Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sant ok. Nettopp hatt en del andre utgifter til dataen(e) så jeg hopper over den også. Samme GPU som deg. Den får holde til Volta eller hva AMD kommer med som svar på Volta. 

Edit: Jeg blir ikke klok på PCr noen ganger... PCen som igår ikke ville boote, er nå oppe å går igjen... Vi får se hvor lenge da. 

Endret av MrHorgen
Lenke til kommentar

Edit: Jeg blir ikke klok på PCr noen ganger... PCen som igår ikke ville boote, er nå oppe å går igjen... Vi får se hvor lenge da.

Hender at Gremlins gjemmer seg i PC'n. De tiltrekkes av varmen og hybelkaniner har jeg hørt  :wee:

Jeg håper å ha min gamle i5 rig oppe å gå igjen. Med IB på 4,2-4,4 bør den klare to gpuer som folder. For øyeblikket folder den bare på cpu. Folding gpu befinner seg i en tredje rig.
Lenke til kommentar

Hender at Gremlins gjemmer seg i PC'n. De tiltrekkes av varmen og hybelkaniner har jeg hørt  :wee:

Hehe, Trudde selv jeg hadde hybelkaniner(gremlins), men fant ingen. Men bios resett funket på mine maskiner, har en igjen som ikke vil være grei med meg. Har prøvd i over ett år nå(får kjerne feil)

Ja trudde og det var psu som var svak(600w) men når jeg får det også på naci må det være noe annet.

Heldigvis er det ca en gang i uken. Vurdert å ta ut hk og inn med msi x99 Raider som jeg har liggende,

Derfor jeg ikke her kjøpt dette enda: https://www.komplett.no/wishlists

Lenke til kommentar

Hehe, Trudde selv jeg hadde hybelkaniner(gremlins), men fant ingen. Men bios resett funket på mine maskiner, har en igjen som ikke vil være grei med meg. Har prøvd i over ett år nå(får kjerne feil)

Ja trudde og det var psu som var svak(600w) men når jeg får det også på naci må det være noe annet.

Heldigvis er det ca en gang i uken. Vurdert å ta ut hk og inn med msi x99 Raider som jeg har liggende,

Derfor jeg ikke her kjøpt dette enda: https://www.komplett.no/wishlists

Trodde først SSD jeg hadde kjøpt var gåen. Bytta SSD og alt gikk fint... I noen dager. Flytta GPU og SSD (gammel som jeg vet funker) til et annet kabinett og alt har gått knirkefritt siden den gang. 

Nå har den PCen som ga meg problemer gått i et par dager med folding på CPU... Har jeg ikke fått problemer på mandag så er jeg fornøyd. Det kan ha vært uheldig klem på noen kabler eller et eller annet som ga meg problemer. SATA kabel som ikke sitter så bra kanskje. Ikke vet jeg. 

Lenke til kommentar

Ja, men oc er den verste fienden du har på en pc, så det første jeg gjør er å fjerne oc. 

Men jeg klokker ikke mye, bare 4200 på i 7 3770k. Trykker på en knapp. hehe

3570K har jeg klokket tilbake til 4200... Fra 4500. 6600K har jeg gående på 4600. 

Forresten denne 980en... Med auto på viftene så er den jo omtrent lydløs. Under 35% hastighet ved 75-80% power draw. Helt utrolig. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...