Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor slettet du win, noe du ikke klarte å fikse? Eller gjorde du samme tabben som jeg gjorde på min fars maskin(den måtte jeg installer win 10 på nytt. Bandittene lurte meg, hehe.

Men hos meg har jeg ikke format c: siden mars 09.

Grunnen til var at jeg gikk fra AHCI SATA3 SSD til NVMe SSD fra Intel. Ville være sikker på at det ikke bli noe driver kluss, så tok en clean install - og lenge siden jeg selv har gjort det.

Lenke til kommentar

Ok, far fikk også ahci på da jeg fikset hans maskin, men kunne fikset det ved å følge en oppskrift på internet, men han sa nei. Han sa: funker bra nok for meg. Prøv å overtale en 70åring for å få trim og litt raskere ssd. Hehe :hmm:

Hadde bestemt meg for å ikke svare her lenge, men klarte ikke å la være på din post betroz.

Føler jeg ikke er velkommen etter at jeg byttet lag på grunn av wu maset mitt, som dere enda ikke har slått. hehe.

Så skal ikke mase mere, vil dere meg noe så vet dere hvor jeg er.

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Ok, far fikk også ahci på da jeg fikset hans maskin, men kunne fikset det ved å følge en oppskrift på internet, men han sa nei. Han sa: funker bra nok for meg. Prøv å overtale en 70åring for å få trim og litt raskere ssd. Hehe :hmm:

Hadde bestemt meg for å ikke svare her lenge, men klarte ikke å la være på din post betroz.

Føler jeg ikke er velkommen etter at jeg byttet lag på grunn av wu maset mitt, som dere enda ikke har slått. hehe.

Så skal ikke mase mere, vil dere meg noe så vet dere hvor jeg er.

Mulig det er verre å gå fra IDE til AHCI kontroller driver, enn fra AHCI til NVMe, siden Win10 har innebygde drivere for det meste. Men godt å få rensket opp i blandt :)

Kjetil det er ikke det at du ikke er velkommen her, men ja vi ble lei av det wu maset ditt. Greit å nevne det et par ganger, men ikke femten ganger ellerno sånt. Kanskje ikke argumentet ditt for flere wu istedenfor PPD var noe vi var enige med deg om. Folk får bidra på sin måte. ;)

Lenke til kommentar

http://MSI GeForce GTX 1080 Armor OC

Noen som har prøvd dette kortet?

Nei, men kjøleren på Gaming X er mer effektiv, og stille.

Nope det vet jeg ikke. så tørr ikke kjøpe dem, her har jeg ett til som snart må inn(980) kortene ok viftene noe dritt. Ene viften er sirup. Kjøper heller ett evga. eller flere av disse https://www.komplett.no/product/892369/datautstyr/skjermkort/pci-express/msi-geforce-gtx-1080-aero-oc#

Endret av Kjetil Lura
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe takke, men kommer ikke tilbake til lag 37651. De er bare opptatt med mest ppd.

Men nå det er sakt, skulle overklokke den en maskinen(trykke en knapp og har 4200) for å kjører naci, den ville ikke det.

Brukte en time før jeg fant ut hva som var problemet. Fikk melding om at hadde ikke oppstart enhet. Noen som kan tenke hva som var problemet :hmm:

PS: 9 på nasi 4200. Lite ppd, men mange wu. hehe. Og slipper å krangle med varmen de produserer, og sparer penger på strøm. Som jeg heller kan bruke på 3 1080 kort. Ja fikk penger for mitt døde 1080 kort, så 3 mere.

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Hehe takke, men kommer ikke tilbake til lag 37651. De er bare opptatt med mest ppd.

Men nå det er sakt, skulle overklokke den en maskinen(trykke en knapp og har 4200) for å kjører naci, den ville ikke det.

Brukte en time før jeg fant ut hva som var problemet. Fikk melding om at hadde ikke oppstart enhet. Noen som kan tenke hva som var problemet :hmm:

PS: 9 på nasi 4200. Lite ppd, men mange wu. hehe. Og slipper å krangle med varmen de produserer, og sparer penger på strøm. Som jeg heller kan bruke på 3 1080 kort. Ja fikk penger for mitt døde 1080 kort, så 3 mere.

Du som har sånn Wu fetish burde vel heller selge dine skjermkort og satse på multikjerne Xeon maskiner som kun står å folder nacl. Noe annet blir jo bare PPD jag   :devil:

Lenke til kommentar

Du som har sånn Wu fetish burde vel heller selge dine skjermkort og satse på multikjerne Xeon maskiner som kun står å folder nacl. Noe annet blir jo bare PPD jag   :devil:

Ett 1080 produserer mere wu enn ett 980. :)

Som jeg sa tidligere, lag 24 trenger ppd, ikke wu. Men jeg liker wu så kjører naci i natt.

Lenke til kommentar

Mener vi diskuterte det der på PM en gang. Lag 24 blåser i både WU og PPD, det er INTET som tyder på at de spesifikt satser på WU fremfor noe annet - forskjellen er at vi har bedre hardware, og k-faktoren gjør dermed at vi har større ppd/WU-ratio enn dem. I realiteten. sett fra din synsvinkel, en straff for at vi har det nyeste utstyret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...