Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Anbefalte innlegg

1: stop servisen

2: kjør med -configonly og velg at den ikke skal kjøre som service (dette fjerner den fra services lista)

3: slett programmet.

Dersom du har slettet programmet uten å gjøre pt2 vil den bli liggende i lista over services. Dette er greit, man må bare passe på disable den (sette den til manuell start). Men det greieste er å gjøre pt2 og få den vekk fra lista. Hvis du allerede har slettet programmet er det bare å legge en laste ned exe-fila på nytt og legge den der servicen peker til og kjøre den med -configonly slik at man kan få velge å fjerne den.

Den ligger ikke i leggtil/fjern fordi den strengt talt ikke er installert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fruktkake: Du må ha denne configen om du kjører mere enn 2.

Det som du sliter med hadde eg også i starten, mangen merkelige feil som er ikke forsto. Sånn, håper det hjalp deg litt. PS: Forumet til folding@home er meget bra om du har problemer. Det var der eg fant svarene?

På slutten av denne ser du min config på en dualcore.

-verbosity x

Sets the output level, from 1 to 9 (max). The default is 3. This option should be used if the user wishes to see more detailed client output, particularly useful if there is a problem which needs to be reported to the F@H client development team.

-local

Use configuration files from local directory. This option has no meaning on Linux, but is vital on Windows and Macintosh for running multiple clients on a machine. It instructs the client to read its config information from the client.cfg file in the current directory rather than, on Windows, from the installation directory specified in the registry, or, on Macintosh, the Library/Folding@home directory. Information such as the user name, team name, proxy information, machine ID are maintained in the client.cfg file. The flag ensures that work does not conflict. Use "-local" only if you are planning on running more than one instance of Folding@Home on the same machine (this is only useful if you are running on a multi-processor machine). Create as many directories as there are processors on the machine, copy the exe files and client.cfg file into each of these directories, run "FAH3Console -local -config" on each and specify unique machine IDs for each directory (under the Advanced Settings option). From then onwards you may run each copy by switching to its directory and running with the -local flag.

Min ene dualcore oppsett:

Launch directory: C:\Folding@home2

Service: C:\Folding@home2\FAHConsole-5.04beta.exe

Arguments: -svcstart -local -verbosity 9

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar
Hva kjører du av hardware?

Bryr meg egentlig ikke om jeg ligger øverst på lista i utgangspunktet.

Føler at jeg bidrar selv om jeg ikke bidrar like mye som enkelte :)

9090486[/snapback]

Har en PS3 som birdar med det meste, og installerte nettopp grafisk klient på laptopen (Amd x2 tl52).

Og du har jo helt rett i at det viktigste er at man bidrar, og mengden har veeeeldig lite å si.

Edit: Skal forresten se om jeg får tusket meg til å installere programmet på de nye serverene på jobben. 2 maskiner med 4xIntel Xenon må jo kunne bidra med noe...

Endret av Kamikazesmurf
Lenke til kommentar

Anbefaler alle å lese FAQene på Standford sine FaH-sider. De svarer på veldig mye som mange her ikke kan svare direkte på. Leser man dem selv i stede for at noen andre skal gjøre det så få man svar fortere.

Known Bugs

1. The GUI pause core command doesn't work

2. The GUI Client will automatically quit when running fullscreen directx apps (games), it may be a little slow at doing this though

Endret av Xell
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...