Kjetil Lura Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 (endret) Var jeg som kjørte på hans navn. ca 32 wu på 3000 3timer, ca 39wu 3700. Det er ikke verd å kjøre høyere klokk. 3770K er på doffa. 3700 - ca 18wu på 3t. På 4200 ca 22wu Endret 4. november 2016 av Kjetil Lura 1 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 (endret) Brucemann, har du problemer? 11.04, 9am 369,578P 5wu Endret 4. november 2016 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Nettet var nede i noen timer. Get hadde problemer. Ble rettet ca kl 14, tror jeg. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Bra, lurte på om du var lei wu maset mitt Men nok om det, vi produserer veldig mye nå Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Jeg venter på donert hovedkort, så blir det enda mer fres Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 (endret) Går det ann å få oppskriften på NACL chrome cpu folding i første post? Tenker da med "triks" for å få enda flere poeng med chromeinstillinger. chrome://flags/#enable-nacl. -> hvilken skal enables..... etc... Endret 4. november 2016 av Nizzen Lenke til kommentar
Mr.Crypto Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Jeg har 2 stk gtx 980 liggende etter at jeg oppgraderte nå sist. Hvordan er det å folde på disse med en gammel prosessor, type eldre dual-core i3 ? Kanskje jeg skal spinne opp en boks å folde. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Spørs om det er litt snaut med i3 til to skjermkort? Lar andre få uttale seg mer sikkert, jeg kjører gjerne overkill om jeg kan Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Jeg har 2 stk gtx 980 liggende etter at jeg oppgraderte nå sist. Hvordan er det å folde på disse med en gammel prosessor, type eldre dual-core i3 ? Kanskje jeg skal spinne opp en boks å folde. Hvor gammel i3? Eldre enn SB og det vil nok gå utover PPD. SB og nyere og PPD bør ikke være langt unna maks for begge korta. PS: Mulighet for at jeg er helt på jordet. Sn1ken og war vet bedre. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Jeg har 2 stk gtx 980 liggende etter at jeg oppgraderte nå sist. Hvordan er det å folde på disse med en gammel prosessor, type eldre dual-core i3 ? Kanskje jeg skal spinne opp en boks å folde. Er den pcie 2.0, kun ett kort, er den(cpu) pcie 3.0 da går det bedre. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Går det ann å få oppskriften på NACL chrome cpu folding i første post? Tenker da med "triks" for å få enda flere poeng med chromeinstillinger. chrome://flags/#enable-nacl. -> hvilken skal enables..... etc... Skjønner jeg deg rett så gjør du følgende: chrome://flags/#enable-nacl - skru på om den er av. Husk restart av nettleser. Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Jeg har 2 stk gtx 980 liggende etter at jeg oppgraderte nå sist. Hvordan er det å folde på disse med en gammel prosessor, type eldre dual-core i3 ? Kanskje jeg skal spinne opp en boks å folde. Hvilken socket er det du kjører på? 1150? Lenke til kommentar
Arve1234567890 Skrevet 5. november 2016 Forfatter Del Skrevet 5. november 2016 Går det ann å få oppskriften på NACL chrome cpu folding i første post? Tenker da med "triks" for å få enda flere poeng med chromeinstillinger. chrome://flags/#enable-nacl. -> hvilken skal enables..... etc... Det går ann og nå er det gjort (har hatt oppe posten til Kid_ i nettleseren i en måned nå, så på tide å få det på plass) La også inn noen ord om salting som alternativ til V7, og underveis begynte eg å lure på om mye av det som står i posten begynner å bli litt utdatert etter hvert. Så om noen ser noe spesielt må de skrike ut eller sende meg en PM så skal eg rydde opp! 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 Skal si laget er i vinden. Fine resultater 2 Lenke til kommentar
Mr.Crypto Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 Jeg har 2 stk gtx 980 liggende etter at jeg oppgraderte nå sist. Hvordan er det å folde på disse med en gammel prosessor, type eldre dual-core i3 ? Kanskje jeg skal spinne opp en boks å folde. Hvilken socket er det du kjører på? 1150? Mener det er en 1150 socket ja. Det hovedkortet og prosessoren jeg snakker om har ligget lenge i skapet, så jeg husker helt ærlig ikke hva det er. Får vell sjekke når jeg kommer hjem på mandag. Mener hvertfall bestemt at det er en i3 med hyper threading, og at kortet har socket 1150, men mulig jeg tar feil. Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 Jeg har 2 stk gtx 980 liggende etter at jeg oppgraderte nå sist. Hvordan er det å folde på disse med en gammel prosessor, type eldre dual-core i3 ? Kanskje jeg skal spinne opp en boks å folde. Hvilken socket er det du kjører på? 1150? Mener det er en 1150 socket ja. Det hovedkortet og prosessoren jeg snakker om har ligget lenge i skapet, så jeg husker helt ærlig ikke hva det er. Får vell sjekke når jeg kommer hjem på mandag. Mener hvertfall bestemt at det er en i3 med hyper threading, og at kortet har socket 1150, men mulig jeg tar feil. Er det 1150 så vil det helt sikkert holde mål med i3 (om den ikke klokker veldig lavt). Vi har en del Pentium Anv edition som kan klokkes og som holder til 2x980. Så har du behov så skal jeg selvfølgelig sende en slik i posten til deg uten kostnad. I tilfelle så send meg en PM. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 lånt ut ene 980ti min til en kollega , tenkte å teste det andre i gamle gaming riggen min , med pcie2.0 , skal vel ikke være noe problem med tanke på ppd det ? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 (endret) Så vidt jeg husker skal det ikke det nei, men det begynner å nærme seg. Endret 5. november 2016 av Ar`Kritz Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 da gjør vi et forsøk så folde jeg da noe mens jeg spiller og gir litt mere poeng til laget Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 jobb nr 9175 : 56, sec tpf , 627455 ppd , klokk 1501 mhz , 74 grader cpu bruk 50 % Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå