Betroz Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 Ikke alltid ting går etter planen vet du. Folding er tross alt noe vi gjør frivillig. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 (endret) Beklager så mye at Nacl krasjet og at jeg (klokka to på natta) prioriterte å sove istedenfor å fikse det, var virkelig ikke meningen. Det skal ikke gjenta seg... EDIT: Beklager så mye igjen, at Nacl har stått på anonymous.. Det har jeg faktisk dritt på draget.. Endret 23. oktober 2016 av Snusmumr1kk1 1 Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 Beklager så mye at Nacl krasjet og at jeg (klokka to på natta) prioriterte å sove istedenfor å fikse det, var virkelig ikke meningen. Det skal ikke gjenta seg... Ja her inne blir man straffet hardt! Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 Som sagt så ser du mitt ekstra bidrag i form av WU hos min far Bjorn_Ole_Alm Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 Beklager så mye at Nacl krasjet og at jeg (klokka to på natta) prioriterte å sove istedenfor å fikse det, var virkelig ikke meningen. Det skal ikke gjenta seg... EDIT: Beklager så mye igjen, at Nacl har stått på anonymous.. Det har jeg faktisk dritt på draget.. Det er for sent, du er på shit-lista nå. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 Jeg som faktisk har foldet mye Nacl KUN for Kjetil sin skyld tidligere, jaja. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 Jepp, jeg og. Gjort det siden juli 04. Men det som skuffer meg er at de vil starte opp mye, men ingenting viser på oversikten av hva de produserer. Beste er bruce man, han økte mye. Hva gjør jeg galt siden jeg får med han, + mange andre. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 Nå folder jeg Nacl under mitt navn. Glemte helt å legge inn passkey, så har foldet de siste dagene som anonym. Men har ihvertfall foldet, driter egentlig i hvem sitt navn det står under. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 (endret) Beklager så mye at Nacl krasjet og at jeg (klokka to på natta) prioriterte å sove istedenfor å fikse det, var virkelig ikke meningen. Det skal ikke gjenta seg... EDIT: Beklager så mye igjen, at Nacl har stått på anonymous.. Det har jeg faktisk dritt på draget.. Nåja kjøper den ct. Startet opp på 24 men klemte å bytte til 37651, Endret 23. oktober 2016 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 Jepp, jeg og. Gjort det siden juli 04. Men det som skuffer meg er at de vil starte opp mye, men ingenting viser på oversikten av hva de produserer. Beste er bruce man, han økte mye. Hva gjør jeg galt siden jeg får med han, + mange andre. Du må bruke omvendt psykologi, just som med unger. Begynn å mase om at folk skal slutte å kjøre nacl, så skal du se det tar seg opp! 2 Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 Det er ikke så nøye for meg hvilket lag du folder for, så lenge du folder. Diskusjonen om WU Vs PPD er også utdatert. PPD er direkte proporsjonal med betydningen (eller hvor viktig eller stor verdi) av forskningen. Ferdig snakket. 1 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 Beklager så mye at Nacl krasjet og at jeg (klokka to på natta) prioriterte å sove istedenfor å fikse det, var virkelig ikke meningen. Det skal ikke gjenta seg... EDIT: Beklager så mye igjen, at Nacl har stått på anonymous.. Det har jeg faktisk dritt på draget.. Det er for sent, du er på shit-lista nå. Hehe, hva med noe positivt heller du som har foldet siden 04 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 Beklager så mye at Nacl krasjet og at jeg (klokka to på natta) prioriterte å sove istedenfor å fikse det, var virkelig ikke meningen. Det skal ikke gjenta seg... Ja her inne blir man straffet hardt! Ok, hehe. Vi dere ha meg med på laget eller ikke, selv om vi ikke har samme mening Er svaret nei blir det enklere, hehe. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 (endret) Det er ikke så nøye for meg hvilket lag du folder for, så lenge du folder. Diskusjonen om WU Vs PPD er også utdatert. PPD er direkte proporsjonal med betydningen (eller hvor viktig eller stor verdi) av forskningen. Ferdig snakket. Så da blir du ikke skuffet om jeg bytter lag? Vil helst slippe, er her inn jeg vil være. Men har mine meninger, Endret 23. oktober 2016 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 Det skal mye til å skuffe meg. Ditt bidrag taler for seg selv så du har min fulle tillit samme hva du skulle velge for din egen del. Takk igjen for ditt bidrag ❤ Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 (endret) Samme her, men er skuffet på dere i toppen, sier noe men ingenting skjer, nacl til 60k osv, laptopp til ungene som også ble lovet på nacl osv. Er det jeg blir skuffet av å lese, vil dere ikke så si det heller. Ja og sementblander som lovet det samme. + flere. Jeg er skuffet over dere, ja, kan dere fikse det, håper det. Endret 23. oktober 2016 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Kolvrick Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 Jeg leverer wu fra 2 eldre cpu. Har desverre ingen cpu kun hk til 170 serien. Mitt 780ti døde etter kort tid så ingen wu der. Mulig jeg kan få i gang en q9650 men gir vel ikke all verden. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 (endret) PM sent: Q9650 jaja, har dem selv liggende. + core 2 duo, ja de heter vel det hehe. + ørten gpu. Endret 23. oktober 2016 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 Jeg er skuffet over dere, ja, kan dere fikse det, håper det. Kanskje du bør skru ned forventningene dine et hakk. Ikke rart du blir skuffa da. Blir liksom veldig personlig og mye drama dette Kjetil. Jeg kommer til å folde for dette laget uavhengig av om fokuset er på flest wu eller ppd. Hvis det ikke er godt nok for deg Kjetil, så er jo det synd. Ta et valg og stå for det 3 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 (endret) Jeg vil være her, så enkelt er det. Poenget er hva som de sier de vil gjøre men ikke gjør, se selv i tråden hva de sier de vil gjør, men hva skjer ikke noe. Jeg skal holde det ja sa, nov 1 så skal JEG være med på å slå gammel PPD rekord, jeg holder det jeg lover jeg. Så ser vi hva som skjer i des Er en gammel stabukk, snart 51. Liker at folk holder det de lover, mitt poeng. Sitter å venter på 01:00 oppdateringen Endret 23. oktober 2016 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå