Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neeei, men ser jo ut til å være kjekk for de som har endel stående. Siterer harlam357:

"The biggest win, personally for me, is the ability to right-click a slot and give it Fold, Pause, and Finish commands.  If you've had to manage these actions using FAHControl or possibly the web interface, you no longer have to do so, HFM has you covered.  The second is the ability to export data from the Work Unit History viewer to a .csv file.  This file is then easily imported into spreadsheet applications, data analysis tools, etc.  If there is a demand for xml or json or something else, adding those formats can be explored."

Må være genialt om du har endel maskiner oppe, og bare kan pause remote-maskiner via HFM.

Lenke til kommentar

Min 600 kr 4770 funker perfekt! Men bruker den med en i3 kjøler, og litt OCed (3700) så går tempen opp mot 100¤C. 

 

Har noen en grei kjøler å selge? Evt et greit Z97/87 HK der jeg kan ha 2x skjermkort? Fars Z97 ann. fra ASRock funker. Men kun plass til 1 kort. :)

 

Send PM. :)

 

EDIT: Kommer til å folde nacl på den 24/7 da den ikke produserer særlig med varme, ei bruker mye støm. . Bruker ca 8 min pr WU. 

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

https://www.komplett.no/product/890663/datautstyr/skjermkort/pci-express/msi-geforce-gtx-1080-gaming-x

Overpriset deluxe..

 

https://www.komplett.no/product/890647/datautstyr/skjermkort/pci-express/evga-geforce-gtx-1080

 

Ganske greit prisen synes jeg. Ikke så ille pris. Ca 1000 kr mer enn 980. :)

 

Har faktisk råd til et også, men vurderer å vente på Pascal, iallefall vente til jeg ser hvordan de klokker. 

Lenke til kommentar

Hehe, du vet like bra som meg at DE ER BRA. Men alle burde ventet på grunn av prisen.

Blir amd mindre strøm krevende kjøper jeg dem i protest mot nvidia. Så ja jeg venter, men blir nok skuffet :w00t:

Mente mer teste hvordan de folder ^^ (9xx-serien foldet ikke på flere mnd etter de kom pga drivere) 

Og teste hva mindre watt gjør med 2 kort sammen VS 980ti 

I serverbula må jeg ha referansekjøler, men hater konseptet FE 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...