War Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 (endret) Prøver 100% fan og +150 Det her er de billigste kortene som er ute nå, 63c på øverste kortet Burde bli bra i serverrom, skal se hva jeg får tunet de som til holdbar lyd og temp hjemme. Får mange rare prosjekter 13xxx og 11xxx 1,3mill ppd. Det ene kortet alene har 930k med en 9xxx Endret 8. juni 2016 av War Lenke til kommentar
War Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 (endret) 2x P11xxx 1,7 mill ppd nå. Temp 71c på kortene klokka +50 Fan 75% Har børstet støvet av 2-3 pcer, satt inn 980ti x 2, klienten viser 130k ppd osv. Det skjer på flere pcer, finner ikke ut av det. Endret 9. juni 2016 av War Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Har et spørsmål, som sikkert er besvart tidligere men fant ikke noe på det. Vil folding degradere hardware? Har nettopp bestilt et EVGA GTX 1080 FTW, og ønsker jo ikke at det skal degraderes. Hvor stort problem er dette med stock clocks? Lenke til kommentar
War Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Degradere blir relativt, ja kjølepasta vil tørke ut og kortet bli varmere over noen år, men det er en fordel når ting går i stykker, da får du nytt kort med nye 5år garanti og etter 2 år får du et bedre kort. Kjølepastaen vil bli like tør av å ikke folde. Klokker man kortet litt og kjører 100% last i 1 år så kan det hende kort med 2-3 vifter takker for seg, men man får jo nytt gratis. Kort med 1 vifte har vi aldri hatt rma på fra nvidia. Hatt en gang på et amd-kort. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 (endret) Må arrestere deg litt nå, hehe. Er kjøle pasta bedre på gpu med en vifte. Den pastan du kjøper på tuber kan tørke ut, men kjøle pads holder lenger men litt dårligere kjøling. Ga vekk 3x280 og de kjøler ikke verre nå enn da jeg foldet med dem Og war: nytt kort er ikke gratis, vi betaler for det. Endret 9. juni 2016 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Snakk om lav ppd. På Core21, P13132 får jeg bare 417K ppd med ett 980Ti @ 1414 Mhz her. Skal sies at jeg kjører nacl på min 5960X samtidig, men lav ppd fordet. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Kjører beta ja, da må du rekne med lav ppd eller ingenting. Jeg kjører ikke beta nå, kjører normal. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Kjører beta ja, da må du rekne med lav ppd eller ingenting. Jeg kjører ikke beta nå, kjører normal. Nei ikke beta under Windows. På Linux maskina har jeg beta, og ppd er normal der. Lenke til kommentar
War Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Må arrestere deg litt nå, hehe. Er kjøle pasta bedre på gpu med en vifte. Den pastan du kjøper på tuber kan tørke ut, men kjøle pads holder lenger men litt dårligere kjøling. Ga vekk 3x280 og de kjøler ikke verre nå enn da jeg foldet med dem Og war: nytt kort er ikke gratis, vi betaler for det. Nei, men vifta på kort med en "dør ikke" like fort, dvs nesten aldri. Vi betaler for det, men det er ingen måte å ikke betale for det, så kjør på . Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 (endret) ok, men samme som 13133 beta. Endret 9. juni 2016 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Jeg har et tonn RMA på 79x0/280(x) pga vifter. Spør War selv De tåler ikke all verden om de kjører 100%, da kan de fort ryke i løpet av et års tid. Spent på om det også gjelder 900/1000-seriene. De er vel litt seigere, siden kortene er kaldere. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Degradere blir relativt, ja kjølepasta vil tørke ut og kortet bli varmere over noen år, men det er en fordel når ting går i stykker, da får du nytt kort med nye 5år garanti og etter 2 år får du et bedre kort. Greit da å kjøpe skjermkort(ene) fra en nettbutikk som behandler en RMA uten krangel og med fortgang. Lenke til kommentar
War Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 (endret) Ja komplett har alltid vært greie. Utlandet utgår. Butikker som har kranglet og brukt halvt år er for eks dustin, cdon,proshop,netshop, og netonnet Endret 9. juni 2016 av War Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 (endret) Ja komplett har alltid vært greie. Utlandet utgår. Butikker som har kranglet og brukt halvt år er for eks dustin, cdon,proshop,netshop, og netonnet Skal ta det i betraktning når jeg skal handle mine 2 EVGA GeForce GTX 1080 Hybrid. Trodde dog Proshop var bra. De har i alle fall fått veldig gode karakterer: https://www.prisguide.no/butikker/proshopno Endret 9. juni 2016 av DJViking Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Komplett har alltid vært greie for min del. Derfor handler jeg alltid der selv om det noen ganger blir litt dyrere. Hva er noen 100 lapper for god service? Kanskje dumt å kjøre vannkjøling da? Får vel ikke slitt ut kortet like fort som luftkjøleren? Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Komplett har alltid vært greie for min del. Derfor handler jeg alltid der selv om det noen ganger blir litt dyrere. Hva er noen 100 lapper for god service? Kanskje dumt å kjøre vannkjøling da? Får vel ikke slitt ut kortet like fort som luftkjøleren? Noen 100 lapper blir greit. Er noe annet når det er noen 1000 lapper... Lenke til kommentar
War Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 (endret) Sikkert gode karakterer for billig på mye og man får jo varen. Men i en 90% sjanse for rma-opplegg som jeg kjører så må jeg regne inn verdien av rma og da kommer komplett ut best. Senest i dag sender de meg ny psu gratis, behøvde ikke sende den inn engang. Kortene er ikke laget for å holde 24/7 i 5 år, de skal holde normal kveldkos i 5 år. Eller mer nøyaktig i 2 år som er reglene i det største markedet. Billigere å erstatte noen enn å forbedre alle Endret 9. juni 2016 av War Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Komplett har alltid vært greie for min del. Derfor handler jeg alltid der selv om det noen ganger blir litt dyrere. Hva er noen 100 lapper for god service? Kanskje dumt å kjøre vannkjøling da? Får vel ikke slitt ut kortet like fort som luftkjøleren? Noen 100 lapper blir greit. Er noe annet når det er noen 1000 lapper... Det er jeg helt enig i. Nå har det aldri blitt noe særlig mer enn et par hundre mer de gangene jeg har handlet. Veldig ofte har det vært samme pris eller billigere hos komplett på det tidspunktet jeg har handlet. Hadde det vært 1000+ dyrere hadde jeg vurdert en annen butikk. Lenke til kommentar
War Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 https://www.komplett.no/product/852476/datautstyr/kabinetterbarebone/big-tower/in-win-h-tower-titaniumblack# Betalte 28k, koster 18 nå Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 https://www.komplett.no/product/852476/datautstyr/kabinetterbarebone/big-tower/in-win-h-tower-titaniumblack# Betalte 28k, koster 18 nå En sånn hadde vært noe^^ Kan jo drømme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå