Chavalito Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 For noe dritt, F@H clienten har stått hele forp.... natten og feilet på opplasting av 4 WU'er. Måtte slette work mappen og starte på nytt, mistet mye poeng der. Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 Kan vi spekulere litt? Tenker når Pascal/Polaris kommer å erstatte mitt 680 kort... Tror dere X60 fra nVidia eller tilsvarende fra AMD klarer en 200K++ PPD? Lenke til kommentar
War Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Påska har gitt lite tid i bula, masse har falt ned. Imorgen blir det stas å få opp alt igjen #Happy folding 2 Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Er det noen som har en Ivy-bridge i5\i7 non-k prosessor, og ønsker å bytte i min 3570K? IOMMu intruksjonssettet har større nytte for meg en overklokking. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Noen her som har opplevd at plutselig har GPU hastigheten ramla ned i 405 Mhz med sine 980Ti mens man folder? Må reboote for at den går opp igjen. Enten driver bug, eller så har det kommet marsvin i skjermkortet mitt og en RMA nærmer seg Lenke til kommentar
mna Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Noen her som har opplevd at plutselig har GPU hastigheten ramla ned i 405 Mhz med sine 980Ti mens man folder? Må reboote for at den går opp igjen. Enten driver bug, eller så har det kommet marsvin i skjermkortet mitt og en RMA nærmer seg Ja. søkte på nettet å fant en tråd om sgandar win 10 issue med "driver has stopped working and successfully recovered" som igjenn ledet meg til en yt film https://m.youtube.com/results?q=driver%20has%20stopped%20responding%20and%20has%20recovered&sm=1 Å det fikst problemet for meg ser det ut som. Men det kan vere ustabil oc å :-) Beklager rotet men sitter med mobil å skriver :-) Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Prøver å kjøre uten OC på det og ser da. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 (endret) Noen som vet hvor mye det koster å sende en 70KG påhenger fra Trondheim til kr.sand? En som jeg har førsterett på billig, halv pris av hva jeg lan selge den for, så må få solgt CPU fort slikt jeg får peng. ^^Betroz: Får samme feil selv når driveren krasjer. Endret 1. april 2016 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Det blir nok pallefrakt til minst en halv GTX 970. Kjøp heller et par årer, så får du drømmekroppen og mindre tid til gaming (og mer til folding) på kjøpet. Great win... 3 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 (endret) Det blir nok pallefrakt til minst en halv GTX 970. Kjøp heller et par årer, så får du drømmekroppen og mindre tid til gaming (og mer til folding) på kjøpet. Great win... Haha, Har allerede full pakke selv, men kjøpe, så selge for et greit overskudd, så kjøper jeg meg en 5820K elns. ^^ #Sommerkroppen2016 #SkulleHattCash Endret 1. april 2016 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 (endret) Noen som vet hvor mye det koster å sende en 70KG påhenger fra Trondheim til kr.sand? En som jeg har førsterett på billig, halv pris av hva jeg lan selge den for, så må få solgt CPU fort slikt jeg får peng. ^^ Betroz: Får samme feil selv når driveren krasjer. Hmmm... Bring kanskje? De kan ihvertfall gjøre det. Vet ikke hva du legger i billig pris her. Hvis jeg leser deres skje riktig så er det 4 soner. Det høres lite ut, men ok. Da blir det vektklasse 60-79Kg og du ender opp med en frakt på 471kr under standard betingelser. Siden de har delt Norge inn i 20 soner ville jeg nesten tro det ble flere soner... Og 471 er sikkert uten moms. Har du ikke mulighet til å besøke et postkontor eller post i butikk som har tatt over for et postkontor? Edit: 10 soner blir det... 774... Dette er sikkert uten moms. Endret 1. april 2016 av MrHorgen 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Kan dra ned imorra til et postkontor og høre. Takk så mye for tips! Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 (endret) Bare hyggelig Edit: Bring.no er for større pakker og bedrifter. Posten tar jo maks 35kg. Endret 1. april 2016 av MrHorgen Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Noen her som har opplevd at plutselig har GPU hastigheten ramla ned i 405 Mhz med sine 980Ti mens man folder? Må reboote for at den går opp igjen. Enten driver bug, eller så har det kommet marsvin i skjermkortet mitt og en RMA nærmer seg Ja. søkte på nettet å fant en tråd om sgandar win 10 issue med "driver has stopped working and successfully recovered" som igjenn ledet meg til en yt film https://m.youtube.com/results?q=driver%20has%20stopped%20responding%20and%20has%20recovered&sm=1 Å det fikst problemet for meg ser det ut som. Men det kan vere ustabil oc å :-) Beklager rotet men sitter med mobil å skriver :-) Denne er kjip, ja... hatt det problemet selv. Forbannet irriterende. Stakkars War Lenke til kommentar
War Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Maskinene vi har maser om win 10, oppgradwrer seg selg og krasjer all folding. En pc med ubuntu har foldet ett år, dønnstabil, men jeg får ikke satt powerlimit og templimit til maks i ubuntu og da klokker alt ned pga 75cmax. Tips? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Maskinene vi har maser om win 10, oppgradwrer seg selg og krasjer all folding. En pc med ubuntu har foldet ett år, dønnstabil, men jeg får ikke satt powerlimit og templimit til maks i ubuntu og da klokker alt ned pga 75cmax. Tips? Legg inn GWX Control panel på Win7 maskinene. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Jeg har gjort det på hovedmaskinen min bare for å slippe maset, og på de andre har jeg deaktivert all automatisk oppdatering. Lenke til kommentar
Crawler123 Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Jeg får meldingen selv om alt av oppdateringer er slått av. Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Driver ikke MS å snikoppgraderer win7/8/8.1 til win10? Lenke til kommentar
RoXQi3x Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Er det ingen som vurderer å faktisk bruke Win10 på foldereigger? Jeg har bare en, og den er på gratis-oppdateres-av-MS-versjon, kan ikke huske noen stopp som i tidligere win-versjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå