Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har satt i gang to vanlige F@H klienter på min bærbare nå. Lagde to mapper i programfiler, "Folding@Home #1" og "Folding@Home #2". Kopierte FAH504-Console.exe til begge mappene, kjørte som administrator, valgte instillinger og nå er de i gang! Skal la den stå på til 23-24 i kveld, så restarte og sette opp Fahmon for å se om de har fungert skikkelig. :)

154fs905033.png

PS: Er det noen som vet hva "extra SST boost" er? Noe lesestoff om dette?

Lenke til kommentar

Fillern, der røyk en wu på 1500 og en på 1700 poeng som begge nesten var ferdige, fordi beta SMP klienten gikk ut på dato 1. juli. Reinstallering og start fra 0 prosent. Arghh!

Er også litt frustrert over tilfeldig poengfordeling. En fah-konsoll på en pentium M skifter mellom WUer som gir 20 og 200 ppd. fahinfo.org samler inn data. De som har overskudd til å bidra til litt rettferdighet til folderne, i tillegg til foldinga, kan jo legge inn data for tid pr ramme for sine WUer der (advarsel: du bør vite mer en gjennomsnittet om PCen din)

Lenke til kommentar
Fillern, der røyk en wu på 1500 og en på 1700 poeng som begge nesten var ferdige, fordi beta SMP klienten gikk ut på dato 1. juli. Reinstallering og start fra 0 prosent. Arghh!
Du kunne ha stilt datoen tilbake en dag eller 2 og så oppgradert klienten når WU'en var ferdig.
Lenke til kommentar

Med tanke på at jeg "aldri" spiller så er det litt drøyt å kjøpe en PS3, ja. Og første halve pakka på DUO'en ligger på over 1700 PPD. Og den er faktisk kjøpt inn for et helt annet bruk sånn ca 15% av tiden.

Lenke til kommentar

PS3en er fantastisk for filminteresserte også, rimeligste avspiller for Blu-Ray filmer på markedet, og den gjør en god jobb med å oppskalere vanlige DVDer til full HD også. Dessuten fungerer den som medie-avspiller for musikk, bilder og video som er lagret på PCer i nettverket (selv om det er mange formater som ikke støttes).

Min klarer imidlertid sjelden mer en ca 860 ppd, verdiene på WUene har blitt justert ned siden starten. De fleste ligger på 287 poeng men det slenger innom en og annen med 401 poeng også. Det er jo en stor fordel for FAH-prosjektet av PS3ene leverer så raskt, og at det er så mange av dem.

Så om man ikke har noen gamere i husstanden som alibi, så gir en PS3 utrolig valuta for pengene på mange måter.

Lenke til kommentar

Kommer nok til å kjøpe en hvis prisen synker litt (les en del). Det med billig blueray er et lite poeng, men jeg skal ha meg ny projektor før jeg legger penger i en PS3. Men nå er det vel ikke så lenge før det begynner å dukke opp billegere PC-drev også, så da får vi se.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...