Christian Thork Skrevet 1. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2016 -snip- -snip- Hvilket HK har han der? Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 1. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2016 Jeg forsøkte å sette opp folding. GPU startet å folde med en gang, og funker fint, men CPU vil ikke starte. I loggen står det at den får feil ved nedlasting av arbeid. Er det feil på min ende, eller har CPU folding blitt deaktivert grunnet ueffektivt i forhold til GPU? 14:56:10:WARNING:WU02:FS00:Failed to get assignment from '171.67.108.45:8080': Empty work server assignment Lenke til kommentar
srbz Skrevet 1. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2016 (endret) Høres ut som et problem med WS, altså ikke noe du får gjort noe med, uten at jeg skal si det sikkert. edit: Og i den grad jeg har rett er nok det noe PG ordner opp i snøggast råd. Endret 1. juni 2016 av srbz Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 1. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2016 -snip--snip-Hvilket HK har han der? Er et hk som følger med kabinettet, selges samlet. Har ikke kikket på om det er mulig å kjøpe noe slikt separat. http://www.supermicro.com/products/system/4U/4028/SYS-4028GR-TRT.cfm Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 2. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2016 I denne varmen er jeg nødt til å roe ned foldingen på dagtid. Skrur av 980Ti før jeg drar på jobb om morgenen. Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 2. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2016 I denne varmen er jeg nødt til å roe ned foldingen på dagtid. Skrur av 980Ti før jeg drar på jobb om morgenen. Du er ikke alene om det. Takk så mye for all din innsats MrHorgen (og til alle dere andre som folder for Team Hardware.no) Nå er det kun folding på lokasjonen (ManCave sammen med Stian) for min del også (varmen stopper meg på hjemmefronten) , så vurderer faktisk å sette min vannkjølte X99 der i noen mnd. Mister 2 millioner PPD hver dag den står uten å folde Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 2. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2016 Ja, det blir vel litt poengmangel på endel. Merker problemet selv, rundet 25 grader her inne - selv med åpent vindu. Enn så lenge står de på, men et 980 kan bli tatt ned om "hetebølgen" vedvarer. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 2. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2016 I går trakk jeg flere nettverkskabler opp til "kald"loftet, og i dag flyttet jeg opp filserveren (med 980), en liten UPS og routeren. Det blir spennende å se om dagtemperaturen der oppe holder seg lav nok til at alt overlever. Mindre støy og varme her nede blir det i alle fall. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 2. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2016 Ingen folding på meg heller disse varme dagene. 28 grader i stua med vinduer oppe.... Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2016 Må stoppe folding, selv når det kun er Nacl. Sliter med soving pga temp, får komme sterkere tilbake når det blir kaldt ute. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2016 (endret) Jepp alle gpu off siden 12:00, men sta som jeg er kjører alle på nacI og bruker ca 1100w. Liker wu jeg, hehe. Temp stue, 30,4c. Temp data rom 30,8c, temp ute ca 25c. Skulle gjerne byttet til 12 1080, men har ikke 100000 som jeg vil bruke på det. 7500ca x12=90k Edit: Glemte måleren som står i vinduet mitt: Viser nå 47,8c Endret 3. juni 2016 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 3. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2016 Jada, du kan male en vegg svart, teipe en tempsensor på den og sikkert få et tresifret tall. Ta ut batteriene fra termometeret, så har du (nesten) løst problemet. Her på loftet var det ingen alarmer eller advarsler på RAID-kontrolleren i løpet av dagen. Muligens hjulpet av at den (tilfeldigvis) kjører auto-verify på natten og formiddagen, og ikke midt i den verste solsteika. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2016 Okay Hehe, har 4 vindu som er B140H160 + døra B83H150. Har solen der fra 12 til den går ned. Skrudde på ac(1040w bruk kjøler 2200.) det hjelper. Nå temp stue 30c, vindu måler 46c. De to første linjene, skjeller du meg(nesten ) ut på mitt problem. Så snakker du om raid, skal jeg svare deg likt på hva jeg mener om raid Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 3. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2016 På ingen måte. Den eneste måten å bli kvitt varmeproblemet på en effektiv måte, er jo å montere utvendig screen eller persienner, men det koster MYE. Alternativt er en varmepumpe som kan kjøle, men det blir 1:1 på effekten, og dyrt i lengden. Og ja, jeg kjører RAID6. Lenke til kommentar
War Skrevet 4. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2016 Jeg har lagt unn strøm i vegg ved alle 25 vinduene i huset for å kunne kjøpe screen, kommer til å koste millioner. Hvor kaldt vil man kunne få det med en "varmepumpe" på lavest temp? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 4. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2016 War: Tror det laveste er 18c. Ar`Kritz: Jeg vet det, du har hatt problemer med raid som jeg leste her inne om jeg husker riktig. Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 4. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2016 (endret) Noen som har en liste over hva ulike kort gir i ca PPD? Eller hvor jeg kan finne en slik liste... Edit: Fant en slik liste Endret 4. juni 2016 av MrHorgen Lenke til kommentar
Crawler123 Skrevet 4. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2016 Noen som har kastet seg på smarthus løsninger her inne da? Sikler på mye forskjellig om dagen. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 4. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2016 Noen som har kastet seg på smarthus løsninger her inne da? Sikler på mye forskjellig om dagen. Nei og ikke skal jeg heller. Duppeditter man ikke trenger og risikoen at Big Brother kan overvåke bare mer. Dessuten lever vi i en stor nok elektromagnetisk suppe allerede. Lenke til kommentar
Crawler123 Skrevet 4. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2016 Det kommer om du vil det eller ikke. Det er greit at de evt. 25 screena til war går ned automatisk når sola står på. Men han ansetter sikkert bare en vaktmester til å sveive galskapen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå