mna Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Prøver nacl uten å tape mere ppd en nødvendig :-) Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Beta tar helt av. Er oppe i 2.2mill PPD Synn jeg ikkje kan folde på natta Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Er du ikke snekker da Nizzen? Klarer sikkert å snekre sammen en løsning. ^^ BETA har fungert bra lenge, men 980Ti kortene som vi har får det ikke så bra, nede i 480K på noen av oppgavene. (gjennomsnittet er heldigvis endel høyere) Kort 1 kjører 1400, kort 2 1450. CPU 1 6700 @3900 CPU2 5820K @3400. Så burde jo ikke være noe problemer der heller. Kun oppgavene som gir dårlig PPD for tiden? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 (endret) Prøver nacl uten å tape mere ppd en nødvendig :-) Prøvd mitt forslag som jeg har skrevet ett par ganger nå Og dere som skruer av ht er ikke bra på folding, har selv testet på 3770K. Men å forandre prosess class var bra. Tapte litt wu, men minimalt med ppd. Dere ser det i listen Endret 31. januar 2016 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Ett par bilder tatt med mobilkamera av den nye riggen satt sammen av DigitalImpuls. Skal få tatt noe bedre bilder etterhvert. Greit å vise frem noe til å starte med 6 Lenke til kommentar
War Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Pc med sprinkelsystem, genialt, skal sjekke med IF forsikring om jeg får redusert premie. Klør litt i lommeboka nå 2 Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Ett par bilder tatt med mobilkamera av den nye riggen satt sammen av DigitalImpuls. Skal få tatt noe bedre bilder etterhvert. Greit å vise frem noe til å starte med Oops de SATA kablene ser ut som om de ikke står helt på plass, iallefall skeive. Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 De er sikkert litt forsøvet (vinkling forsterker inntrykket) men systemet ser at Raidet er der, så ingen krise ? Får "pynte" på det en annen dag. Lenke til kommentar
Ruskepus Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Er det noe sted vi kan se statistikk på antall WU vi leverer? Kurver og sånn? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 (endret) http://folding.extremeoverclocking.com/user_list.php?s=&t=37651 EDIT: Nei, faktisk ikke. Kun poeng... Endret 1. februar 2016 av Ar`Kritz Lenke til kommentar
Ruskepus Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Kjetil har kanskje kontroll på dette... Lenke til kommentar
mna Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Står wu for hver 3time dag uke osv så man får jo en grei oversikt der. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Ett par bilder tatt med mobilkamera av den nye riggen satt sammen av DigitalImpuls. Skal få tatt noe bedre bilder etterhvert. Greit å vise frem noe til å starte med rigg_.jpg Rigg.jpg Rimelig likt oppsett i samme kabinett gitt Obs gammelt bilde Lenke til kommentar
Stonescar Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 (endret) Ett par bilder tatt med mobilkamera av den nye riggen satt sammen av DigitalImpuls. Skal få tatt noe bedre bilder etterhvert. Greit å vise frem noe til å starte med rigg_.jpg Rigg.jpg Rimelig likt oppsett i samme kabinett gitt Obs gammelt bilde Kan du vær så snill å sette sammen en "Pakke" med QDC løsning med nipler å slanger i en handlekurv (Kun til Radiatorer), som du vet passer sammen, så gir jeg deg 10 likes Endret 1. februar 2016 av brunost187 Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Gratulerer så mye til alle på Team Hardware.no med ny måneds rekord Det var en solid økning fra tidligere rekord. Takk til alle for innsatsen 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 (endret) Mer skal det bli!Hva skal inn i denne tru?En vaskemaskin blir liten i forhold.. https://www.komplett.no/product/852476/datautstyr/kabinetterbarebone/big-tower/in-win-h-tower-titaniumblack E-atx-begrenset dessverre. Tenker 4 kort på vann om den har noen fornuftig løsning på radiator Endret 2. februar 2016 av War Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 6950X, 64gb DDR4, custom loop, 3x Pascal. Lenke til kommentar
War Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Mener du jeg skal sitte å se på esken til august? Har satt 60 laken på en pascal-konto 1 Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Gratulerer så mye til alle på Team Hardware.no med ny måneds rekord Det var en solid økning fra tidligere rekord. Takk til alle for innsatsen Ny rekord mnd.jpg woho blir nok litt mindre folding på meg den neste mnd men regner med jeg kjører noen wu denne mnd også Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Mener du jeg skal sitte å se på esken til august? Har satt 60 laken på en pascal-konto Bare husk å sende de korta min vei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå