Kjetil Lura Skrevet 1. august 2016 Rapporter Del Skrevet 1. august 2016 Har ikke sett det her, ligger på 1961 og 78c. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 3. august 2016 Rapporter Del Skrevet 3. august 2016 Ja så var årets store Win10 update her da. Skulle folde og fikk samme "OpenCL is missing" som ved siste store update! Uhhh hva er det Microsoft driver med! Løser seg ved å installere driver på nytt seff, men irriterende. Så tok jo selvfølgelig Microsoft å avinstallerte Classic Shell som jeg bruker som egen startmeny. Påstod at den skaper problemer bla bla bla. La Classic shell inn igjen og den funker perfekt... ahhh slike småting irriterer! Savner Win7 nå... Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 3. august 2016 Rapporter Del Skrevet 3. august 2016 Testet litt med en gtx 1060 nå. Litt usikker på hvilken klokk den kjører på. Et program sier 582, et annet sier 1800++. 260-270K ppd etter en natt med folding :/ Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. august 2016 Rapporter Del Skrevet 3. august 2016 Hadde forventet iallefall 100K mer på et 1060. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. august 2016 Rapporter Del Skrevet 3. august 2016 Nei, mere. 1060 og 980 er neste likt. Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 3. august 2016 Rapporter Del Skrevet 3. august 2016 Hadde forventet iallefall 100K mer på et 1060.det har gått opp til 350K++ sist jeg sjekket. Er vel avhengig av oppgaven. Hadde trodd 400K+ riktignok da Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 3. august 2016 Rapporter Del Skrevet 3. august 2016 Og den helv... oppdateringen til Windows 10 fjernet OpenCL driverne, så måtte installere skjermkort driverne på nytt. Så WTF Microsoft!! Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 3. august 2016 Rapporter Del Skrevet 3. august 2016 Gikk smertefritt her. 1x GTX980 i systemet. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 4. august 2016 Rapporter Del Skrevet 4. august 2016 Hos meg ble OpenCL fjernet på 3 PC'er, 1 x GTX 780, 2 x GTX 970 og 2 x GTX 980 Ti. Skal sjekket på laptopen au just in case. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 4. august 2016 Rapporter Del Skrevet 4. august 2016 Det viste seg at det ble krøll her også, så det ikke rett før jeg skulle legge meg at F@H var pauset, med opencl som årsak Tok rett nok 2 min å rette opp. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 4. august 2016 Rapporter Del Skrevet 4. august 2016 Dette var en grei PPD å våkne opp til! Spent på hva Titan X klarer. Lenke til kommentar
War Skrevet 4. august 2016 Rapporter Del Skrevet 4. august 2016 Datanerd , = laster ned damer 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 4. august 2016 Rapporter Del Skrevet 4. august 2016 Synes bilde er fint jeg. Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 4. august 2016 Rapporter Del Skrevet 4. august 2016 Det er litt rart... 1060 med 8 pins pcie strømtilførsel. Powerlimit i følge msi afterburner er 108%. Et kort med 120W tdp og 225W tilgjengelig. Klokker til 1934 noen ganger da. Har ikke prøvd å overklokka det kortet ennå, utover å endre på powerlimit. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. august 2016 Rapporter Del Skrevet 5. august 2016 Og den helv... oppdateringen til Windows 10 fjernet OpenCL driverne, så måtte installere skjermkort driverne på nytt. Så WTF Microsoft!! Ikke mikrosoft som er problemet. Du finner svaret på internet, men prøv dette: http://www.tomshardware.co.uk/faq/id-2763685/stop-windows-automatically-updating-device-drivers.html Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 5. august 2016 Rapporter Del Skrevet 5. august 2016 Kjetil, det der er gammelt nytt. Var slik jeg hadde det, men hva hjelper det når siste Windows 10 oppdateringen forandret dette? Og hvis det ikke er et Microsoft eller Windows 10 problem, da vet ikke jeg hvem som dreit på draget. Og jeg hadde Windows Defender deaktivert, men gjett om den var det etter oppdateringen? Nei, plutselig aktivert og det var heller ikke jeg som gjorde. Og samme dritten på 4 PC'er som var helt likt satt opp, altså null oppdatering av drivere via Microsoft. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. august 2016 Rapporter Del Skrevet 5. august 2016 Du driter på draget når det finnes muligheter for å skrue det av. Har selv gjort det siden win 10 kom ut. Ja liker selv ikke slik de gjør det, men fant svaret på internet, Hvorfor deaktivere du defender, funket bra her siden win 10 kom ut Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 5. august 2016 Rapporter Del Skrevet 5. august 2016 Du driter på draget når det finnes muligheter for å skrue det av. Har selv gjort det siden win 10 kom ut. Ja liker selv ikke slik de gjør det, men fant svaret på internet, Hvorfor deaktivere du defender, funket bra her siden win 10 kom ut Tror du misforstår litt. Den store Windows 10 Updaten som kom nå 2. August, den nullstiller ting, fjerner ting og skrur på Microsoft apps vi ikke vil ha. Vi er da ikke helt noobs Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. august 2016 Rapporter Del Skrevet 5. august 2016 Du driter på draget når det finnes muligheter for å skrue det av. Har selv gjort det siden win 10 kom ut. Ja liker selv ikke slik de gjør det, men fant svaret på internet, Hvorfor deaktivere du defender, funket bra her siden win 10 kom ut Tror du misforstår litt. Den store Windows 10 Updaten som kom nå 2. August, den nullstiller ting, fjerner ting og skrur på Microsoft apps vi ikke vil ha. Vi er da ikke helt noobs Okay, når fikk du 1511 om ikke jeg husker feil, jeg så ikke noe av det dere klager på, så nei jeg er heller ikke noobs Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 5. august 2016 Rapporter Del Skrevet 5. august 2016 Du driter på draget når det finnes muligheter for å skrue det av. Har selv gjort det siden win 10 kom ut. Ja liker selv ikke slik de gjør det, men fant svaret på internet, Hvorfor deaktivere du defender, funket bra her siden win 10 kom ut Tror du misforstår litt. Den store Windows 10 Updaten som kom nå 2. August, den nullstiller ting, fjerner ting og skrur på Microsoft apps vi ikke vil ha. Vi er da ikke helt noobs Okay, når fikk du 1511 om ikke jeg husker feil, jeg så ikke noe av det dere klager på, så nei jeg er heller ikke noobs Joda jeg klagde litt da den kom også Ergo er dette ingen Microsoft bug, men de har designet Win10 slik. De vil bestemme mer over hvordan folk bruker Windows. Mer kontroll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå