Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mulig disse er gode valg: http://www.ebay.com/itm/Intel-Xeon-E5-2673-v4-QS-CPU-2-3GHz-20-Core-135W-Max-3-6GHz-Similar-to-E5-2698v4-/351808096237?hash=item51e96587ed:g:uM0AAOSw-itXrOsC - vet ikke om du får nevneverdig mer ytelse per watt med å gå for en 22-kjerne-variant. Den vil hvertfall feie gulvet med 5960x.

Disse er også OK, men lavere maks all-core turbo (2.3GHz vs 2.6GHz over) http://www.ebay.com/itm/Intel-Xeon-E5-2698v4-ES-20-Core-2-0GHz-Turbo-2-5GHz-/131976993412?hash=item1eba711a84:g:XTgAAOSwDuJWx3pG

Endret av knopflerbruce
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

105600 wu og 500000wu på meg begynner jeg å starte opp 1080 kortene min(kanskje). Men jeg håper dere kan fortsette med mere wu, wu på smp/gpu eller nacl.

Alle ferdige arbeids oppgave er viktig for forskningen. Så jeg håper på mere wu, ikke bare ppd. Happy folding folkens.

Jeg kommer til å fortsette NaCL en stund fremover. Holder på å stige i gradene raskt. Nå på 84 plass med antall WU.

Lenke til kommentar

Da har du holdt på en stund, jeg er på 380-plass omtrent, og jeg har holdt på siden høsten 2009 :p Nå kjørte jeg bigadv et par av de årene, dog... og hadde et pauseår på et tidspunkt, før det gikk av skaftet med alle 970'ene mine.

Jeg har holdt på i ca. 2-3 måneder. Det er mye lettere å klatre på stigen med WU enn PPD. Skal snart la mitt 1080 få bryne seg litt alene når jeg har klartet litt mer oppover med WU.

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

Blir den med 85-90c på 3770k@4200. Og du klager på 70c, hehe.

Som en god generell regel burde man holde en CPU under 80 grader load. Når din nærmer seg 90, så vil den snart throttle seg ned. Hva om du setter den ned til 4000 og lavere volt?

Sant. Derfor jeg tar den av først. Men jeg trykker på en knapp nå jeg vil klokke, det som du gjør i bios har jeg ikke erfaringer med lenger.

Sist jeg knotet med det var på celeron 300a :)

Lenke til kommentar

Ikke for å behandle deg som en amatør, men pumpe på max rpm, samme på viftene og ikke full av støv.

Ser jeg wu hos deg kl 7?

Radiatorene er nyrenset nåde innvendig og utvendig, viftene kjøres på 1400 rpm og pumpa kjører på 100%. Testet det meste. :))

Ok, har ikke greie på vannkjøling, derfor kjøpte jeg lukket kjøling. 1.7 mill mere ppd fra meg nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...