Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Anbefalte innlegg

Er det ingen som vurderer å faktisk bruke Win10 på foldereigger? Jeg har bare en, og den er på gratis-oppdateres-av-MS-versjon, kan ikke huske noen stopp som i tidligere win-versjoner.

Har flere rigger med Windows 10, og det fungerer helt fint til F@H.

For vår del er automatisk oppdatering tap av tid og stabilitet når det skjer kontrollert eller ukontrollert. Hvorfor endre noe som virker? Win7 funker fint for oss.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjørte siste driver på win7 opplevde ingen feil. La inn win 10 krasj på driver hele tiden. Regedit ser ut som alt er bra.

Samme på ene berbarn. Får opp "maskinvareinstilniger er endret" ellerno hver gang den starter etter win 10 innstall men alt funker så har ikke giddet å forske mer på det :-/

Begge har fresh innstall ikke oppgradert.

Lenke til kommentar

Å sånn er det. På ene berbare opplevde jeg blåskjerm under oppdatering etter innstall. Men har ikke vert noe på 3-4 månder. Så her i huset hadde jeg problemer med 3 av 3 win 10 maskiner. Har enda 2 win 7 å en win 8.1 som ikke er oppgradert. Å er usikker på om jeg orker siden win 7 maskinene primert er foldemaskiner

Lenke til kommentar

Først hadde vi 1000m2 , så 400m2, så 160 m2 og nå skal vi inn på 16m2.

Ny teknologi og ut med 780ti og utbytting ac 2x 970 til 1 980-trend hjelper på. 

9 stk u4 er satt i et rack, så nå bruker maskinene bare 3-4 m2 og 2-3 m opp. 

Når neste gpu-serie kommer, så kommer vi ned i 1m² snart  :dremel:

Lenke til kommentar

Restore from AC power loss [always off | always on | last state]

Unødvendig, men om man ikke vil ha power-loss-feilmeldinger i startup , run admin 

bcdedit /set {default} bootstatuspolicy ignoreshutdownfailures

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...