Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han var veldig oppsatt på at laget skulle (prøve å) slå lagets rekord i leverte WU i løpet av en måned, men ikke så mange andre var spesielt gira på det. Så da ble han sur og bytta lag som straff (nb! min tolkning, men såpass bør han tåle).

Lenke til kommentar

Mitt inntrykk er noe av det samme. jaja... ser forøvrig at NaCl på min 4P går rett åt skogen. Kjører knapt i det hele tatt, fordi den ikke takler mer enn 4(?) tråder om gangen. 44 som idler, liksom :p Noe av det samme er forøvrig greia med "vanlig" folding, den kjører heller ikke full pupp på alle 48 kjernene her (kanskje 16? litt vanskelig å se ut fra lasten). Er det noen flags man må sette for å få "full pupp" på servere i 7.4.4?

Lenke til kommentar

Det hender... softwaren til Stanford er ikke perfekt. Jeg må pause F@H titt og ofte, og det er litt dumt når jeg ofte glemmer å starte det igjen på kvelden.

Bruk "on idle" (høyreklikk FAH-ikonet i statusfeltet) istedenfor pause. Dermed starter folding av seg selv etter du har gått fra PCen i fall du skulle glemme å unpause.

Lenke til kommentar

Oppgraderingstid!

Jeg har tenkt å ta min hovedrigg  til X99 og i7-5930 og 40 PCI 3.0-lanes, men trenger tips på hovedkort.

Jeg vil ha best mulig foldemuligheter fremover, og tenker spesielt på PCI-hastigheter.

En ting er hva dagens WU/GPUer trenger, men jeg kjøper gjerne litt mer fremtidsrettet.

Min erfaring er dog kun fra 28-lanes Intel, så det er fare for at jeg tenker for stort. 4x 980ti i samme rigg? :)

Hvilket Asuskort burde jeg velge?

X99-A  - billigst, klarer 16x/16x/8x maks

X99-DELUXE - klarer 16x/16x/16x eller 8x/8x/16x/8x

X99-WS/USB3.1 - dyrest - klarer 16x/16x/16x/16x (har PLX-chip)

Endret av RoXQi3x
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...