War Skrevet 21. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2016 (endret) Hater å kjøpe ting, så var det konas konto som er logget inn, så krever postnord id. Sabla texas å smugle hjem ting da. Fant ut hvorfor ppd varierer så mye.... Begge jobbene jobber, så står det en 100% send som linje 3... Restarte klienten så uploader den. Når dette var på 11 klienter, så er det ikke ppd er en berg og dalbane.. De andre jobbene var på sånn 90%ish % , så ikke levert selv på mange timer. På 2 av de kom det "server har allerede fått, likte ikke dette, sletter. Men på resten fikk jeg bare superlav credit. Endret 21. juni 2016 av War Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 21. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2016 Hater å kjøpe ting, så var det konas konto som er logget inn, så krever postnord id. Sabla texas å smugle hjem ting da. Fant ut hvorfor ppd varierer så mye.... Begge jobbene jobber, så står det en 100% send som linje 3... Restarte klienten så uploader den. Når dette var på 11 klienter, så er det ikke ppd er en berg og dalbane.. De andre jobbene var på sånn 90%ish % , så ikke levert selv på mange timer. På 2 av de kom det "server har allerede fått, likte ikke dette, sletter. Men på resten fikk jeg bare superlav credit. Ta med konas legg... Eller bare si du henter for kona. Har dere samme etternavn er det ikke noe problem som regel. Postnord utleveringen her spørr ikke om id. Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 21. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2016 Her er noen resultater fra FahBench for 1070 og 1080. 980 ti som er klokket til 1500Mhz ligger på 97 til sammenlikning. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 21. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2016 Må begynne å folde GPU igjen, og ENDELIG sommerferie, fikk vitnemålet idag og er klar for en sommer med sol og båt. Stakkars CPU som har foldet Nacl, litt lettere å få ut 150 watt med varme enn 250-300 watt. ^^ 3 Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 21. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2016 Gratulerer med vitnemål, CT! Da var man passert 2mill for Team Hardware! Foldet i hele dag på både gpu og cpu, så ser ut til at cpu på 5ghz er stabilt ^^ Lenke til kommentar
War Skrevet 22. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2016 Core-21 lager krøll, masse røde bar. Men nå kjører jeg beta på de, så er vel en del av gamet. 1080SC har en "vifta piler og hyler"-ulyd på 36% fan, det er visse rpm den ikke liker. Mandag i kina-kort 1 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2016 Kort på vei. 892369 MSI GeForce GTX 1080 Aero OC Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 22. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2016 Slutt med BETA da, hva faen... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2016 Slutt med BETA da, hva faen... Hæ? Hva er problemet. Kjører selv beta, kommer også til å gjøre det videre på 1080? Slik er det med ørten tusen kort, hehe. Nei ikke du jeg tenker på, hehe. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 22. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2016 Hmm, trodde ikke du kjørte BETA, Kjetil. Jaja, så lenge det funker. Jeg kjører uten for tida, og det funker 101%. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2016 Joda, ikke forskjell mellom beta og normal, kanskje mere ppd på ikke beta Det er ikke poengett, mine maskiner funker, på beta og ikke beta. Men jeg kjører høy vifte løsning, gidder ikke rma jeg, så mere støy. Blir nok ikke bedre med disse: 892369 MSI GeForce GTX 1080 Aero OC Lenke til kommentar
War Skrevet 22. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2016 (endret) Får noen rare prosjekter som gir 0 ppd. De pleier å krasje etter 10% (rød fail-bar) til wattnisser. KUN gpu Endret 23. juni 2016 av War 1 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2016 (endret) Jepp, ser lovede ut. 1080 kommet men ikke igang enda. Men i morgen har jeg kjørt naci i 14dager uten problemer, andre med samme erfaring. Linux: Okay, hadde tenkt å begynne i morgen, men ut med 2x 980 for å se om strøm går ned. Ppd går opp det vet jeg. Ett msi/evga. Endret 23. juni 2016 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 23. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2016 EVGA GTX 1080 FTW - Review + Benchmarks Skuffende egentlig synes jeg. Hadde trodd den kjøleren var bedre. Så ser fortsatt ut som Asus Strix og MSI Gaming X er de beste da. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 23. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2016 EVGA GTX 1080 FTW - Review + Benchmarks Skuffende egentlig synes jeg. Hadde trodd den kjøleren var bedre. Så ser fortsatt ut som Asus Strix og MSI Gaming X er de beste da. Kun kjøleren du har noe i mot? Hvordan vil du si kortet er med vannkjøling? Hipp som Happ.... Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 23. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2016 EVGA GTX 1080 FTW - Review + Benchmarks Skuffende egentlig synes jeg. Hadde trodd den kjøleren var bedre. Så ser fortsatt ut som Asus Strix og MSI Gaming X er de beste da. Kun kjøleren du har noe i mot? Hvordan vil du si kortet er med vannkjøling? Hipp som Happ.... Jeg tenkte bare på luftkjøling her. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 23. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2016 (endret) EVGA GTX 1080 FTW - Review + Benchmarks Skuffende egentlig synes jeg. Hadde trodd den kjøleren var bedre. Så ser fortsatt ut som Asus Strix og MSI Gaming X er de beste da. Kun kjøleren du har noe i mot? Hvordan vil du si kortet er med vannkjøling? Hipp som Happ.... Jeg tenkte bare på luftkjøling her. Ok. Hybrid er samme kort som FTW, så regner med det burde yte like godt, men kjøle bedre. Det var dog ikke så mye overklokket som jeg hadde trodd det ville være. Endret 23. juni 2016 av DJViking Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 23. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2016 (endret) Ok. Hybrid er samme kort som FTW, så regner med det burde yte like godt, men kjøle bedre. Det var dog ikke så mye overklokket som jeg hadde trodd det ville være. Det vil ikke være noen begrensninger med tanke på kjøling for 1080 dersom du har Hybrid kort, eller vannkjøling av annet slag. Det vil helt sikkert være Chipen som begrenser hvor høyt du får stabil klokk. Edit: Men jeg kan ikke forstå hva folk skal med Custom luftkjøler hvis de skal ha mer enn ett kort i maskinen. Med mer enn 1 kort, så vil FE kortene flytte mer luft ut av kabinettet og holde lavere temp for begge kort sammenliknet med Custom. Kjører du vannkjøling, så er Chip begrensningen, og vannblokker får en kjøpt til FE kort også Endret 23. juni 2016 av Sn1ken Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2016 Problemer her, mine 4 gamle skjermer passer ikke overgangen fra vga til dvi. Jaja, morro så lenge det varte. Lenke til kommentar
War Skrevet 23. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2016 Samme her, vga-dvi passer ikke i 1080, så m,å ha noe kulere. HDMI-dvi-kabel passa, men da må man ha nyere skjermer. Ikke ha 4 skjermer, kjøp en skjermswitch. Helt genialt, en skjerm, en mus ett tast og 4 knapper. sjerkker 9 pcer på 5 sek. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå