Sn1ken Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 1070. Sorry glemte å si det. Skal bare folde på de kortene uansett. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Lyst å bestille selv, men har ikke noe å folde med sprenger kursene om jeg setter opp alle GPUene og CPUene mine. Lenke til kommentar
avo Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 WU kjør? Noe nytt på gang? Nytt av året, ja. Oppfinnelsen heter nacl (Native Client), som gir WU'er på bare 125 poeng, men til gjengjeld store mengder av dem. Vår ikke navngitte langtids-bidragsyter tok en Jagland i begynnelsen av februar, da vi i januar ikke klarte å oppfylle hans ønske om at vi skulle slå "WU-rekorden" fra september (?) på 133306 WU'er. Siden har han glemt det, joinet oss igjen og det nye målet er januar-"rekorden" på 105600 poeng. Det blir neppe det siste... Så... ja. This is your life from now on! Hmm - må se om jeg kan hjelpe litt. Er det noe å hente på å kjøre dette på en maskin med litt flere cores, eller er det klokke som teller? Tror jeg har en ledig server stående... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Beste er en desktopp med 4c og 4ht, eller en 8c og 8ht. Men bruse mannen kan hjelpe det bedre med server med ørte core og ht. Ps; Husk denne: chrome://flags/#enable-nacl Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Tomt for 1070 FTW.Men ja, for mest mulig WIU/regnekraft pr krone er nok brukt Xeon i 2P-konfigurasjon det som gir mest for pengene. Ulempen er at enkelttrådytelsen ikke er like god, men om du investerer i retail-chipper (eller tilsvarende i ES-format) er det ofte brukbart med ekstra hastighet når få kjerner kjører. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Helt enig Og av den enkle grunnen synes jeg det blir teit å skulle prioritere bort PPD, bare for en gimmick. Hehe. Alle wu er viktig for forskningen Nacl: p 9020 : Bryostatin is a marine natural product that shows promising and unique activity against several diseases (most notably, cancer, HIV/AIDS, and Alzheimer's). Its main target, protein kinase C (PKC), is a signaling protein central to many cellular functions. In its active form, PKC binds its ligand and is associated with the membrane, but we currently lack structural information about this complex in its membrane microenvironment. The simulations performed on FAH will help to provide a structure to the PKC-ligand-membrane complex. The structure and dynamics of this complex would allow us to understand bryostatin's binding mode and thus how to modify and tune its structure to improve function or even create new functions as needed for new therapies in the clinic GPU: Finner ett eksempel: 8662 : Phenylalanine Hydroylase (PAH) functions to keep the essential amino acid phenylalanine (Phe) below levels that cause irreversible brain damage in infancy/childhood and behavioral problems throughout life. Mutations to the PAH genes can disrupt this control function and cause phenylketonuria (PKU), which occurs in about 1:12000 live births. Due to mandatory screening, PKU is typically diagnosed at birth and successfully treated with strict dietary control of protein intake. However, adults living with PKU need a less restricted diet and new therapies are sought. Such therapies can come from understanding how PAH works. Until very recently, the way that PAH controls Phe was poorly understood. However, new research reveals important details about how PAH changes its shape in order to control its enzymatic activity (1, 2). Our goal in this project is to use molecular simulation to understand the PAH shape changes that accompany activation in response to elevated levels of Phe and how this process is perturbed in disease. This is a collaboration with Eileen K. Jaffe at Fox Chase Cancer Center. Resten kan du søke opp selv. Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Fortsatt tusen takk for at noen postet et innlegg om komplett salget. Kjøpte ny mus. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Hehe. Vurderte selv 2x1080, men lot det ligge. Bruker nok strøm på min inntekt. Er mellom 2-3,5k på 21k inn. Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Det er ca 12 lapper mot de 400kr jeg brukte. Litt forskjell Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Jepp, slike ting kjøper jeg lokalt, hehe. Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Jepp, slike ting kjøper jeg lokalt, hehe. Komplett har hentested i Oslo. Lokalt nok Lenke til kommentar
Kid_ Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Oppdatering fra Barnacules med en melding "Canser sucks".. (Teamet som rykker opp raskt fra oppstarten i August/september) https://www.youtube.com/watch?v=I9tAdlnLAVA Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Den ligger her inne. Men de går ned nå. Lenke til kommentar
Kid_ Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Siden denne ble lastet opp for 1 time siden (20minutter når jeg postet den)Så nei, den ligger ikke inne her. Den originale yt videoen av at laget ble opprettet, ja. Uansett bare en kort video, ikke noe å diskutere, bare som en kurositet/oppdatering derfra.... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 (endret) 105600 wu og 500000wu på meg begynner jeg å starte opp 1080 kortene min(kanskje). Men jeg håper dere kan fortsette med mere wu, wu på smp/gpu eller nacl. Alle ferdige arbeids oppgave er viktig for forskningen. Så jeg håper på mere wu, ikke bare ppd. Happy folding folkens. Ja jeg sa 1 nov, men er vi heldig klarer vi denne i oktober. 01.16; 1,647,470,175; 97,079 wu, det siste tallet viser at vi kan om vi vil. Endret 21. oktober 2016 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
War Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Ny nacl-maskin til 60 laken uten gpuer ? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 (endret) Er de der gode på NaCl, da? tenkte på den Phi(?)-saken som ligger på bordet Endret 21. oktober 2016 av knopflerbruce Lenke til kommentar
War Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 nja; ikke testet denne på nacl på en stund. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Bare 60K....?! Billig maskin med andre ord Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Jeg ville kjørt 2P-server som nevnt før de trekker ikke så mye watt heller. 2 CPUer pr HK øker også effektiviteten per maskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå