Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja så var årets store Win10 update her da. Skulle folde og fikk samme "OpenCL is missing" som ved siste store update! Uhhh hva er det Microsoft driver med! Løser seg ved å installere driver på nytt seff, men irriterende.

Så tok jo selvfølgelig Microsoft å avinstallerte Classic Shell som jeg bruker som egen startmeny. Påstod at den skaper problemer bla bla bla. La Classic shell inn igjen og den funker perfekt... ahhh slike småting irriterer! Savner Win7 nå... :p

Lenke til kommentar

Kjetil, det der er gammelt nytt. Var slik jeg hadde det, men hva hjelper det når siste Windows 10 oppdateringen forandret dette? Og hvis det ikke er et Microsoft eller Windows 10 problem, da vet ikke jeg hvem som dreit på draget.

Og jeg hadde Windows Defender deaktivert, men gjett om den var det etter oppdateringen? Nei, plutselig aktivert og det var heller ikke jeg som gjorde. Og samme dritten på 4 PC'er som var helt likt satt opp, altså null oppdatering av drivere via Microsoft.

Lenke til kommentar

Du driter på draget når det finnes muligheter for å skrue det av. Har selv gjort det siden win 10 kom ut. Ja liker selv ikke slik de gjør det, men fant svaret på internet,

Hvorfor deaktivere du defender, funket bra her siden win 10 kom ut :)

Tror du misforstår litt. Den store Windows 10 Updaten som kom nå 2. August, den nullstiller ting, fjerner ting og skrur på Microsoft apps vi ikke vil ha. Vi er da ikke helt noobs :p

Lenke til kommentar

Du driter på draget når det finnes muligheter for å skrue det av. Har selv gjort det siden win 10 kom ut. Ja liker selv ikke slik de gjør det, men fant svaret på internet,

Tror du misforstår litt. Den store Windows 10 Updaten som kom nå 2. August, den nullstiller ting, fjerner ting og skrur på Microsoft apps vi ikke vil ha. Vi er da ikke helt noobs :p

Okay, når fikk du 1511 om ikke jeg husker feil, jeg så ikke noe av det dere klager på, så nei jeg er heller ikke noobs :)

Lenke til kommentar

Okay, når fikk du 1511 om ikke jeg husker feil, jeg så ikke noe av det dere klager på, så nei jeg er heller ikke noobs :)

Joda jeg klagde litt da den kom også :)

Ergo er dette ingen Microsoft bug, men de har designet Win10 slik. De vil bestemme mer over hvordan folk bruker Windows. Mer kontroll.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...