Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

War : Hva med Windforce 3X kjøleren til Gigabyte da?

 

Enda mere vifter som kan streike :nei:

De beste kortene er vanlig kjøling, Har aldri rma ett slik kort på grunn av viften.

 

Jepp, sitter med en død pc nå, åpnet den og tok ut gigabyte windforce, da bootet den. 

Enda en rma 

post-64596-0-55533600-1464612668_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ett lite bilde fra før 1080 kortet ble pakket ut. Det virker svært lovende med FE kort (selv om jeg er helt sikker på at i5 på 3,4Ghz er en flaskehals enn så lenge, men den skal klokkes etterhvert).

 

Takk til Digitalimpuls i Trondheim for god service  :love:

 

post-326544-0-22650600-1464628734_thumb.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Flinke gutt som kan hjelpe wattnissen, hehe.

Det gjør ikke noe, jeg har tid til å vente. Ingen 1080 på lager og jeg bestiller ikke før jeg ser at de er på lager.

 

War: Husket å oppgradere PrecisionX 16 til v6.0?

Dro til bula for å måle watt..

Får det ikke til, den vises 438w med ett kort i folding, men den viser 101w med pcen i idle.

Med 75w fra sporet og 1 stk 150w-8pin får jeg det ikke til å stemme.

Prøver med en måler til

Lenke til kommentar

Ett lite bilde fra før 1080 kortet ble pakket ut. Det virker svært lovende med FE kort (selv om jeg er helt sikker på at i5 på 3,4Ghz er en flaskehals enn så lenge, men den skal klokkes etterhvert).

 

Takk til Digitalimpuls i Trondheim for god service  :love:

 

attachicon.gifIMAG0190.jpg

Betaler de dere for å kjøpe hw hos dem?

Ikke negativt ment, men har sett at du takker dem ofte :)

Lenke til kommentar

 

Ett lite bilde fra før 1080 kortet ble pakket ut. Det virker svært lovende med FE kort (selv om jeg er helt sikker på at i5 på 3,4Ghz er en flaskehals enn så lenge, men den skal klokkes etterhvert).

 

Takk til Digitalimpuls i Trondheim for god service  :love:

 

attachicon.gifIMAG0190.jpg

Betaler de dere for å kjøpe hw hos dem?

Ikke negativt ment, men har sett at du takker dem ofte :)

 

 

Jeg kjøpte kortet for 7495,-, og jeg var 1 av 3 som fikk hente de første kortene som kom til Trondheim (var en av de første som reserverte kort). Det er flinke folk som yter meget god service (og de har meget god kompetanse). Det fortjener en takk eller to. Min erfaring med referanse kort er utelukkende positiv, så har liten betydning hvor disse anskaffes (alle mine har holdt til evig tid så RMA har aldri vært et tema for slike kort, og DI yter den service en kan forvente, så det er heller intet problem om det skulle oppstå noe).

Lenke til kommentar

Ok takker, men jeg er fornøyd med komplett så der kjøper jeg alt :tease:

 

Det skjønner jeg veldig godt. 90% av all hardware handler jeg hos Komplett og det er utelukkende positive erfaringer med Komplett for min del. Aldri noe spørsmål ved RMA osv (men så har jeg aldri sendt inn noe som ikke er defekt som følge av normal bruk enn så lenge), samt det er rask respons og oppfølging fra kundeservice.

Men DI finner jeg når jeg går ut døra, og den biten har jeg faktisk undervurdert i litt for stor grad (det er absolutt en fordel å betale for god kompetanse og god service når du finner den i butikken).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...