Sn1ken Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Er det ingen som vurderer å faktisk bruke Win10 på foldereigger? Jeg har bare en, og den er på gratis-oppdateres-av-MS-versjon, kan ikke huske noen stopp som i tidligere win-versjoner. Har flere rigger med Windows 10, og det fungerer helt fint til F@H. For vår del er automatisk oppdatering tap av tid og stabilitet når det skjer kontrollert eller ukontrollert. Hvorfor endre noe som virker? Win7 funker fint for oss. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Merket når jeg folder og f.eks går inn på et spill så krasjer skjermdriveren. Har en eldre driver, så kan jo være en ide å oppdatere. Lenke til kommentar
mna Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Kjørte siste driver på win7 opplevde ingen feil. La inn win 10 krasj på driver hele tiden. Regedit ser ut som alt er bra. Samme på ene berbarn. Får opp "maskinvareinstilniger er endret" ellerno hver gang den starter etter win 10 innstall men alt funker så har ikke giddet å forske mer på det :-/ Begge har fresh innstall ikke oppgradert. Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Jeg har aldri opplevd på min win10 maskin. Utover en forced restart i ny og ne, men dem er sjeldne. Har ikke hatt en på et par mnd minst. Lenke til kommentar
mna Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Å sånn er det. På ene berbare opplevde jeg blåskjerm under oppdatering etter innstall. Men har ikke vert noe på 3-4 månder. Så her i huset hadde jeg problemer med 3 av 3 win 10 maskiner. Har enda 2 win 7 å en win 8.1 som ikke er oppgradert. Å er usikker på om jeg orker siden win 7 maskinene primert er foldemaskiner Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Selv uten OC på kortet så får jeg at driveren har hengt seg og restarta når jeg folder her. Kan det være nye 364 driveren? Noen flere som har merket dette med denne versonen? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Kan få installert den og holde et øye selv om det er intr. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Google det nå og mange anbefaler 362.00 eller eldre drivere for nå. Lenke til kommentar
War Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Storjobb i man cave nå, ventilasjon og styr. Flytte strøm ol. 1,5 døgn pause på alt, for å kunne komme tilbake enda bedre. 2 Lenke til kommentar
mna Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Krysser fingre for at alt går smertefritt :-) Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Samme her, lykke til! Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Hvis det er en av oss som faktisk kunne ha trengt en fjellhall, så... Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Jeg håper det går smertefritt War. Lenke til kommentar
War Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Først hadde vi 1000m2 , så 400m2, så 160 m2 og nå skal vi inn på 16m2. Ny teknologi og ut med 780ti og utbytting ac 2x 970 til 1 980-trend hjelper på. 9 stk u4 er satt i et rack, så nå bruker maskinene bare 3-4 m2 og 2-3 m opp. Når neste gpu-serie kommer, så kommer vi ned i 1m² snart Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Er det mulig å skru på PCen via telefonen? Tenker da om det f.eks. er strømbrudd og alt går ned, og man ikke er hjemme på noen dager.... Lenke til kommentar
War Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 KVM over IP er steindyrt, det finnes PDUer som gjør det, men det letteste er power on når strømmen kommer tilbake i bios. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Du har jo en ting i bios mener jeg (som War nevner) at de slår seg på etter strømtap. Du kan jo få de til å folde når de slår seg på automatisk (Er jo standard innstilling mener jeg). Worth a shot? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Bare forklar meg hvor skiten står, og hvilke hovedkort som eventuelt støtter det har ikke noen steingamle hovedkort som kjører folding duty her nå, to X99 og ett X79. (OK, sistnevnte er jo et par år) Lenke til kommentar
War Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 (endret) Restore from AC power loss [always off | always on | last state] Unødvendig, men om man ikke vil ha power-loss-feilmeldinger i startup , run admin bcdedit /set {default} bootstatuspolicy ignoreshutdownfailures Endret 5. april 2016 av War Lenke til kommentar
War Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Alle maskiner oppe, fant 1 rma 980ti , sendes inn 7 pcer må bygges for nye gpuer, delene er på plass, manger bare tid på timeplanen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå