MrHorgen Skrevet 9. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2016 kjører jo nå 2 ti på en 4790k og ligger da på mellom 1.1 og 1.3 mill ca vet ikke om det blir lavere på i5? også blir det vel vannkjøling på hovedriggen til slutt på både cpu og gpu Det er ca det dobbelte av hva jeg har med enkelt 980Ti kort. Og i5 3570K kjørende på 4,5GHz 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 10. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2016 Sliter litt med nacl asa, satte det på 5960x i natt for å se hva som skjedde med ppd, krasje hadde den i morges, så ble 0 resultat. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 10. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2016 Krasjet Nacl eller maskinen? F5 funker fint, men mye jobb å måtte være barnevakt.. Lenke til kommentar
War Skrevet 10. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2016 (endret) Gul linje øverst, fatal error , f5 funket ja, men er bare hjemme så jeg får satt 2 f5 pr døgn. 1 f5 pr døgn i serverbula, resultatet kan da bli at jeg lager 5000wu på en mnd, når det kunne blitt 50.000wu Har til dags dato ikke funnet refresher-plugin som fungerer. Endret 10. februar 2016 av War Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 10. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2016 Er det nå denne man skal bruke for å få oppdatert liste over WUer? http://assign.stanford.edu/api/project/summary Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 10. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2016 Gul linje øverst, fatal error , f5 funket ja, men er bare hjemme så jeg får satt 2 f5 pr døgn. 1 f5 pr døgn i serverbula, resultatet kan da bli at jeg lager 5000wu på en mnd, når det kunne blitt 50.000wu Har til dags dato ikke funnet refresher-plugin som fungerer. Opera 12 hadde vel dette som standard i sine innstillinger tror jeg. Jeg har ihvertfall hatt auto refresh på en tidligere nettleser. Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 10. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2016 Problemet er vel at du må trykke ok for å få refreshet om jeg ikke husker feil? Kan prøve å laste ned en auto click app (for os, ikke nettleseren) Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 10. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2016 Eller lage en macro som trykker F5 og så ENTER en gang i timen. Eller ikke bruke en eneste kalori på den halvferdige greia... Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 10. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2016 Problemet er vel at du må trykke ok for å få refreshet om jeg ikke husker feil? Kan prøve å laste ned en auto click app (for os, ikke nettleseren) Svar til meg? Nei ikke som jeg kan huske. Problemet er jo at opera 12 er rimelig gsmmelt nå. Opera 13 og nyere bruker en annen motor og er helt annerledes. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 10. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2016 Krasjet Nacl eller maskinen? F5 funker fint, men mye jobb å måtte være barnevakt.. Det er jo dette som er for dumt når det gjelder folding. Det er for mye innsats som må til. Hvorfor kan de ikkje lage noe som bare funker? Folding med gpu er ikkje så verst, men at det klikker ofte med nacl er jo helt elendig. 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 10. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2016 Jepp. Teit oppsett gjort av dem. Setter jeg Nacl + GPU på så stopper jo bare Nacl heldigvis og GPU forsetter, så har ikke noe å tape på det. Skal teste igjen inatt. Skjer det igjen så får jeg folde nacl på dagen elns. Har du selv opplevd krasj på 5930/5960X enda? Merker ikke stor forskjell på 3700 til 4200 eller 4200 til 4600 utrolig nok. Kanskje det blir et par WU mer i døgnet med 4600 kjørende. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 10. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2016 (endret) Jepp. Teit oppsett gjort av dem. Setter jeg Nacl + GPU på så stopper jo bare Nacl heldigvis og GPU forsetter, så har ikke noe å tape på det. Skal teste igjen inatt. Skjer det igjen så får jeg folde nacl på dagen elns. Har du selv opplevd krasj på 5930/5960X enda? Merker ikke stor forskjell på 3700 til 4200 eller 4200 til 4600 utrolig nok. Kanskje det blir et par WU mer i døgnet med 4600 kjørende. Jeg får "paused" på både 5930k og 5960x etterhvert. Er jo ikkje hele tiden jeg gidder å sjekke inne på serveren for å sjekke; Halla! skjer det noe her? Ånei vel. f5 Endret 10. februar 2016 av Nizzen Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 10. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2016 Folder Nacl enn så lenge her iallefall. Grei nok teste til å sjekke OC. Overlever den en natt med GPU(ene) og CPU(ene) på 100% load så er den såogsi stabil. Iallefall mine erfaringer. Synd jeg ikke kan kjøre høyere enn 4200 før tempen på CPU kommer oppi 70¤C på kjernene og 76-ish på package.. Dette er tilogmed med cache på 3700 0.990.. Greit nok 980Ti kortet folder, men kjører jo på stock spenning.. Lenke til kommentar
mna Skrevet 10. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2016 4 maskiner 24/7 nacl. muligens en gang jeg har måtte f5'e ene maskinen. Men menr det var noe win 10 crap. Ellers w7 å 8.1 har jeg ikke vert plaget. Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 10. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2016 (endret) Ser ut som vi har en del aktive foldere i gruppene 10-40mill nå. Fra 40mill og oppover er det svært få i hver gruppe, mens 10, 20 og 30 har en del. Syns det er meget bra jeg Endret 10. februar 2016 av MrHorgen Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 10. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2016 Skrudde av gpu da maskinen hengte seg nå , ikke rart da cpu lå på 80grader+ . Så kjører nå kun Nacl på 3 maskiner , i helga blir det nok 5 maskiner. må nok inn med vannkjøling snart. Noen forslag til vannkjøling ? Lenke til kommentar
GA Skrevet 11. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2016 Hei. Flere år siden sist jeg var aktiv her, men tenkte jeg skulle se om jeg kunne bidra (bitte)litt fremover. Installerte nyeste klienten på serveren min som står på 24/7 nå, og vil se an varmeutvikling/strømforbruk de neste dagene. Serveren har 2stk Xeon E5-2620, 32GB ram og kjører Windows Server Standard 2012. Er det noen spesielle innstillinger jeg kan gjøre for å maksimere utnyttelsen av dette? (Bytte av OS er dessverre ikke et alternativ.) GA Lenke til kommentar
War Skrevet 11. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2016 Jeg ville ha lukket klienten (avsluttet) Og skrever fah nacl i chrome-nettleser. Øverste lenka der folder man rett i nettleser med og den tygger mange små jobber som vil gi det mange jobber (WU) utført. http://folding.stanford.edu/nacl/ Det vil da se sånn ut 1 Lenke til kommentar
GA Skrevet 11. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2016 Jeg ville ha lukket klienten (avsluttet) Og skrever fah nacl i chrome-nettleser. Øverste lenka der folder man rett i nettleser med og den tygger mange små jobber som vil gi det mange jobber (WU) utført. http://folding.stanford.edu/nacl/ Det vil da se sånn ut Gir dette veldig mye høyere poengsum pr dag? I utgangspunktet liker jeg bedre å ha en klient kjørende i bakgrunnen, enn å måtte ha et Chrome vindu åpent 24/7. Jeg bruker denne serveren til mange andre oppgaver også, så åpner/lukker nettleser med jevne mellomrom. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 11. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2016 Nei. Det gir antall WUs (Work unit(s)) mest. Det tar vel ikke lange tiden med den serveren din pr oppgave. Skal du folde poeng så er det neste GPU som gjelder. Du kan prøve å legge til CPU i klienten og se hvor mye du får ut av den. Jeg får vel 70K ut av min 5960X mens jeg folder på GPU. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå