DJViking Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 ...og for samme pris får man 14 kjerner på ebay Xeon Haswell-EP eller Broadwell-EP? Regner med kjøp fra ebay er brukte CPU. Lenke til kommentar
War Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Så var det dette med core/pris og ytelse da. Cpu til 3500kr eller 10.000kr levere like mange nacl Fordelen med 2 cpuer er jo 2 nacl på en maskin ol. Har fortsatt ikke forsøkt å lage 4 maskiner på serveren og gi alle 1 cpu. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Det er noen fordeler, ja... og med restartscriptet mitt samt alle profilene har den kjørt som en klokke. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Nå blir NaCl-Nissen fornøyd (og Knopfler). Nytt HK kjøpt inn hos våre venner på Digitalimpuls i Trondheim. 20161101_103956.jpg Joda, jeg er kjempe fornøyd, men jeg er watt nisse ja, men ikke nacl. Men er wu nisse. Hvor vi får dem fra er ikke viktig. For meg er hva vi produserer av wu, samme for meg om de kommer fra nacl,smp eller gpu. Tenk det folkens, over 2000mill ppd og over 161k wu i oktober. Klarer vi 2500mill ppd og 200k wu i november Lenke til kommentar
Sementblander Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Noen sier passkey ikke gjør noe på NACL, andre sier man får bonus.. Lura kan kanskje svare på dette? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 (endret) Det har jeg, du får 125P per wu på nacl med og uten passkey. Derfor jeg ikke trenger passkey for å kjøre på andre. Så vil dere kjøre på andre så spør om lov og gi gass, hehe. Sent pm til to som ikke folder lenger, prøver å få de igang igjen Endret 1. november 2016 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 (endret) MSI er særdeles svake når det kommer til vifter enn så lenge sammenliknet med EVGA. Alle kort kan feile da. Er jo noe greier nå om dagen med EVGA FTW korta som får VRM overopphetet. Sn1ken, per dags dato, hvilke 1080 kort er dere mest fornøyd med da? Vi har faktisk hatt en brannalarm som følge av EVGA FE kort som tok fyr. Fysisk flamme i kortet og røyk som utløste brannalarm. Vet ikke om det også gjelder andre kort fra EVGA. Har nettopp satt igang 2 stk 1070 FTW kort som virker til å kjøle meget godt. Så kjøpte jeg ett 1080 FTW dt kort hos Digitalimpuls i dag som skal under vann sammen med ett kort nr 2 som ble bestilt sammen med blokker hos DI tidligere i dag. Endret 1. november 2016 av Sn1ken Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Den feilen dere snakker om er ikke på evga fe. Er kun kjent på acx kortene. Har selv to, men jeg klokker ikke som fann. Lenke til kommentar
War Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 (endret) Skjedde på 1070 FE sist og en 1080 evga sc Skjedd på en msi 980ti også. Jeg regner med å levere 20.000 wu denne mnd , øker med 50% som et mål. Koss script bruker du knoff, jeg også hadde, men refreshen ga er du sikker ok nei-vindu fra selve nettleseren, så jeg måtte ha med en enter også i den på slutten. Forøvrig foldet i dagesvis på nacl hjemme uten feil. Ca 4 min pr står det uten å ha målt. Edit, klokka cpu 0.6 opp, står nå 3 min på 1% Endret 1. november 2016 av War Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 c:\windows\system32\shutdown -r -t 00 i en fil kalt shutdown.bat - satt til å kjøre daglig i task scheduler. For delay på startup må du ha 3rd party-program, jeg bruker noe som faktisk heter "startup delay" Øker delay med 10s for hver Chromeprofil den starter, og ca 1 profil per 10-12 tråder vil jeg tro er greit. Eksperimenter litt selv om du gidder. 1 Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 gjør et nytt forsøk i dag med 1080 kortene mine , cpu skal være stabil nå Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 I november går jeg tilake til å folde på GPU. Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 I november går jeg tilake til å folde på GPU. så du begynte igjen igår? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 (endret) Har du sjekket det vi snakket om på pm? Han har kjørt mange wuer, du ser det i listen. hehe. Mai og juni var mange. Edit: 5960x på meg nå, samme på 3770K når den krasjer. Endret 2. november 2016 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Og januar også. Og noen andre mnd. Jeg er glad folk hjemme har sluttet å klage på varmen pcene mine produserer. Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 (endret) Da er det til pers igjen. Sanket litt frukter fra "pengetre" som står i hagen til Stian.... Der ja. Endret 2. november 2016 av Sn1ken 1 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Bra, men som jeg har skrevet før men sier det igjen. to slike kort i samme maskin er ikke å anbefale. Kort 0 blir meget varmt. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Jeg hadde nok gått for radialvifte med flere i samme maskin men, det bør holde - spørsmålet er om frekvensen dropper.Kortet skal takle å kjøre SLI uten at det blir svidd. Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Det varmeste kortet ligger for øyeblikket på 66 grader med 1911Mhz. De skal under vann snart og da vil de aldri gå over 39 grader noen gang. Men blir skuffet om de ikke ligger stabilt på 2000Mhz minst. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Lag gjerne effektregnskap. Lavere temp skal jo gi lavere strømforbruk, men du får jo et par ekstra vifter samt pumpe som trekker opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå