Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg leverer wu fra 2 eldre cpu. Har desverre ingen cpu kun hk til 170 serien.

 

Mitt 780ti døde etter kort tid så ingen wu der.

 

Mulig jeg kan få i gang en q9650 men gir vel ikke all verden.

Jeg har gitt opp NaCL på min Core 2 Duo som brukes i mediatjeneren min. Gir meg knapt 24 wu i døgnet. Kunne kanskje vurdert å oppgradert til en bedre LGA775 som Q9650, men tror heller jeg oppgraderer både MB+CPU til en Intel i3/i5.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg leverer wu fra 2 eldre cpu. Har desverre ingen cpu kun hk til 170 serien.

 

Mitt 780ti døde etter kort tid så ingen wu der.

 

Mulig jeg kan få i gang en q9650 men gir vel ikke all verden.

Jeg har gitt opp NaCL på min Core 2 Duo som brukes i mediatjeneren min. Gir meg knapt 24 wu i døgnet. Kunne kanskje vurdert å oppgradert til en bedre LGA775 som Q9650, men tror heller jeg oppgraderer både MB+CPU til en Intel i3/i5.

 

Skjønner, min 3770K tar det på 3Timer. Men men gir du opp nacl :)

Lenke til kommentar

 

min core2duo leverer 250000ppd med 290x........prøvde med nacl men ca 20wu i døgnet er ikke det en god deal og det blir kaldt i kjelleren da :-)

Nei ikke bra å kjøre nacl og gpu. Det går, men du taper mye ppd.

 

 

er på gang et nytt bygg men komplett bruker over 1uke på levering nå. bestilt på torsdag og enda ikke sendt

Lenke til kommentar

 

 

Jeg leverer wu fra 2 eldre cpu. Har desverre ingen cpu kun hk til 170 serien.

 

Mitt 780ti døde etter kort tid så ingen wu der.

 

Mulig jeg kan få i gang en q9650 men gir vel ikke all verden.

Jeg har gitt opp NaCL på min Core 2 Duo som brukes i mediatjeneren min. Gir meg knapt 24 wu i døgnet. Kunne kanskje vurdert å oppgradert til en bedre LGA775 som Q9650, men tror heller jeg oppgraderer både MB+CPU til en Intel i3/i5.

 

Skjønner, min 3770K tar det på 3Timer. Men men gir du opp nacl :)

Kjører fortsatt NaCL på min 6850K. Jeg får ca. 240 wu per døgn på den. Har også en gammel laptop kjørende med NaCL som gir meg 48 wu. Alle monner drar så kunne sikkert latt serveren kjøre NaCL og dra inn 24 ekstra wu.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Heihei! tenkte å bidra litt jeg også! Nå som man har fått vannkjølt GPU, så går det ann å leve i stua, selv om PCen står å jobber!

 

Noen tips til en nybegynner?

Start opp og se hva som skjer. Husk passkey. Da får du bonus poeng etter 10wu. Velger du å kjøre nacl får du ikke bonus ponger, men mange wu.

Wu = Arbeid oppgave.(tror ikke det var så feil oversatt), kanskje litt avansert for deg, men du vet hvor vi er.

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...