Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte den da jeg ville slå wu rekorden i februar, satte den opp nå for ca 14 dager siden. 4min per wu/nacI 3700.

Hw.no driter i wu, de vil bare ha ppd. Hehe. Derfor jeg byttet lag. :)

Kjetil du har glemt å skru av repeat knappen din   :wee:

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

Finn heller ut hvordan jeg smertefritt kan kjøre mange Chrome samtidig på en maskin :p når vinteren kommer kan det godt være jeg setter opp en liten server, eventuelt at jeg kjører en ørtifjørten-kjerner Xeon i hovedmaskinen.

Edit: den kjører på rundty 70% i snitt når jeg kjører "full", så det er jo en forbedring... ca 5 min per WU.

Endret av knopflerbruce
Lenke til kommentar

Gjort om på folderiggene... I steden for en i5 og i3 har hver sin GPU, flytta jeg en gpu over til i5 riggen... Tror jeg har mistet 150-180K PPD på 980GTX ved å gjøre det =/

3570K kjørende på 4.2GHz burde da være nok? Kan ddet være noe bios innstillinger jeg bør sjekke? 

Lenke til kommentar

Finn heller ut hvordan jeg smertefritt kan kjøre mange Chrome samtidig på en maskin :p når vinteren kommer kan det godt være jeg setter opp en liten server, eventuelt at jeg kjører en ørtifjørten-kjerner Xeon i hovedmaskinen.

Edit: den kjører på rundty 70% i snitt når jeg kjører "full", så det er jo en forbedring... ca 5 min per WU.

Min ligger på 99% på 3700. 99% sikker du ikke kan kjører mange chome samtidig på en maskin :tease:

Lenke til kommentar

2x 14 kjerner xeon v4 i hus. Men ikke noe hovedkort ennå :p

Hva skal du kjøre på det beistet? Kun folding...

Aner ikke, ennå. Tenkte det kunne være litt stas å ha 14 kjerner i hovedmaskinen. Pluss, de kostet ikke all verden (betalte vel omtrent 5000kr tilsammen for begge to, frakt og noen små kroner til staten/fortoller inkludert).

Spent på om jeg kan tvinge gjennom maks turbo på disse permanent gjennom X99 OC Formula-kortet mitt...

Lenke til kommentar

Aner ikke, ennå. Tenkte det kunne være litt stas å ha 14 kjerner i hovedmaskinen. Pluss, de kostet ikke all verden (betalte vel omtrent 5000kr tilsammen for begge to, frakt og noen små kroner til staten/fortoller inkludert).

Spent på om jeg kan tvinge gjennom maks turbo på disse permanent gjennom X99 OC Formula-kortet mitt...

HKet som DuranN hadde uten nederste PCI-E port? :p

Lenke til kommentar

RIktig. Står i kassa her

HKet som DuranN hadde uten nederste PCI-E port? :p

Ja, det vidunderet står i kassa fortsatt. Men savner egentlig den porten :p kunne kjørt 980 SLI med Xeon.

Lenke til kommentar

Denne varen finnes ikke lenger i vårt sortiment, men kontakt oss gjerne på 33 00 55 00 eller [email protected] så hjelper vi deg finne et alternativt produkt til dette.

Det får jeg nå, hehe. Men skal ikke ha mere kort. Fikk evga kortene i dag, kjører 2025 og 65c, på 72 er det 1999.

Hvorfor må de ha de hore lysene på kortene i dag, får jeg mere ppd :tease:

Tok ut msi 980 med en vifte som ikke funker, 91c og ca 1000MhZ og 265k ppd, nå er det 730k.

Mangler en hdmi kabel, så tar den andre i morgen.

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...