Knutgrus Skrevet 10. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2016 da var mine 2 980 ti sendt i rmaHva er galt, viftene?Nope , feil med bilde , grønnskjær under spilling Blåst det rent for støv? Lenge siden jeg har hørt om artefakter. Er ikke det noen problemer lenger? (overklokk / for varmt) Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 10. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2016 Hadde problemer med ene eVGA kortet. Grønne streker over skjermen osv. Så er forsatt et "reelt problem". Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 10. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2016 (endret) Jeg skal på hytta imorgen,skal være borte ei uke og om noen battlefield fans vil låne kontoen min slik de kan teste BF1 Alpha så send meg PM. Kommer ann på personen hvorvidt jeg stoler/kjenner de. Endret 10. juli 2016 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 10. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2016 Beklager at jeg er veldig off topic her, men dere har vært borti litt av hvert av hardware og kanskje fikset ting også? Jeg har 3 bøyde pins på mitt Z77 hovedkort. Det virker som de er viktige for minnet siden jeg kan kun boote til bios (har ikke prøvd med HDD/SSD koblet til) hvis jeg bruker de to borteste minnesporene. Pinsene er nederst på høyre "vegg" (hvis pilen i hjørnet sitter på nedre venstre hjørne). Har dere noen ide om hvordan jeg kan fikse dette? En av dem ser ut til å være bøyd nedover, mens de to andre stikker ut mot veggen. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 10. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2016 Beklager at jeg er veldig off topic her, men dere har vært borti litt av hvert av hardware og kanskje fikset ting også? Jeg har 3 bøyde pins på mitt Z77 hovedkort. Det virker som de er viktige for minnet siden jeg kan kun boote til bios (har ikke prøvd med HDD/SSD koblet til) hvis jeg bruker de to borteste minnesporene. Pinsene er nederst på høyre "vegg" (hvis pilen i hjørnet sitter på nedre venstre hjørne). Har dere noen ide om hvordan jeg kan fikse dette? En av dem ser ut til å være bøyd nedover, mens de to andre stikker ut mot veggen. Pinsett og bankkort Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2016 (endret) da var mine 2 980 ti sendt i rmaHva er galt, viftene? Nope , feil med bilde , grønnskjær under spilling Ok takker, har sett det selv på folding, mange fansy farger så restart. Men virket på vanlig 2d, på med folding eller 3d mark så restart. Men sist jeg hadde det var på 280 msi, to ganger, så fikk jeg 285 og ikke sette det. 1080 er død. tror det er kortslutting. Men for svar på tirsdag/onsdag. To st 1080 skal ned og inn med to av disse: https://www.komplett.no/product/893052/datautstyr/skjermkort/pci-express/msi-geforce-gtx-1080-sea-hawk-x# Lyst å prøve veske kjøling på gpu. De jeg har støyer får mye på 1974 boost, i data rommet bryr jeg ikke om de støyer. Endret 10. juli 2016 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2016 Hadde problemer med ene eVGA kortet. Grønne streker over skjermen osv. Så er forsatt et "reelt problem". Kjenner jeg deg rett klokker du som fann, da kan du og får det. Evga sc har bare 2x6pins. FTw har 2x8pins det kan du klokke mere. Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 10. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2016 Beklager at jeg er veldig off topic her, men dere har vært borti litt av hvert av hardware og kanskje fikset ting også? Jeg har 3 bøyde pins på mitt Z77 hovedkort. Det virker som de er viktige for minnet siden jeg kan kun boote til bios (har ikke prøvd med HDD/SSD koblet til) hvis jeg bruker de to borteste minnesporene. Pinsene er nederst på høyre "vegg" (hvis pilen i hjørnet sitter på nedre venstre hjørne). Har dere noen ide om hvordan jeg kan fikse dette? En av dem ser ut til å være bøyd nedover, mens de to andre stikker ut mot veggen. Pinsett og bankkort Det skal jeg prøve. Har til bare pirket med en liten flat skrutrekker. Du har gjort dette før? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 10. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2016 Hadde problemer med ene eVGA kortet. Grønne streker over skjermen osv. Så er forsatt et "reelt problem". Kjenner jeg deg rett klokker du som fann, da kan du og får det. Evga sc har bare 2x6pins. FTw har 2x8pins det kan du klokke mere. Klokket uten spenning, og kom aldri over 1400-ish. Så var ikke noe vilt kort selv om den hadde en høy Asiq (op 79.6% elns). Akkurat nå ligger kortet på 73¤C og ca 1000 omr. på viftene istedenfor 1500 RPM og 80¤C+++. Ny kjølepasta hjalp. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2016 Ligger på 1442 og temp 70c, viftene 2200rpm Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2016 Beklager at jeg er veldig off topic her, men dere har vært borti litt av hvert av hardware og kanskje fikset ting også? Jeg har 3 bøyde pins på mitt Z77 hovedkort. Det virker som de er viktige for minnet siden jeg kan kun boote til bios (har ikke prøvd med HDD/SSD koblet til) hvis jeg bruker de to borteste minnesporene. Pinsene er nederst på høyre "vegg" (hvis pilen i hjørnet sitter på nedre venstre hjørne). Har dere noen ide om hvordan jeg kan fikse dette? En av dem ser ut til å være bøyd nedover, mens de to andre stikker ut mot veggen. Pinsett og bankkort Det skal jeg prøve. Har til bare pirket med en liten flat skrutrekker. Du har gjort dette før? Jeg også. Men på en amd xp 3400 Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 10. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2016 Beklager at jeg er veldig off topic her, men dere har vært borti litt av hvert av hardware og kanskje fikset ting også? Jeg har 3 bøyde pins på mitt Z77 hovedkort. Det virker som de er viktige for minnet siden jeg kan kun boote til bios (har ikke prøvd med HDD/SSD koblet til) hvis jeg bruker de to borteste minnesporene. Pinsene er nederst på høyre "vegg" (hvis pilen i hjørnet sitter på nedre venstre hjørne). Har dere noen ide om hvordan jeg kan fikse dette? En av dem ser ut til å være bøyd nedover, mens de to andre stikker ut mot veggen. Pinsett og bankkort Det skal jeg prøve. Har til bare pirket med en liten flat skrutrekker. Du har gjort dette før? Har gjort det før ja. Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 10. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2016 Jeg også. Men på en amd xp 3400 Da satt vel pinsa på CPU? Har gjort det før ja. Godt å høre at jeg ikke er alene om dette. Håper det går. Har delidded CPU så håper å kunne klokke den lengre nå. Dog kanskje lite trolig siden den må må bli kjølt av corsair H100. Første gen med stive slanger. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 10. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2016 da var mine 2 980 ti sendt i rmaHva er galt, viftene?Nope , feil med bilde , grønnskjær under spillingBlåst det rent for støv? Lenge siden jeg har hørt om artefakter. Er ikke det noen problemer lenger? (overklokk / for varmt) Jepp blåste reint på fredag , sitter å tester litt mer for synes det er merkelig selv , men får teste mer nå , er rare skygger og flimmer/grønn skjær på plakater i spill , sorry off topic , 'en også klokker det seg mere ned nå enn før , men testa på jobb også og da var det fortsatt nedklokking deluxe , 'en kan mulig være skjermen også som trenger bytte av g-sync modul/mb eller lcd panel Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2016 Ja, men det kan være ett kort er defekt, har selv aldri opplevd at 2 kort dør samtidig i samme maskin, Men skal bli artig å høre hvordan det går. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 10. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2016 Jepp blir å skru ut ene kortet og kjøre en spill test nå ikveld/natt og se hvordan det går Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2016 Mrhorgen: jepp, men noe forskjell på cpu eller hk pins PS; jeg vet ikke, jeg tenker skeve pins er (bøyde) pins om det er på cpu eller hk sokkel Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 10. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2016 Hadde selv 3 bøyde pins på min Asus 2011-3 rigg. Ustabil som fy, men DuraN hos DI fikset biffen. Stabil som fjell den dag i dag. Takk igjen til Digitalimpuls og deres kompetanse. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2016 (endret) Veldig som du reklamerer for Digitalimpuls Er de så mye bedre enn komplett Endret 10. juli 2016 av Kjetil Lura 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 11. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2016 Veldig som du reklamerer for Digitalimpuls Er de så mye bedre enn komplett Ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå