Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beklager så mye at Nacl krasjet og at jeg (klokka to på natta) prioriterte å sove istedenfor å fikse det, var virkelig ikke meningen. Det skal ikke gjenta seg...

EDIT: Beklager så mye igjen, at Nacl har stått på anonymous.. Det har jeg faktisk dritt på draget.. :eek:  

Det er for sent, du er på shit-lista nå. :D

Lenke til kommentar

Beklager så mye at Nacl krasjet og at jeg (klokka to på natta) prioriterte å sove istedenfor å fikse det, var virkelig ikke meningen. Det skal ikke gjenta seg...

EDIT: Beklager så mye igjen, at Nacl har stått på anonymous.. Det har jeg faktisk dritt på draget.. :eek:  

Nåja kjøper den ct. Startet opp på 24 men klemte å bytte til 37651, :)

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Jepp, jeg og. Gjort det siden juli 04.

Men det som skuffer meg er at de vil starte opp mye, men ingenting viser på oversikten av hva de produserer.

Beste er bruce man, han økte mye.

Hva gjør jeg galt siden jeg får med han, + mange andre.

Du må bruke omvendt psykologi, just som med unger. Begynn å mase om at folk skal slutte å kjøre nacl, så skal du se det tar seg opp!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det er for sent, du er på shit-lista nå. :D

Hehe, hva med noe positivt heller du som har foldet siden 04 :)

Lenke til kommentar

Ja her inne blir man straffet hardt! :D

Ok, hehe. Vi dere ha meg med på laget eller ikke, selv om vi ikke har samme mening :tease:

Er svaret nei blir det enklere, hehe.

Lenke til kommentar

Det er ikke så nøye for meg hvilket lag du folder for, så lenge du folder.

Diskusjonen om WU Vs PPD er også utdatert. PPD er direkte proporsjonal med betydningen (eller hvor viktig eller stor verdi) av forskningen. Ferdig snakket.

Så da blir du ikke skuffet om jeg bytter lag? Vil helst slippe, er her inn jeg vil være. Men har mine meninger, :)

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Samme her, men er skuffet på dere i toppen, sier noe men ingenting skjer, nacl til 60k osv, laptopp til ungene som også ble lovet på nacl osv. Er det jeg blir skuffet av å lese, vil dere ikke så si det heller. :)

Ja og sementblander som lovet det samme. + flere.

Jeg er skuffet over dere, ja, kan dere fikse det, håper det. :)

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Jeg er skuffet over dere, ja, kan dere fikse det, håper det. :)

Kanskje du bør skru ned forventningene dine et hakk. Ikke rart du blir skuffa da. Blir liksom veldig personlig og mye drama dette Kjetil.

Jeg kommer til å folde for dette laget uavhengig av om fokuset er på flest wu eller ppd. Hvis det ikke er godt nok for deg Kjetil, så er jo det synd. Ta et valg og stå for det ;)

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg vil være her, så enkelt er det. Poenget er hva som de sier de vil gjøre men ikke gjør, se selv i tråden hva de sier de vil gjør, men hva skjer ikke noe.

Jeg skal holde det ja sa, nov 1 så skal JEG være med på å slå gammel PPD rekord, jeg holder det jeg lover jeg. :)

Så ser vi hva som skjer i des :hmm:

Er en gammel stabukk, snart 51. Liker at folk holder det de lover, mitt poeng. :)

Sitter å venter på 01:00 oppdateringen :tease:

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...