Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Anbefalte innlegg

ALDRI oppgrader driver med Girlfriend Experience, oops, Geforce Experience! Last ned selv. og kjør en DDU før du legger inn ny er mitt råd.

Hvorfor?

Erfaringer fra mange på nettet tilsier at man har større sjangse for å oppleve driverkluss på den måten, men det betyr ikke at man garantert får problemer. Funker jo for mange også. Folk får gjøre som de vil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var ikke lett å finne Hardware.no sitt team number. Nedlastet en fil som heter daily_team_summary.txt.bz2 hvor jeg fant 37651. Stemmer dette nummeret? Jeg har akkurat installert FAHClient, FAHControl og FAHViewer.

Nummeret står jo i topic i denne tråden!

F@H Team "hardware.no" (lagnr: 37651) Endret av Nizzen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det var ikke lett å finne Hardware.no sitt team number. Nedlastet en fil som heter daily_team_summary.txt.bz2 hvor jeg fant 37651. Stemmer dette nummeret? Jeg har akkurat installert FAHClient, FAHControl og FAHViewer.

Nummeret står jo i topic i denne tråden!

F@H Team "hardware.no" (lagnr: 37651)

Ja har du sett. Den gikk meg forbi.  :nei:

Jeg åpnet opp FAHControl, gikk over på Configure->Expert og satt gpu=true. Regner med da den vil bruke GPU til folding?

Ser jeg har en folding slot type cpu. Må jeg kanskje gjøre noe her? Endret denne over på gpu.

Leste noe at det skulle være mulig å bruke både CPU og GPU. Er det fordelaktig. Kan sikkert legge til flere slots, en med gpu og en annen med cpu. Den bruker likevel ganske mye CPU selv om jeg nå har lagt det over på GPU.

post-9575-0-72873700-1461010323_thumb.png

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...