MrHorgen Skrevet 26. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2016 Wow... Det tilsvarer flere mill i ppd fra et kort jo Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 26. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2016 Nei. PPD er points per day. Oppgaven varer vel 3T og gir kun 160K elns. Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 26. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2016 Aha. Trodde den ga deg 980k poeng jeg. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 26. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2016 Dessverre. :/ Sikkert bare noen år til før det skjer! Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 27. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2016 Tja. Titan X pascal bør jo gi over en mill ppd. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 27. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2016 Ja jøss. Men Titan X Pascal koster en god del laken da. Holder meg til mine GTX 980 Ti jeg. Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 27. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2016 (endret) Sant ok. Nettopp hatt en del andre utgifter til dataen(e) så jeg hopper over den også. Samme GPU som deg. Den får holde til Volta eller hva AMD kommer med som svar på Volta. Edit: Jeg blir ikke klok på PCr noen ganger... PCen som igår ikke ville boote, er nå oppe å går igjen... Vi får se hvor lenge da. Endret 27. juli 2016 av MrHorgen Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 27. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2016 Edit: Jeg blir ikke klok på PCr noen ganger... PCen som igår ikke ville boote, er nå oppe å går igjen... Vi får se hvor lenge da. Hender at Gremlins gjemmer seg i PC'n. De tiltrekkes av varmen og hybelkaniner har jeg hørt Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 27. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2016 Kjører 2100/5106 på mitt 1080 pr nå på stock spenning. Fikk ned tempen enda ytterligere ved å sette en bordvifte som blåser inn på kortet. Holder det ifra å klokke seg ned, akkurat. Trodde du skulle sende tilbake ditt 1080? Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 27. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2016 Edit: Jeg blir ikke klok på PCr noen ganger... PCen som igår ikke ville boote, er nå oppe å går igjen... Vi får se hvor lenge da. Hender at Gremlins gjemmer seg i PC'n. De tiltrekkes av varmen og hybelkaniner har jeg hørt Jeg håper å ha min gamle i5 rig oppe å gå igjen. Med IB på 4,2-4,4 bør den klare to gpuer som folder. For øyeblikket folder den bare på cpu. Folding gpu befinner seg i en tredje rig. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 28. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2016 Edit: Jeg blir ikke klok på PCr noen ganger... PCen som igår ikke ville boote, er nå oppe å går igjen... Vi får se hvor lenge da. Hender at Gremlins gjemmer seg i PC'n. De tiltrekkes av varmen og hybelkaniner har jeg hørt Hehe, Trudde selv jeg hadde hybelkaniner(gremlins), men fant ingen. Men bios resett funket på mine maskiner, har en igjen som ikke vil være grei med meg. Har prøvd i over ett år nå(får kjerne feil) Ja trudde og det var psu som var svak(600w) men når jeg får det også på naci må det være noe annet. Heldigvis er det ca en gang i uken. Vurdert å ta ut hk og inn med msi x99 Raider som jeg har liggende, Derfor jeg ikke her kjøpt dette enda: https://www.komplett.no/wishlists Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 28. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2016 Edit: Jeg blir ikke klok på PCr noen ganger... PCen som igår ikke ville boote, er nå oppe å går igjen... Vi får se hvor lenge da. Hender at Gremlins gjemmer seg i PC'n. De tiltrekkes av varmen og hybelkaniner har jeg hørt Hehe, Trudde selv jeg hadde hybelkaniner(gremlins), men fant ingen. Men bios resett funket på mine maskiner, har en igjen som ikke vil være grei med meg. Har prøvd i over ett år nå(får kjerne feil) Ja trudde og det var psu som var svak(600w) men når jeg får det også på naci må det være noe annet. Heldigvis er det ca en gang i uken. Vurdert å ta ut hk og inn med msi x99 Raider som jeg har liggende, Derfor jeg ikke her kjøpt dette enda: https://www.komplett.no/wishlists Trodde først SSD jeg hadde kjøpt var gåen. Bytta SSD og alt gikk fint... I noen dager. Flytta GPU og SSD (gammel som jeg vet funker) til et annet kabinett og alt har gått knirkefritt siden den gang. Nå har den PCen som ga meg problemer gått i et par dager med folding på CPU... Har jeg ikke fått problemer på mandag så er jeg fornøyd. Det kan ha vært uheldig klem på noen kabler eller et eller annet som ga meg problemer. SATA kabel som ikke sitter så bra kanskje. Ikke vet jeg. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 28. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2016 Ja, men oc er den verste fienden du har på en pc, så det første jeg gjør er å fjerne oc. Men jeg klokker ikke mye, bare 4200 på i 7 3770k. Trykker på en knapp. hehe Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 28. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2016 Ja, men oc er den verste fienden du har på en pc, så det første jeg gjør er å fjerne oc. Men jeg klokker ikke mye, bare 4200 på i 7 3770k. Trykker på en knapp. hehe 3570K har jeg klokket tilbake til 4200... Fra 4500. 6600K har jeg gående på 4600. Forresten denne 980en... Med auto på viftene så er den jo omtrent lydløs. Under 35% hastighet ved 75-80% power draw. Helt utrolig. Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 29. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2016 Noen andre som har problemer med prosjekt 11706 med FahCore 0x21? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2016 Moderatormelding Minner om Retningslinjene: Kjøp og salg på forumet er forbudt Et par innlegg er slettet. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 30. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2016 Har dere problemer med at 1080 ikke klokker seg opp når man folder? Hopper avogtil opp til 2126 men ligger 90% av tiden på 1607 mhz. Reagerte når jeg så at tempen var 36'C under load. Lenke til kommentar
War Skrevet 1. august 2016 Rapporter Del Skrevet 1. august 2016 Flytter, ppd-drop :E Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 1. august 2016 Rapporter Del Skrevet 1. august 2016 Har dere problemer med at 1080 ikke klokker seg opp når man folder? Hopper avogtil opp til 2126 men ligger 90% av tiden på 1607 mhz. Reagerte når jeg så at tempen var 36'C under load. Ro ned på overklokken? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 1. august 2016 Rapporter Del Skrevet 1. august 2016 Nei, samme skjer på stock. :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå