Gå til innhold

Anbefalte innlegg

 

 

Hvordan GPU har du? siden den var vannkjølt kan den ikke være helt elendig? :) Folding på GPU gir vel uten unntak mer poeng enn nacl.

 

 

 

Rx480! har gått bort fra nacl etter litt mer lesing :)

 

Hehe, nacl er cpu, ikke gpu. Men uansett ditt valg. :tease: Men ja, håper du forsette. Tenk om 37651 kunne blitt ett av verdens beste på wu. Hehe. :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det går vel an å konkludere av lag-ID at dette andre laget oppsto et par knepp før laget vårt, og dermed sopet meg seg en haug med WU før 37651 i det hele tatt var påtenkt? Utover det ser jeg at de produserer færre WU per oppdatering enn det jeg gjør alene :p

Tror ikke det er noe stress å bli nummer 3 på den listen i løpet av en viss tid, men da trengs det like mange 5960x eller tilsvarende som det trengs 1070/1080. Jeg har allerede skrevet litt om hva som kan være smart ang. innkjøp, så får noen plukke opp hansken. Men: den jevne donor har typisk en 4c/4t-CPU som ikke gir all verdn av hverken poeng og WU, og om vedkommende har et 970 eller bedre er det like greit å bruke det til folding. Motsatt ville jeg heller ALDRI bedt noen som har en 6950x om å kjøre GPU-folding på et GTX950 fremfor NaCl eller annen CPU-folding, men det er også en sjeldnere konfigurasjon. Forbauser meg ikke om det gikk an å kjøre begge samtidig med 20 tråder (NaCl i Chrome bruker hvertfall ikke mer enn 16, såvidt jeg vet)

Lenke til kommentar

Det går vel an å konkludere av lag-ID at dette andre laget oppsto et par knepp før laget vårt, og dermed sopet meg seg en haug med WU før 37651 i det hele tatt var påtenkt? Utover det ser jeg at de produserer færre WU per oppdatering enn det jeg gjør alene :p

 

Tror ikke det er noe stress å bli nummer 3 på den listen i løpet av en viss tid, men da trengs det like mange 5960x eller tilsvarende som det trengs 1070/1080. Jeg har allerede skrevet litt om hva som kan være smart ang. innkjøp, så får noen plukke opp hansken. Men: den jevne donor har typisk en 4c/4t-CPU som ikke gir all verdn av hverken poeng og WU, og om vedkommende har et 970 eller bedre er det like greit å bruke det til folding. Motsatt ville jeg heller ALDRI bedt noen som har en 6950x om å kjøre GPU-folding på et GTX950 fremfor NaCl eller annen CPU-folding, men det er også en sjeldnere konfigurasjon. Forbauser meg ikke om det gikk an å kjøre begge samtidig med 20 tråder (NaCl i Chrome bruker hvertfall ikke mer enn 16, såvidt jeg vet)

Jeg tenkte å oppgradere til Skylake-E når den tid kommer. Håper det blir økning i antall kjerner på den også... 8-10-12 eller 10-10-12. 

Lenke til kommentar

 

Jeg tenkte å oppgradere til Skylake-E når den tid kommer. Håper det blir økning i antall kjerner på den også... 8-10-12 eller 10-10-12. 

 

Høh Skylake-E på 12 kjerner blir i såfall svindyrt...

 

Jeg tenkte å gå for 8 da. Avhengig av pris. Fortsetter prisen å gå opp uten at antall kjerner gjør det så holder jeg meg til den i5 Skylake jeg har nå. 

Lenke til kommentar

Lar det ligg død, selv om jeg ser på listen her: http://folding.extremeoverclocking.com/team_list.php?s=

Hvor mange har mere wu en vi har.

Men som jeg sa, lar det ligge. vi slår alle på wu og ppd. hehe. Men jeg klarer det ikke alene.

 

De eneste lagene som har høyere WU-produksjon enn oss er curecoin, folding@evga og Barnacules Nerdgasm. Det er "tilfeldigvis" også de tre lagene som har høyere poeng-produksjon, og de har "tilfeldigvis" et mangedobbelt antall aktive brukere ift. hardware.no.

 

Forutsatt at den nedadgående trenden til BN fortsetter, vil vi over tid komme opp på tredjeplass på både poeng og WU, og når vi er så få aktive brukere er det ikke det MINSTE vi kan gjøre for å påvirke det i positiv eller negativ retning. Vi er ikke i nærheten av noen, og ingen er i nærheten av oss. I alle fall så langt jeg gadd å bla gjennom forskjellige lag...

Lenke til kommentar

PPD stuper. 

Win 10 oppdaterer seg selv og dreper skjermkort-driveren. 

Sletter oppdateringen og legger inn driveren på nytt, men win update legger inn igjen og dreper skjermkortdriveren. 

 

Er en setting i Display Driver Uninstaller som kan skru av auto driver update i Windows 10... Mine 2 foldemaskiner med Win10 folder uten problemer. Jeg har også skrudd av auto reboot for WinUpdate. Så det finnes løsninger War :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...