Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå blir NaCl-Nissen fornøyd (og Knopfler).

Nytt HK kjøpt inn hos våre venner på Digitalimpuls i Trondheim.

attachicon.gif20161101_103956.jpg

Joda, jeg er kjempe fornøyd, men jeg er watt nisse ja, men ikke nacl. Men er wu nisse. Hvor vi får dem fra er ikke viktig.

For meg er hva vi produserer av wu, samme for meg om de kommer fra nacl,smp eller gpu.

Tenk det folkens, over 2000mill ppd og over 161k wu i oktober. Klarer vi 2500mill ppd og 200k wu i november  :dribble: 

Lenke til kommentar

Det har jeg, du får 125P per wu på nacl med og uten passkey. Derfor jeg ikke trenger passkey for å kjøre på andre. Så vil dere kjøre på andre så spør om lov og gi gass, hehe.

Sent pm til to som ikke folder lenger, prøver å få de igang igjen :)

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

MSI er særdeles svake når det kommer til vifter enn så lenge sammenliknet med EVGA.

Alle kort kan feile da. Er jo noe greier nå om dagen med EVGA FTW korta som får VRM overopphetet.

Sn1ken, per dags dato, hvilke 1080 kort er dere mest fornøyd med da?

Vi har faktisk hatt en brannalarm som følge av EVGA FE kort som tok fyr. Fysisk flamme i kortet og røyk som utløste brannalarm. Vet ikke om det også gjelder andre kort fra EVGA. Har nettopp satt igang 2 stk 1070 FTW kort som virker til å kjøle meget godt. Så kjøpte jeg ett 1080 FTW dt kort hos Digitalimpuls i dag som skal under vann sammen med ett kort nr 2 som ble bestilt sammen med blokker hos DI tidligere i dag.

Endret av Sn1ken
Lenke til kommentar

Skjedde på 1070 FE sist og en 1080 evga sc

Skjedd på en msi 980ti også. 

Jeg regner med å levere 20.000  wu denne mnd , øker med 50% som et mål. 

Koss script bruker du knoff, jeg også hadde, men refreshen ga er du sikker ok nei-vindu fra selve nettleseren, så jeg måtte ha med en enter også i den på slutten. 

Forøvrig foldet i dagesvis på nacl hjemme uten feil. 

Ca 4 min pr står det uten å ha målt. 

Edit, klokka cpu 0.6 opp, står nå 3 min på 1% 

Endret av War
Lenke til kommentar

c:\windows\system32\shutdown -r -t 00 i en fil kalt shutdown.bat - satt til å kjøre daglig i task scheduler. For delay på startup må du ha 3rd party-program, jeg bruker noe som faktisk heter "startup delay" :) Øker delay med 10s for hver Chromeprofil den starter, og ca 1 profil per 10-12 tråder vil jeg tro er greit. Eksperimenter litt selv om du gidder.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...