentar

Det går ann og nå er det gjort :)

(har hatt oppe posten til Kid_ i nettleseren i en måned nå, så på tide å få det på plass)

La også inn noen ord om salting som alternativ til V7, og underveis begynte eg å lure på om mye av det som står i posten begynner å bli litt utdatert etter hvert. Så om noen ser noe spesielt må de skrike ut eller sende meg en PM så skal eg rydde opp! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har 2 stk gtx 980 liggende etter at jeg oppgraderte nå sist. Hvordan er det å folde på disse med en gammel prosessor, type eldre dual-core i3 ? Kanskje jeg skal spinne opp en boks å folde. :)

Hvilken socket er det du kjører på? 1150?

Mener det er en 1150 socket ja. Det hovedkortet og prosessoren jeg snakker om har ligget lenge i skapet, så jeg husker helt ærlig ikke hva det er. Får vell sjekke når jeg kommer hjem på mandag. 

Mener hvertfall bestemt at det er en i3 med hyper threading, og at kortet har socket 1150, men mulig jeg tar feil. 

Lenke til kommentar

Hvilken socket er det du kjører på? 1150?

Mener det er en 1150 socket ja. Det hovedkortet og prosessoren jeg snakker om har ligget lenge i skapet, så jeg husker helt ærlig ikke hva det er. Får vell sjekke når jeg kommer hjem på mandag. 

Mener hvertfall bestemt at det er en i3 med hyper threading, og at kortet har socket 1150, men mulig jeg tar feil. 

Er det 1150 så vil det helt sikkert holde mål med i3 (om den ikke klokker veldig lavt). Vi har en del Pentium Anv edition som kan klokkes og som holder til 2x980. Så har du behov så skal jeg selvfølgelig sende en slik i posten til deg uten kostnad.

I tilfelle så send meg en PM.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...