Kjetil Lura Skrevet 18. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2016 Hvorfor slettet du win, noe du ikke klarte å fikse? Eller gjorde du samme tabben som jeg gjorde på min fars maskin(den måtte jeg installer win 10 på nytt. Bandittene lurte meg, hehe. Men hos meg har jeg ikke format c: siden mars 09. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 18. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2016 Hvorfor slettet du win, noe du ikke klarte å fikse? Eller gjorde du samme tabben som jeg gjorde på min fars maskin(den måtte jeg installer win 10 på nytt. Bandittene lurte meg, hehe. Men hos meg har jeg ikke format c: siden mars 09. Grunnen til var at jeg gikk fra AHCI SATA3 SSD til NVMe SSD fra Intel. Ville være sikker på at det ikke bli noe driver kluss, så tok en clean install - og lenge siden jeg selv har gjort det. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 18. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2016 (endret) Ok, far fikk også ahci på da jeg fikset hans maskin, men kunne fikset det ved å følge en oppskrift på internet, men han sa nei. Han sa: funker bra nok for meg. Prøv å overtale en 70åring for å få trim og litt raskere ssd. Hehe Hadde bestemt meg for å ikke svare her lenge, men klarte ikke å la være på din post betroz. Føler jeg ikke er velkommen etter at jeg byttet lag på grunn av wu maset mitt, som dere enda ikke har slått. hehe. Så skal ikke mase mere, vil dere meg noe så vet dere hvor jeg er. Endret 18. juli 2016 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 18. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2016 Ok, far fikk også ahci på da jeg fikset hans maskin, men kunne fikset det ved å følge en oppskrift på internet, men han sa nei. Han sa: funker bra nok for meg. Prøv å overtale en 70åring for å få trim og litt raskere ssd. Hehe Hadde bestemt meg for å ikke svare her lenge, men klarte ikke å la være på din post betroz. Føler jeg ikke er velkommen etter at jeg byttet lag på grunn av wu maset mitt, som dere enda ikke har slått. hehe. Så skal ikke mase mere, vil dere meg noe så vet dere hvor jeg er. Mulig det er verre å gå fra IDE til AHCI kontroller driver, enn fra AHCI til NVMe, siden Win10 har innebygde drivere for det meste. Men godt å få rensket opp i blandt Kjetil det er ikke det at du ikke er velkommen her, men ja vi ble lei av det wu maset ditt. Greit å nevne det et par ganger, men ikke femten ganger ellerno sånt. Kanskje ikke argumentet ditt for flere wu istedenfor PPD var noe vi var enige med deg om. Folk får bidra på sin måte. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 18. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2016 Da må jeg arrestere deg litt? Tror dere jeg ikke ble(er) lei PPD maset Det går begge veier, dere lei wu maset mitt, men ikke klager på wu maset mitt, skjønner. Har foldet lenge og ja fikk nokk da PPD betydde mest. Derfor på lag 24 som har mange wu og lite PPD Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 18. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2016 De hadde vel lite av begge deler, om jeg skal få lov til å pirke Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 18. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2016 Hehe, da piker jeg mere. Nei ppd er viktigst(for 37651) og å være på topp betyr mest. Ja er det selv, på topp. Men har foldet i 12 år nå og har ikke planer om å slutte. Bruker ikke ørten tusen om jeg ville sluttet å folde. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 18. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2016 (endret) http://MSI GeForce GTX 1080 Armor OC Noen som har prøvd dette kortet? Endret 18. juli 2016 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 18. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2016 http://MSI GeForce GTX 1080 Armor OC Noen som har prøvd dette kortet? Nei, men kjøleren på Gaming X er mer effektiv, og stille. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 18. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2016 (endret) http://MSI GeForce GTX 1080 Armor OC Noen som har prøvd dette kortet? Nei, men kjøleren på Gaming X er mer effektiv, og stille. Nope det vet jeg ikke. så tørr ikke kjøpe dem, her har jeg ett til som snart må inn(980) kortene ok viftene noe dritt. Ene viften er sirup. Kjøper heller ett evga. eller flere av disse https://www.komplett.no/product/892369/datautstyr/skjermkort/pci-express/msi-geforce-gtx-1080-aero-oc# Endret 18. juli 2016 av Kjetil Lura 1 Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 18. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2016 Jeg er spent på hva gtx 1060 vil gi i ppd. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 19. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2016 Jeg er spent på hva gtx 1060 vil gi i ppd. Som gtx 980 mest sansynlig Lenke til kommentar
Kolvrick Skrevet 19. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2016 Kommer tilbake med mer wu når temp går ned i oktober Kjetil. Blir da stock cpu 2 intel å en amd. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 19. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2016 (endret) Hehe takke, men kommer ikke tilbake til lag 37651. De er bare opptatt med mest ppd. Men nå det er sakt, skulle overklokke den en maskinen(trykke en knapp og har 4200) for å kjører naci, den ville ikke det. Brukte en time før jeg fant ut hva som var problemet. Fikk melding om at hadde ikke oppstart enhet. Noen som kan tenke hva som var problemet PS: 9 på nasi 4200. Lite ppd, men mange wu. hehe. Og slipper å krangle med varmen de produserer, og sparer penger på strøm. Som jeg heller kan bruke på 3 1080 kort. Ja fikk penger for mitt døde 1080 kort, så 3 mere. Endret 19. juli 2016 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 19. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2016 Ja så kan jeg også kjøre win update, sist var 1.6.16 Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 19. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2016 Hehe takke, men kommer ikke tilbake til lag 37651. De er bare opptatt med mest ppd. Men nå det er sakt, skulle overklokke den en maskinen(trykke en knapp og har 4200) for å kjører naci, den ville ikke det. Brukte en time før jeg fant ut hva som var problemet. Fikk melding om at hadde ikke oppstart enhet. Noen som kan tenke hva som var problemet PS: 9 på nasi 4200. Lite ppd, men mange wu. hehe. Og slipper å krangle med varmen de produserer, og sparer penger på strøm. Som jeg heller kan bruke på 3 1080 kort. Ja fikk penger for mitt døde 1080 kort, så 3 mere. Du som har sånn Wu fetish burde vel heller selge dine skjermkort og satse på multikjerne Xeon maskiner som kun står å folder nacl. Noe annet blir jo bare PPD jag Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 19. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2016 Kanskje et dumt spm... Men plassere to ulike kort (typ middels lav og middels høy TDP) for folding i en maskin. Bør den med lav TDP nederst eller øverst? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 19. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2016 Øverst dersom begge har samme kjøler i min mening. Det nederste kortet får mest luft/bedre kjøling enn det øverste. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 19. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2016 Hehe takke, men kommer ikke tilbake til lag 37651. De er bare opptatt med mest ppd. Men nå det er sakt, skulle overklokke den en maskinen(trykke en knapp og har 4200) for å kjører naci, den ville ikke det. Brukte en time før jeg fant ut hva som var problemet. Fikk melding om at hadde ikke oppstart enhet. Noen som kan tenke hva som var problemet PS: 9 på nasi 4200. Lite ppd, men mange wu. hehe. Og slipper å krangle med varmen de produserer, og sparer penger på strøm. Som jeg heller kan bruke på 3 1080 kort. Ja fikk penger for mitt døde 1080 kort, så 3 mere. Du som har sånn Wu fetish burde vel heller selge dine skjermkort og satse på multikjerne Xeon maskiner som kun står å folder nacl. Noe annet blir jo bare PPD jag Ett 1080 produserer mere wu enn ett 980. Som jeg sa tidligere, lag 24 trenger ppd, ikke wu. Men jeg liker wu så kjører naci i natt. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 19. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2016 Mener vi diskuterte det der på PM en gang. Lag 24 blåser i både WU og PPD, det er INTET som tyder på at de spesifikt satser på WU fremfor noe annet - forskjellen er at vi har bedre hardware, og k-faktoren gjør dermed at vi har større ppd/WU-ratio enn dem. I realiteten. sett fra din synsvinkel, en straff for at vi har det nyeste utstyret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå