Exiztzor Skrevet 9. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2016 2 maskine rpå rein nacl og en på nacl + gpu nå, prøve med 2 til etterpå etter jobb, for å se hvor lang tid dem bruker på en wu i nacl . alle monner drar Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 9. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2016 Drama alla Hotel Cæsar i denne tråden om dagen 7 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2016 (endret) Drama alla Hotel Cæsar i denne tråden om dagen Jepp, wu vs ppd Wu taper, så det sier mye hvor dere er, hehe, Hvor jeg sender min wu/ppd har ikke noe å si, vil helst sende dem til hw,no. Men må jeg så gjør jeg det. Håper på å leve 12år til så ser vi da hvor jeg er Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig å få dere til å produsere mere wu. Endret 9. februar 2016 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 9. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2016 (endret) Tror du må få justert dosen av et eller annet, Kjetil. Dette er jo helt vilt... Endret 9. februar 2016 av Ar`Kritz 4 Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 9. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2016 mange wu bør en Intel Pentium G3258 An. Edition klare i Nacl på en dag da ? Lenke til kommentar
Stonescar Skrevet 9. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2016 Kjetil Wura;-) 6 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2016 Tror du må få justert dosen av et eller annet, Kjetil. Dette er jo helt vilt... Hva er vilt? At JEG har mitt mål som IKKE er PPD basert, eller maset om WU Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2016 Kjetil Wura;-) Mobber du meg nå Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 9. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2016 (endret) Vi må la Kjetil styre med sitt. Om han vil folde Nacl for å få mange WU så er det helt greit for meg. Jeg kommer nok ikke til å folde noe særlig Nacl i perioden fremover. Kun GPU for jeg vil ha PPD og bryr meg midt bak med WUs. Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig å få dere til å produsere mere wu. Vel. det er hva du vil og ikke hva andre vil. As simple as that. Om du vil prøve å slå en rekord så be my guest. Men vi andre er ikke like interesserte. Ikke vond ment duvet. Endret 9. februar 2016 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 9. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2016 Tror du må få justert dosen av et eller annet, Kjetil. Dette er jo helt vilt... Hva er vilt? At JEG har mitt mål som IKKE er PPD basert, eller maset om WU Vi har skjønt poenget ditt for LENGE siden. Alt etter blir bare mas og drama, og ødelegger stemningen i tråden. 6 Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 9. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2016 hvordan er det med intel pentium ani edition og 1 stykk 980ti ? eller bør jeg går for en dyrere i3 eller i5 ? yter pentiumen bra no til å gi grei ppd med et stykk 980ti ? mulig det blir 2 sånne for å kunne game litt mer på hovedmaskina Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2016 (endret) Okay, skal ikke svare mere her fra nå. Du bare kjefter men ikke mere wu Siste melding, bare les fra nå, skuffet gutter/jenter 3 wu siste oppdatering: 02.09, 9am 160,800 3 Du kan flere om du vil Endret 9. februar 2016 av Kjetil Lura 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 9. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2016 hvordan er det med intel pentium ani edition og 1 stykk 980ti ? eller bør jeg går for en dyrere i3 eller i5 ? yter pentiumen bra no til å gi grei ppd med et stykk 980ti ? mulig det blir 2 sånne for å kunne game litt mer på hovedmaskina Pent Ann. Måtte iallefall klokkes til 4000 for å ikke være bottleneck for ene 980 G1 kortet mitt. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 9. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2016 hvordan er det med intel pentium ani edition og 1 stykk 980ti ? eller bør jeg går for en dyrere i3 eller i5 ? yter pentiumen bra no til å gi grei ppd med et stykk 980ti ? mulig det blir 2 sånne for å kunne game litt mer på hovedmaskina Pent Ann. Måtte iallefall klokkes til 4000 for å ikke være bottleneck for ene 980 G1 kortet mitt da blir det muligens 1 i5 til hvert kort da evntuelt noen andre forslag ? ikke av typen 5960x da Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 9. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2016 I5 burde være et supert valg! Du kan jo evt kjøre 2x 980Ti på en i5? Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 9. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2016 kjører jo nå 2 ti på en 4790k og ligger da på mellom 1.1 og 1.3 mill ca vet ikke om det blir lavere på i5? også blir det vel vannkjøling på hovedriggen til slutt på både cpu og gpu Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 9. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2016 1.1-1.3 virker normalt mtp at du har 2 kort i en maskin. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 9. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2016 (endret) Jeg har satt på en NaCl på 5820k @ standardfrekvenser, og en E5-1650 (også standard). Om disse må sjekkes annenhver time kommer det nok til å bli nedetid, men det får gå på Stanfords regning, ikke min. Kan ikke sitte barnevakt for WU'ene de sender ut... Utover det får folk folde hva de ønsker for min del, og enten man er fokusert på WU eller PPD kan man gi blanke F i å bli butthurt over hva andre foldere velger å fokusere på Når det er sagt, er det ressurskonflikter ute og går? Som sagt gidder jeg ikke å bruke 200 år på å konfiguerere for å få sakene til å kjøre, men det er jo erketeit om begge deler kjører for halv maskin.PS: har 2x 10-kjerner Intel Xeon og 3x 12-kjerner Xeon som ligger og slenger, dessverre uten hovedkort enn så lenge. Skulle gjerne kjørt disse, men no can do.Edit: MÅ man ha passkey for NaCl? Endret 9. februar 2016 av knopflerbruce Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 9. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2016 ja da blir det kansje 1 kort i hver maskin når jeg evt bygger dedikerte folderigger. men mulig det blir en med 2 kort først Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 9. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2016 (endret) Socket er de Knopflerbruce?? EDIT: Ikke stol på Nacl greia. Antar at jeg bruker 3 min. Brukte 4.47. Så har ikke helt trua på den der. Endret 9. februar 2016 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå