Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tips til program som kan sjekke om SSD disk er gåen? 

Et program som heter Windows eller Linux  :wee:

Enkle er ofte det beste ;)

Windows stoppet helt opp plutselig. Vil ikke laste inn. 

Resten av PCen funker, da bytte av SSD var alt som trengtes for å få den i gang igjen. Men litt dritt å fått en SSD som døde en uke etter at jeg fikk den. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den enes død, den andres brød. Kjøper heller flere MSI når jeg hører sånt :p

Det er jo egentlig tullete, som om viftene på Noctua-kjølere skulle dø om de kjørte maks RPM et par års tid. Det skjer jo "aldri" med kabinettvifter av en viss kvalitet, men hvor mange døde GPUvifter du har vært borti via meg og andre tør jeg ikke gjette på, engang. Snart 10 ift meg?

Gjør det min venn. Er lei msi med 2 vifter. Hadde nettopp ett 1080 som døde, men det var ikke vifte problemer.

Første gang var msi 560ti(om jeg husker rett) med 2 vifter de burde klart å fikse det nå. Men nei, samme på 980 og 980Ti.

Så hvorfor skal jeg da kjøpe msi med 2 vifter?

Har noctua vifter som er 5år ++ og funker enda 24/7 :tease:

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Jepp, hehe kan det. Men har du hørt om garanti :)

3år på de kortene jeg kjøper. :)

Noctua har ikke kulelager vett, no magnetjalla som spinner uten kontaktflate. 

Genialt. 

Chris.. 1080 i beta nei, senker ppd og senker WU 

Lenke til kommentar

Hehe, fortell meg noe jeg ikke vet war :hmm:

Beste er garantien de har, derfor koster de mere og jeg har best erfaringer med noctua vifter.

Har 80 mm vifter som jeg kjøpte med prescott cpu. De kjøres enda.

http://ark.intel.com/products/27468/Intel-Pentium-4-Processor-541-supporting-HT-Technology-1M-Cache-3_20-GHz-800-MHz-FSB

http://noctua.at/en/nf-r8/specification

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

nVidia beviste nå at nye Titan X ikke er Big Pascal : QUADRO P6000 SPECS. Mer her også.

Så det stemte det jeg og andre her har spekulert om, Big Pascal har 3840 FP32 cuda cores med 12 TFLOPs ytelse. 

Så hvorfor ikke nye Titan X fikk det samme som dette Quadro P6000 kortet kan man bare lure på...  :hmm:

Eller...vi kan da gjette : Titan XV (Volta) får det neste år... + 16GB HBM2 minne.

Lenke til kommentar

1080 OC leverer godt. Siste oppgave ga 980K.

Hvor lang tid brukte du på den?

Jeg har nylig fjernet GTX 680 fra riggen min. Hadde det under vann i gamingriggen og brukte det til folding. Jeg tror pokker meg det trakk like mye strøm GTX 980Ti ved folding... Det er riktignok bios modded og overklokket. Økte spenningen på kjernen fra 1.175 (tror jeg) til 1.212 som er hardware limit for referanse 680 PCB. Klokkehastighet økt fra 1124 (fabrikk OC, 1058 vanlig boost) til 1306. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...