Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Godt jobba!

Men har du bare WUer på 200 på så mange forskjellige maskiner? Mine har i øyeblikket en gjennomsnitsverdi på 298.

edit: stationary er brevpapir (spesialdesignet, feks med firmalogo). Du bør rette det til Desktop eller Workstation.

Endret av Xell
Lenke til kommentar
Da er jeg med :)

9280812[/snapback]

Hvilken hardware?

9280824[/snapback]

Kjører foreløbig på min gamle Dell 9300. Er usikker på prossesoren i den. Satser på å få opp min nye stasjonære, med Intel core 2 duo 6600 prosessor, i dag.

Mulig at det ikke gikk helt greit under oppstarten på den bærbare. Kan jeg slette det og innstalere på nytt?

Endret av brg
Lenke til kommentar

Leste litt bakover og ser at Vista og kjøring som Service ikke funker. Hvis jeg har forstått dette rett.

Et annet spørsmål som dukket opp er: Siden jeg har en core 2 duo prosessor. Bør jeg da sette opp 2 Consoller som beskrevet. Og vil de da automatisk kjøre hver sin prosessor kjerne?. Har bare 1 grafikk kjerne, har det noe å si.

Er iallefall igang med den første prosessen på den stasjonære.

Completed 17500 og 250000 steps. Har beregnet at denne vil ta 33 timer da dem bruker 20 min pr 2500. Er dette normalt?

Lenke til kommentar
Leste litt bakover og ser at Vista og kjøring som Service ikke funker. Hvis jeg har forstått dette rett.

Et annet spørsmål som dukket opp er: Siden jeg har en core 2 duo prosessor. Bør jeg da sette opp 2 Consoller som beskrevet. Og vil de da automatisk kjøre hver sin prosessor kjerne?. Har bare 1 grafikk kjerne, har det noe å si.

Er iallefall igang med den første prosessen på den stasjonære.

Completed 17500 og 250000 steps. Har beregnet at denne vil ta 33 timer da dem bruker 20 min pr 2500. Er dette normalt?

9288017[/snapback]

Kjøring som Service i Vista funker helt fint hos meg, bruker siste versjon av F@H.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...